6.Bölüm

1K 61 5
                                    

Cemre

Bu çocuk gerçekten müthişti. Siyah saçları onu daha da bi karizmatik gösteriyordu. Onunla tabiki ciddi düşünmüyordum ama takılmak istiyordum. Ne de olsa bir zarar gelmezdi. Azıcıkda safa benziyordu.Kesin kendime aşık ederdim.

İsminin Rüzgar olduğunu öğrendiğim çocuk bir yerden tanıdık geliyordu ama çıkaramıyordum. Neyse... Çokda önemli değil zaten. Elimi boynuna götürdüm ve kendime çektim.

Önce şaşırsa da sonra bir tepki vermedi ve ya bana direnmedi, gözleri koyulaştı ve bana bakmaya başladı. Çok etkileyici bakıyordu. Tam bir asır boyunca bakıştık.

Ya da her ne kadarsa işte.Daha önce kimse beni bu derece etkilememişti. Sonunda kendime geldim başımı sağa sola salladım ve ellerimi boynundan hızla çektim.

Suratımın yandığını hissediyordum. Yani... UTANDIM MI BEN ŞİMDİ!

Kötü meleğim Aşık oldun tatlım.Ahahahaha birde utandı rezil.Sakla suratını!
diye bağırıyordu.

"Lavaboya gideceğim." Diyerek acilen oradan ayrıldım ve barın tuvaletine girdim. Aynada gördüğüm şeyse tamamen berbattı! Kırmızı bir domatese dönmüştüm.Kapı birden açıldı ve içeriye Nehir girdi.

"O çocukla nereden tanışıyosunuz çabuk söyle yoksa-... Cemre! Domatese dönmüşsün. Za iks deeeee." dedi ve karnını tutarak anırmaya başladı. Olamaz ya bu bara sadece eğlenmek için gelmiştim şu düştüğüm hale bak. Neden ben neden? WHY?!

"Allahın ergeni bir dur be zaten başıma daha önce böyle bir şey gelmemişti. Resmen cin çarpmışa dönmüşüm! (Tövbest)" aslında haklıydım.

"Onu bunu boşver. Sen gittikden sonra çocuğa bir haller oldu. Böyle elektrik mi çarpmış, cin mi çarpmış bilemeyeceğim. Ama şunu söylemeliyim çocuğun eli ayağı birbir-''

Nedir bu cin muhabbeti diyerekten Nehir'in susmak bilmeyen çenesini dudaklarımla susturdum. Allah cezanı vermesin iç ses.

Nehir'i susturan şey kapının hayvani bir şekilde açılıp içeriye Rüzgar'ın girmesi oldu. Ve donup bize bakakaldı.

Allah seninde cezanı vermesin Nehir çocuk ya duyduysa!

Bir günde iki bölüm, bence fena değil. Bir de kısa olmasa... :D

Kızlar ArasındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin