Kız, kız, kız, oley. Sonunda o şahane yurda girebildik ve gerçekten ama gerçekten her yerde kızlar vardı.
Hıh sn ne sndn slk .s.S diyen iç sesimi dövdüm ve yola koyuldum. Yukarı kata çıkarken bavulları taşıyabilmem tüm kızları şaşırtıyordu. E tabi kızda bu kadar kas görmeye alışık değiller hehehe.
Odamı buldum ve içeyiye girdim. Oha, o ne? Burda iki yatak var.
Yaşasın! "Demek ki bir kızla aynı odada kalıyorum. Ahaha, şans artık ağzıyla gülüyor galiba.
Eşyalarımı yerleştirip arkamı döndüm. Bir kız bana dik dik bakıyordu. Ovvvv baya güzel ama...
"Tatlım. Bi sorun mu var?"diye sorduğumda.
"Evet bir sorun var o da sensin ucube!" deyip beni parmağının ucuyla ittirdi. "Oha taş gibisin. Yani göğüslerin çok sert. Aynı, bir erkeğin kasları gibi." deyip küçümseyici bi bakış atıp dolabın karşısına geçti. Tabi benim göğsüm yerine portakal olduğu için sorun yok.
"Hıı erkek sana benzer salak .s .S" dedim ve yatağıma doğru yürüdüm. Hüsamettin'in huyaları bana da bulaştı galiba.
Yataklara baktım ve cam kenarına gözüm takıldı. Cam kenarını istiyordum. Ama o salak kız "Hey, orası benim tatlım. Sen duvar kenarında uyu." dedi.
Şimdi bi kavgaya girişirdim ama ilk günden olamaz yani dimi. Kızların üzerinde kötü bir etki bırakmak istemeyiz sonuçta. Sinsi bir sırıtış eşliğinde -gözlerini kısıp ağzını kırıştırmak- kendi bölümüme geçtim ve eşyaları yerleştirmeye başladım.
"Allahım, erkeğe benzemesi yetmezmiş gibi, bir de mal bir oda arkadaşım var."
***
"Yakandaki kamera ile neler yaptığını kontrol edeceğiz. Sakın aptalca bir şey yapma... Gözetleniyorsun." Allahım ben bu adamı öldürürüm.
"Pislik, seni edepsiz. Ben üstümü değiştirmeyecek miyim? Duşa girmeyecek miyim? Ya tuvalet? Hah, kameraymış bir kıza bunu nasıl yaparsınız?" dedim, ne dedim ne dedim? İyice kıza bağladım ben, neyse, allahım sen yardım et!
***
Gece gördüğüm rüyayla dehşete düştüm. Samanyolundaki Salih adamları tutuyordu ve bana kaç diyordu. Bende başımla eyvallah deyip yurda koşuyordum. O an içerde gördüğüm kızlar bana saldırıyordu. Tam kızlar beni parçalayacağı anda da Salih gelip beni kurtardı.
"Tövbe bismillah!?!?" Ohh rüyaymış. Bende bu gece iman power. Harbi salih ne alaka lan?
Kafamı sakince iki yana sallayıp rüyayı aklımdan uzaklaştırdım. O anda gözüm uyuyan kıza kaydı. Aynı melek gibi uyuyordu. O kadar güzeldi ki...
"Hağhhhhh"
Hayır ya! Bu horultu o kızdan mı çıktı. Hayallerimi yıkmak hoşuna gitti mi, dıştan melek içten dozer kız?
Media: Rüzgar. O hağhhhhh şeysi horultu arkadaşlar :D Biraz garip oldu da gkhjn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızlar Arasında
HumorElbette kız yurduna girebilmek her erkeğin hayaliydi. Ama tamı tamına bir erkek olarak. Ben gibi test için kız kılığına sokulmuş olarak değil. En başta her şey güzeldi, kız yurdunda, kızlara yakın olma fikri çok hoşuma gitmişti. Zaten bizim macera...