20. Bölüm

338 23 2
                                    

Beni öpmüştü. Evet, gerçekten öpmüştü! Hatta öptükten sonra Nehir ve Selin'e olanları anlatmıştım. Ve sevgili olduğumuzu.

Evet gençler, o bardaki benim yüzümü kızartan, yakışıklı, kaslı, tatlı, güzel sesli, tatlı, tatlı ve tatlı çocuk benim sevgilimdi.

Yanlız bir sorun var, biz sevgiliyiz ve aynı yurtta, aynı odada kalıyoruz. Amann, ne sorunu, insan gibi uyuruz işte.

Şimdi;

"Rüzgar, sen yerde yatsan olmaz mı?" dediğimde "Cemre ne yeri, zaten sen odanın sağ tarafında uyuyorsun, ben sol tarafında uyuyorum. Yataklar 'ayrı'." dedi 'ayrı' kelimesine baskı uygulayarak.

"Ya ama ne yapayım? Sevgililer öyle yapıyorlar. 'Sen yerde yat bu gece. Ben yatakta uyuyacağım.' cümlesini hiç duymadın mı?"

"Aşkım, bi tanem, sevgilim, poçikim, yataklar ayrı zaten."

"Ya Rüzgar, ben rahat edemem diyorum sana!" diye bağırdım. Yaklaşık yarım saattir Rüzgar'ı yataklar ayrı olmasına rağmen yerde yatırmaya çalışıyordum.

"Allahım sabır ver. Seksi belim incinecek ama olsun. Ne de olsa ponçikim istiyor dimi?" dedi yapmacık olduğu çok belli bir ses tonuyla. Ardından yataktaki örtüyü ve yastığı alarak yere attı.

"İyi geceler aşkığm. Artık için nasıl rahat edecekse. Seksi belime kıyıyorsun." dedi. Son iki cümleyi kendi kendine mırıldanmıştı ama ben duymuştum. Yere yattı ve bana dönerek sağ elini başının altına koydu.

"İnşallah belin tutulur Rüzgar!"

"Oha! Bedduaya bak. Aşkım sana hiç yakıştıramadım."

"Üf, banane beeğ. Seveceksen böyle seveceksin gulüww."

"Ben seni çok seviyorum zaten." dedi ve gülümsedi. Ardından "Ama bunun bedelini alırım fena bi şekilde keko aşkım." dedi ve sinsice sırıttı.

"Tımam Rüzgar." dedim ve triplenerek Rüzgar'a sırtımı döndüm. Keko aşkım nedir ya?! Bece bu çocuk ergenlikten çıkamamış.

**

"Şişt, Cemre. Uyansana aşkım, bedel ödeme zamanı."

Kısa bir geçiş bölümüyle karşınızdayım. Bölümün kısalığı için gerçekten kusura bakmayın :(

Kısa diye soğuyor musunuz hikayeden sadece bunu öğrenmek istiyorum.

Yeni bölüm için ilham gelir diye sanırım. Kendinize iyi bakın. Umarım yeni bölüm kısa zamanda gelir.

Kızlar ArasındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin