Cemre
"Ahahaha manda sürüsü de geldi." dedim psikopatça kıkırdayarak.
"Ne diyosun sen aq." dediklerinde ben de "Aq diyen sizsiniz pis ergenler!" dedim.
Arkadan birisi "Erkek vardı galiba. Çünkü sesini duyduk hani biz. Nerde o erkek, erkeğim gel yavrum." diye köpek çağırır gibi Rüzgar'ımı ararken başka birisi "Erkek var dediler geldik." diye mizah yönünü konuşturmaya çalışıyordu.
"Lan! Erkek falan yok burada hadi dağılın!" dedim.
"Asıl sana 'lan!' Çabuk söyle nereye sakladın o erkeği Cemre?! Yolların ustasıyım, erkeklerin hastasıyım!"
"Şimdi ben seni bi hasta edeceğim göreceksin erkeği! Se ge!" (s**tir git.)
"İyi be tamam ameke. Birde bize ergen der. Dertleri gömeceğim, bir sigara içeceğim qlüw..."
"Yether ayol! Terkedin burayı!" dediğim gibi herkes dağıldı. Manda sürüsüsünüz işte hıh. Git dedin mi gidiyorlar dur dedin mi duruyorlar. Nasıl bişey bu anlamadım.
Tuvalet kapısının önünde durdum ve "Len, Rüzgar artık çıkabilirsin." dedim fısıldayarak.
"'Len' ne keke?" dediğinde, aç kapıyı ayol, demiştim sadece. Kendin gel, dedi.
"Eeeeh, bu ne len?! Aç kapıyı geliyom!" dedim ve kapıyı açmasını beklemeden tekmeleyerek içeriye girdim. Girdim girmesine de... Burda kimse yok lan!
Arkadan bir kapı kilitlenme sesi geldi ve etraf kaskaranlık kesildi. Elektrikler mi gitti?! Lanet!
Ensemdeki nefesle beraber arkama bir yumruk attım.
"Gerizekalı! Korkutmasana!" dedim 'Rüzgar'a'. Mal çocuk ne için korkutmaya kalkıyorsa.
"Ne Rüzgar'ı aq. Emir ben."
Yether artık! Kim? Kimle? Ne? Nerede? Nasıl? Kaç kişi? Kaç kız? Kaç erkek? Kaç taş? Kaç kaya? Kaç meteor? Her şey birbirine karıştı.
"Emir! Terket burayı kanka, yoksa sinirden şurada kendimi s*keceğim!"
"Kanka bana o kızlardan birini ayarlarsın dimi? Hani biliyorsun çok yoklukta kaldım da. Bir aylık, iki haftalık, üç günlük, iki saatlik olabilir. Kız olsun da... "
"Neden ben Allah'ım. Biz Emir'i abaza sanmaz idik..."
Hepinizi beklettim kusura bakmayın. :( Sınavlarım var ve bu yüzden yazamıyorum. :( oy sayımız düşmesin :( hepinizi çok seviyorum :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızlar Arasında
HumorElbette kız yurduna girebilmek her erkeğin hayaliydi. Ama tamı tamına bir erkek olarak. Ben gibi test için kız kılığına sokulmuş olarak değil. En başta her şey güzeldi, kız yurdunda, kızlara yakın olma fikri çok hoşuma gitmişti. Zaten bizim macera...