The Cab - TemporaryBliss (Şarkıyı başlatın dediğim yerde başlatırsanız çok daha heyecanlı bir bölüm olabiliiiir ;) )
Keyifli okumalar :*
"Cemre, yurda gitmeyi çok isterdim ama ondan önce biraz eğlenelim değil mi?"
"Ne eğlenmek mi?"
"Evet. Eğlenmek herkesin hakkı bebeğim." Ahh Cemre aklımda ki planları bir bilsen arkana bile bakmadan kaçarsın.
"Tabi korkmuyorsan?" dedim ve muzipçe sırıttım.
"Kim korkar ki hadi başlayalım, süt çocuğu." dedi ve kaçmaya başladı.
Bana SÜT ÇOCUĞU dedi. Seni bir yakalarsam...
"Kaçma buraya gel!" dedim ve bende koşmaya başladım.(Şarkıyı başlatın)
Bende koşup belinden yakaladım.
"Seni yaramaz! Yakalarsam kötü olur demiştim." dedim ve onu omzuma bir çuval gibi attım.
Cemre'nin arkadaşlarına görünmeden arka kapıdan çıkardım. Tabi bu arada rahat durmuyordu. Sürekli sırtımı yumruklayıp çığlıklar atıyordu.
Son darbesi sırtıma inince sinirlendim ve poposuna sağlam bir şaplak attım. Havada keskin bir ses duyuldu, bedeni hareket etmeyi kesti ve bir süre sessiz kaldı. Bende arabaya gelmiştim arabanın kilidini açtım ve onu ön koltuğa oturttum. NE! Cemre'nin suratı kıpkırmızı olmuştu ve tırnaklarına bakıyordu.
Çok tatlı duruyordu, ayrıca çok masum... Dayanamadım ve onu arabadan çıkarıp başını boyun girinrime çekip ellirimi beline sardım. Bir süre öyle kaldık. Kokusu beni büyülüyordu. Vanilya ve gece gibi kokuyordu.
Beni, seksi popoma gelen bir şaplak kendime getirdi. Cemre'ye baktığımda kahkahalarla güldüğünü gördüm. Bu kızın elleri ne kadar ağır! Sinsi.
"Cemreee, seksi popoma ne yaptın. Daha doyamamıştım ben onaaağ."
Popişimi tuttum ve yalandan ağlamaya başladım. Tam kaçmaya kalkışacağı sırada kolundan tuttum ve sırtını gövdeme yasladım. Kulağına
"İntikamım acı olacak." diye fısıldadım. Cemre'nin gözleri fal taşı gibi açılırken bu defa ben gülüyordum.
"Ne o korktun mu? Merak etme ıssırmam. En fazla ölürsün yani." dedim ve pis pis sırıttım. Bir şakadan zarar gelmez herhalde kıs kıs kıs.
"Oha. İmdaaaat! Beni kurtarııın! Katil vaaar .Ayrıca sapık bir katil !"diye bağırmaya başladı. Ayy canım yaa nasılda korktu. Hemen müdehale etmessem adım sapık katile çıkacak. Hemen konuştum.
"Şaka yaptım Cemre şaka." dediğim gibi ağzını kapattım.
"Sadece seninle küçük bir oynun oynayacağız. Seni erkek kılığına sokup bizim ortamlara götüreceğim."
Siz de intikamı fesat anlamıştınız değil mi, çakallaaar. :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızlar Arasında
HumorElbette kız yurduna girebilmek her erkeğin hayaliydi. Ama tamı tamına bir erkek olarak. Ben gibi test için kız kılığına sokulmuş olarak değil. En başta her şey güzeldi, kız yurdunda, kızlara yakın olma fikri çok hoşuma gitmişti. Zaten bizim macera...