O oyları verip beni bu bölümü, yazdırmaya teşvik eden okuyulcularıma teşekkür ediyorum.
Cemre
"Hadi ama. Sanki çok zor bu şeyi içmek. Bak sana bu oynun kurallarını son kez anlatacağım. 'Yazı mı tura mı?' yapacağız, sonra kazanan kişi -ki zaten ben kazandım ehe ehe- ilk soracak kişi olacak. Eğer soru sorulan kişi shootu 10 saniye içinde içip ona verilen görevi yerine getirmesse..." elini çenesine götürüp düşünür gibi yaptı. "...Şu, kapının oradaki çocuğu öpecek." dedi ve omzumun üzerindeki bir yeri işarrt etti. "Iyk, iğrençsin. Bir gayle mi öpüşücem." dedim ve kafamı umursamazca arkama çevirdim.
OW MAY GAD! MELEK Mİ YEDİN SEN?!?!?!
"VER İZ DI ADALET RÜZGAR? NİYE BÜTÜN TAŞLAR GAY OLMAK ZORUNDA!"
Hehehehe, yabancı diline hayran kaldım. (!) Uff çoçuğun dudukları mütüş!
Dedi sol omzumda ki şeytancık.
Ama çok yaqışıklı pisliq .s .s
Dedi iç sesim.
Bu nedir lan, allam affet. Götü çok tatlı mübarek!
Dedi sağ omzumdaki melek.
Tövbesteyşın mk. Allahım, ne yaptım da içimdeki öküzlerin konuşmalarına maruz kaldım?
Öhöm öhöm. Şu çocuğa gelince... Koyu sarı saçları, masmavi gözleri ve kaslı bir vücudu vardı. Neden gay bu? Neden?!?!
Aslında yanında birisi de yoktu. Gay olmama ihtimali... Ne saçmalıyorum ben?
"Hey dünyaya dön artık! Tabii o gay çocuğu kesmen bittiyse."
"Aslına bakarsan ben o çocuğun gay olmamasından şüpheleniyorum." dedim.
Demez olsaydım keşke! Bana uzaylı görmüş masum köylü gibi baktı. Ve ardından "Gay barında gördüğümüz bir çocuk, gay değil mi dersin? Hadi bir ihtimal gay değil diyelim. Gay barlarında takıldığına göre hoş bir tip değil." deyip yüzünü buruşturdu.
"Bunu bana gay barına gitmeyi teklif eden bir çocuk mu söylüyor?" dediğimde sustu kaldı.
E tabi lafı yedi çocuğum.
Dedi şeytan. Bak bak, bir de sırıtıyor BİÇ -Açılımı bitchdir. Tamam vurmayın ya :d-
"Şey aslında... Hadi ya, biz oyunu oynayalım!" dedi ve gülümsedi.
Konuyu daha fazla uzatmadım ve "Hadi başlayalım, bebek." dedim. Ne var? Evet çok kekoyum. Hehhehe.
"Tamam. Doğruluk mu cesaretlilik mi?" dedi. Bir delilik yaptım ve cesaretlilik dedim.
"Vay, kızımız fazla cesaretli gibi sanki?" dedi sorarcasına.
"Hıhı." diye geçiştirdim ve onun bana yaptıracağı işkenceyi bekledim.
"Şimdi bittin. Hmm. Bir düşüneyim... Buldum!"
Olamaz, kafasının üzerinde yanan ampulü gördüm ben az önce. İşim bitti!
Şeytani bir sırıtışla beraber,
"Şu piste çık ve 10 dakika boyunca dans et!" dedi. "Yapamam. Kıyma bana moruk." dedim çaresizce ve onun bana vereceği cevabı bekledim.
"Şu gayle öpüşmek mi isterdin yoksa?" dedi. Aslında buradan bakılınca o kadar kötü görünmüyordu. Normal birisi- gay olmayan- olsaydı bu teklife 4 nala atlardım. Ama lanet olsun ki o taş, bir gaydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızlar Arasında
HumorElbette kız yurduna girebilmek her erkeğin hayaliydi. Ama tamı tamına bir erkek olarak. Ben gibi test için kız kılığına sokulmuş olarak değil. En başta her şey güzeldi, kız yurdunda, kızlara yakın olma fikri çok hoşuma gitmişti. Zaten bizim macera...