7.Bölüm

1K 61 5
                                    

Cemre

Rüzgar bize öylece bakıyordu. Bu sessizlik canımı sıkmaya başlarken Rüzgar elini ensesine götürüp konuşmaya başladı.

"Şey... Siz uzun zaman gelmeyince bizde merak ettik. Bende size bakmaya geldim işte." dedi.

Ama yapma ya. Çok tatlı oluyorsun böyle yapınca.

İç sesim devreye girip Oooo taş gördüm diyordu.Yavşama lan o çocuk benim dedim ve o ara dank etti.BEN ONU KISKANDIM MI? Hem de kendi iç sesimden -_-

Hayır. Kesin ve net "Peki... Teşekkür ederim o zaman... Yani ederiz... Off hadi içeriye geçelim." deyip konuyu geçiştirdim.

Barmenden sert bir şeyler istedim. Rüzgar'ın yarın yanımda olamayacağını bilmek beni bitiriyordu. Tamam kabul ediyorum ondan hoşlandım ama aşk değil bu... Umarım öyledir yani.

Barmen önüme küçücük bir bardak koydu.Barmene "Ne yani bu mu sert içki." dedim ve barmenin bir şey demesine izin vermeden küçük bardağı kafaya diktim.

Noluyor bana. Allahım ne yaptım ben. Masadan ellerimle destek alıp barmenin küçümseyici bakışlarına maruz kaldım. Barmen "Sana dur diyecektim ama hemen içtin. Yapacak bir şey yok küçük kız şimdi eve gidip uyu. Heh heh heh." diye mal gibi sırıttı.

"Ben burada öleyim sen bana sırıt, yok öyle!" diye çirkefleştim.

Barmen "Ben mi dedim iç diye.Kendin kaşındın." dedi ve bardakları silmeye geri döndü.

"Terbiyesize bak ya!" dedim ve yürümeye başladım. Harflerin çoğunu sarhoşluğumdan dolayı yutmuştum. Kızların yanına ilerlerken ayağım takıldı. Yaklaşık üç saniye sonra yeri boylayacaktım.
ÜÇ, ELVEDA ZALİM HAYAT.

İKİ, ALLAHIM GÜNAHLARIMI AFFET!

BİR, ANNE, BABA SİZİ ÇOK SEVİYORUM.

Gözlerimi yumup yüzümün dağılmasını bekledim. Hey neler oluyor? Benim suratım dağılacaktı. Ne olduğunu anlayamadım yahu... Haa anladım şimdi biri beni tutmuş olmalı.

Arkamı dönüp kahramanıma baktım.

RÜZGAR.

Beni masaya götürdü ve koltuğa oturttu. Nehir karnını tutmuş gülüyordu.

Ayağa kalkıp Nehir'e "Hayırsız evlat! İnsan bi ne olduğunu sorar." dedim. Suratının aldığı şekil beni güldürmeye yetmişti.

---

Yurda dönmek tam bir işkenceydi. Ama benim için en kötüsü Rüzgar'dan ayrılmak olmuştu.

Yani bir daha görüşmeyecek miyiz? Umarım yanlış düşünüyorumdur.


Kızlar ArasındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin