Sonunda kız kılığından arınıp arkadaşlarımla bir bara gitmeye karar verdik. O kadar uzun zaman oluyordu ki erkekliği unutacaktım. O kadar yani.
Damla'da o olaydan sonra çenesini kapalı tutacaktı. Bir anlaşma yapmıştık. Ben onunla kanka gibi olacakmışım, o da ötmeyecekmiş.
Nah ötmez. Gör sen Rüzgar b*ku yedin nokta se nokta se... diyen iç sesimi komaya sokup geldim. Birde bu ergenle uğraşmayalım. Müdürden izin alma merasimine başladım.
"Hocam nolur. Babaannem ölmüş siz ne diyorsunuz ya! Ben ne yapacağım şimdi? Ahey ahey!" dedim ve dizlerimin üstüne çöküp dizlerime vurmaya başladım.
Müdür bana uzaylı görmüş masum köylü gibi baktı. Sonra "Taşak mı geçiyon yafrım." der gibi baktı. Sonra da
"İyi hadi git sana çok acıdım yavrucuğum." dedi ve izin kağıdını aldım. Ben izin kağıdına yiyecekmiş gibi bakarken, odadan ağlıyor gibi yapıp çıktım.
Arkadan müdürün odasının açılma sesi gelince "Pamuk yanaklı babaannem, beni nasıl bıraktın." diye ağlama taklidi yapmaya başladım. Sonra kapı kapandı ve ben odama geçtim. Müdür olan bi aileden imza ister. -_-
Gözüm gibi sakladığım erkek kıyafetlerimi çantama doldurdum. Güvenliğe izin kağıdını verip yola koyuldum. Ara sokakta üstümü değiştirmeyi düşündüm. Bir ara sokağa sapayım diye düşündüm ve bunu uyguladım da.
Tam eteğimi çıkaracağım anda telefonum eteğin cebinden düştü. Haliyle bende üstüne atladım tabi. Telefon lan boru değil!! Kız kıyafetlerimi çıkarıp torbaya koydum erkek kıyafetlerimi giydim, makyajımı ve peruğumu çıkardım. "Sonunda adama benzedik beğ." diye barın yolunu tuttum.
--
Saat 00:00'ı gösteriyordu. Rüyasında beni görüyo.s (Okulda kızlar konuşurken duymuştum.) Arkadaşlarla buluşup bara ulaşmıştık bile. Hareketli müzik kulaklarımı doldurunca eski günleri çok özlediğimi hissettim. Sohbet muhabbet koyuydu.
Ne eski günü lan daha bir hafta olmadı kehkeh, diyen iç sesime, komadan ne zaman çıktın lan temalı saydırıp bir bira istedim. Kafama dikip bardağı sertçe masaya koydum. O anda yanımıza oturup bana merhaba diyen kıza döndüm. O anda gözlerim şaşkınlıkla açıldı.
Tahmin edin kim? Tabiki CEMRE!
Şaşkınlıkla "Cemre!" diye bağırırken onun arkadaşlarının ve benim hayvanların delici bakışlarına maruz kaldım.
"Pardon tanışmak için gelmiştim." dedi ve kalkmaya yeltendi. Erkek kılığında olduğum aklıma gelince çapkınca sırıtıp bileğini tuttum.
"Ve ben de Rüzgar tanışmayı çok isterim." dedim. Asıl macera şimdi başlıyor.
Asıl macera gerçekten şimdi başlıyor :)
Acaba Cemre Rüya'nın aslında Rüzgar olduğunu öğrenecek mi?
Umarım beğenirsiniz. :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızlar Arasında
HumorElbette kız yurduna girebilmek her erkeğin hayaliydi. Ama tamı tamına bir erkek olarak. Ben gibi test için kız kılığına sokulmuş olarak değil. En başta her şey güzeldi, kız yurdunda, kızlara yakın olma fikri çok hoşuma gitmişti. Zaten bizim macera...