19- Bu ne güzellik be adam!
Sakin geçirdiğim bir okul gününün ardından eve erken gelip kendimle vakit geçirmek gibisi yoktu. Bazen mutfağa girip birkaç çeşit yemek yapmaya çalışıyordum, bazen resim yapmakla geçiriyordum, bazense sadece televizyon karşısına kurulup bir yerlerimi büyütmekle uğraşıyordum.
Bugün de huzurlu bir gün geçirmiştim. Bunda Jungkook'un kantinde yanıma oturup on beş dakika benimle uğraşmış olmasının da payı büyüktü. Chaeyoung'la hiç karşılaşmamıştım ki bu nadir olan bir durumdu çünkü arkadaş çevremiz aslında epey yakındı. Bölümden sevdiğim bir arkadaşım Jisoo'yla o da sıkı fıkıydı mesela. Birçok ortak arkadaşımız vardı, yollarımızın o Jungkook'la sevgili olana kadar kesişmemiş olması şaşırtıcıydı.
Bugün hazır erken gelmişken akşam yemeğinde herkesi yumuşatıp Hoseok'tan hesap sorma işini üstlenecek bir tatlı yapmak için mutfağa girişmeyi tercih etmiştim.
İlk önce çocuklara mesaj atarak aç gelmelerini söylemiştim. Sonra yemek için ocağı hazırlayıp dolapta bulduklarımdan bir şeyler yapmıştım. Yemek yapmayı değil, tatlı türü şeyler yapmayı seviyordum. Yemek yaparken üstünüz başınız kokardı, yağ olurdu. Üstelik uzun sürüyordu. Tatlı yapmak hiç öyle değildi. Ev mis gibi kokuyordu siz ayaklarınızı uzatıp pişmesini beklerken.
Büyük tabağı masanın ortasına bıraktıktan sonra dolaptan süt ve yumurta gibi temel şeyleri çıkarmıştım. Kurabiye yapacaktım, çünkü neden olmasındı? Kurabiyelerimi çok seven, çok sevdiğim biri vardı, onu düşündüğümden değil, yok yani. Niye onun için yapayım ki ben yemek için yapıyorum...
Un kovasına uzandığım sırada telefondan gelen bildirim sesiyle başım anında o tarafa döndü. Jungkook'a özel ayarladığım bildirim sesiydi bu.
Un kovasını unutup hoplaya zıplaya telefonumu aldım masanın üzerinden.
Jungkook:
Ne yapıyorsun?Jimin:
Yemek için çocukları bekliyorumJungkook:
Sifuwiddjjsj
Afiyet olsunJimin:
Sen ne yapıyorsuunJungkook:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wild Berry ❦ JiKook [✓]
Fanfic[TAMAMLANDI] Bakmaya kıyamadığı sevdiğini başka kollarda izleyen Park Jimin ve Jimin'in onu sevdiğinden habersiz gün be gün ona aşık olan Jeon Jungkook'un hikayesi. 🍁 Çünkü aşk, masallardaki gibi iki köşeli değildi. Tek bir köşesi vardı ve oldukça...