Steve stänger dörren efter sig och låser. Jag backar in mot väggen för han börjar gå mot mig, plötsligt slår jag i något och det är min rygg som slår i väggen bakom mig. Steve kollar mig i ögonen och har nu hamnat framför mig. Han tar sin ena hand och sätter den på väggen bredvid mig och gör det samma med den andra fast på andra sidan. Nu är jag instängd av hans armar.
Jag känner hans tunga andetag, han står med ansiktet 2 centimeter ifrån mitt.
- Jag kunde inte sluta tänka på dig, säger han och granskar min kropp från topp till tå och biter sig i läppen.
Jag tittar ner i marken för jag vet inte vad jag ska säga. Plötsligt känner jag hans hand som tar upp min haka, hans pupiller är stora och jag tar på hans kind för att känna hans värme.
Han trycker upp mig mot väggen och kysser mig, hans hand leder till min rumpa och han klämmer åt. Min hand drar igenom hans hår. Han tar sin hand runt min hals och ett lätt stön kommer ut ifrån min mun. Vår kyss går vidare till ett hångel och jag kan känna hans värme inne i mig. Han bär upp mig och mina ben virar runt hans midja. Steves hand kommer innanför mina byxor och han rör sig ner mot mitt underliv, han masserar min känsliga punkt med hans tumme. Jag ger ifrån mig ett stön och han ler.
- Snälla, sluta inte, säger jag med en andfådd röst.
Han tar på hela mig och snart är alla mina kläder borta, jag är så nära på att komma nu. Jag stönar och drar i hans hår hårt, jag vet inte vad jag ska ta vägen.
-Steve jag kommer nu, säger jag
- Kom för mig Alex, säger han
Men precis när jag är på väg så knackar det på dörren.
- Alex? Är allt bra där inne?, säger pappa
Hej, förlåt för ett litet kort kapitel med ville hålla det lite kort idag. Berätta gärna vad ni tycker om min novell i kommentarerna och vad jag kan förbättra också. Ha en fortsatt fin dag finisar.:)
BẠN ĐANG ĐỌC
Don't forget your mine - Steve Rogers
FanfictionNy medlem i Avengers familjen, Tony Starks dotter. Vad kan egentligen gå fel nu. En berättelse om hur Alex Stark faller för Steve Rogers. Men vad händer om Steve faller för henne. Kommer hennes säkerhet vara i risk. Han drar upp mig mot väggen oc...