[EPİSODE 1]

4.5K 261 281
                                    

Bol bol yorum yapmayı unutmayın :)

<İyi okumalar>

Ormanın içinde yavaşça yürümeye başladı Seokjin. İlaçlarını almıştı korkusu yoktu ama yinede dikkatli davranıyordu. O bir omegaydı ama herkes onu alfa sanıyordu.

Böyle olması gerekiyordu. Kendisini korumak için alfa gibi davranıp alfa gibi kokusu olsun diye ilaç alıyordu. Bol kıyafetler ile omega vücudunu saklıyordu. Yüzüne bakım yapmıyordu. Kendisine dikkat etmiyordu. Buna rağmen güzelliği hâlâ üstündeydi. O bir omegaydı sonuçta bir omega asla çirkin olamazdı. Kız veya erkek fark etmez bütün omegalar güzel ve çekicidir.

Seokjin hayatı boyunca bu güzelliğini saklamaya çalıştı ve başarılı da olmuştu. Kimse onun omega olduğunu bilmiyordu. Kendi doktoru dışında bilen yoktu.

Şuan ise kendini korumak için bir sürü bulma peşindeydi. Hem kalacağı bir yer ve kendini koruyacak bir alan bulmalıydı. Kendi sürüsünden az önce kaçmıştı. Doğduğu sürüde ki herkes de onu alfa sanıyordu ama oranın iğrençliğine daha fazla dayanamadı ve çıktı.

Sırtında ki çanta ile yürümeye devam ederken duyduğu çığlık ile irkildi. Burnuna gelen omega kokusu ile kokuyu hızla takip etti. Gelen iğrenç alfa kokusu ile de olayı anlamıştı. Kızgınlığa giren bir alfa, kadın omegayı taciz ediyordu.

Olaya vardığında ise düşüncesinin doğru olduğunu anladı. Bir alfa, omegayı köşeye sıkıştırmış taciz etmeye çalışıyordu. Omega ise kendini koruyup çığlık atmakla uğraşıyordu.

Seokjin sırtında ki çantayı yere atıp ağaçların arasından çıktı. Bu olaya seyirci kalamazdı. Omegalar asla taciz edilemezdi. Bir omegaya göre güçlüydü Seokjin. Sonuçta onca yıl çalışmıştı. Bu alfayı halledebilirdi.

"Hey seni alfa bozuntusu!"

Alfa anında arkasına dönerken omega ise korkudan elleri ile kendisine sarılmıştı. Alfa kırmızı gözleri ile ona bakarken Seokjin yavaşça ona doğru yürüdü.

"Ne istiyorsun! Omegayı istiyorsan git başkasını bul! Paylaşmak bana göre değil adamım!"

Alfa iğrenç bir şekilde sırıtınca Seokjin dayanamayıp ayağını alfanın ağzına geçirdi. Alfa geriye doğru sertçe düşünce Seokjin göz devirdi. Daha bununla yere yığılan birisi kendini üstün mü görüyordu? Bir omegayı taciz edecek kadar gereksiz üstün.

"Kızgınlığında önüne gelen omegayı taciz etme hakkını sana kim verdi? Git kendi süründen kendi isteği ile seninle birlikte olmak isteyen bir omega bul. Bu omega belli ki senin süründen değil ve kendi isteği de yok."

Alfa sinirle ayağa kalkıp ona saldıracak iken Seokjin adamın karnına sert bir tekme geçirdi. Adam iki büklüm kıvrılırken Seokjin boş gözlerle onu izledi. Omega kafasını kaldırmış yaşlı gözlerle olanları izliyordu. Adam en sonunda baş edemeyeceğini anlayıp kurda dönüşerek kaçtı. Seokjin sadece sırıttı. Bu kadar korkak birisinin gücü sadece omegaya yetmesi çok gülünç bir durumdu.

Seokjin omegaya dönüp yaklaştı. Omega korkudan geri gitmeye çalışırken Seokjin ellerini kaldırıp sakin olması gerektiği anlamında salladı.

"Korkmana gerek yok. Alfa olmama rağmen sana zarar vermem. Kötü birisi değilim. Bir sürüye ait misin? Seni sürüne götürmeme izin ver lütfen."

Sakin bir şekilde konuşunca omega'nın korkusu dinmeye başlamıştı. Karşısında ki alfa çok güvenilir gözüküyordu. Gözlerinde ki o samimiyeti görebiliyordu. Bu yüzden onun yardımı kabul etmek istedi.

FAKE ALPHA : NAMJİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin