[EPİSODE 36]

713 75 45
                                    

Bol bol yorum yapmayı unutmayın :)

<İyi Okumalar>

Namjoon

Yetkili kişilerle konuşmak için evden çıktım. Tam o anda buraya doğru gelen Yoongi'yi gördüm.

"Nereye gidiyorsun Namjoon?"

Sorgulayıcı bir şekilde kafasını sallayınca güldüm.

"Yetkililer ile konuşmam gerek."

"Niye?"

Derin bir nefes alıp konuştum.

"Bebeği evlatlık alacağız."

Şaşkın bir şekilde baktı bana. Kafası karışmış gibi duruyordu.

"Neden? Bir sorun mu var?"

Bu sefer sorgulayıcı bir şekilde kafa sallayan ben oldum.

"Ne sorunu?"

Bilmem anlamında omuz silkti.

"Ne bileyim. İkinizden birisi kısır mı? Çocuğunuz olmayacak diye mi evlatlık alıyorsunuz?"

Tek kaşımı kaldırdım. Ne alaka?

"Ne kısırı? İkimizde sağlıklıyız bir sorunumuz yok."

İstemsiz olarak kısa bir düşünceye daldım.

"Yani ben sağlıklıyım ama Seokjin'i bilemem. Test falan yapmamıştık ama olsa da umrumda değil. Seokjin, o bebeği çok sevdi ve sürüden gideceği içinde üzgündü. Bende üzülmesin diye evlatlık almayı önerdim. O da seve seve kabul etti. Olay bu, başka yerlere yöneltme."

Hâlâ şaşkın bir şekilde bakıyordu.

"Peki. Seokjin hyung nerede?"

"Evde Jungkook ile uğraşıyor."

Sorgulayıcı bir şekilde baktı yine.

"Jungkook?"

Sıkıldığımı belli ederek ofladım.

"Bebek işte. Seokjin isminin Jungkook olmasını istedi. Bende kabul ettim."

Kafasını sallayıp onayladı.

"Tamam ben bebeğe yani Jungkook'a bakayım."

Yanımda geçerken omzuma hafifçe vurup eve girdi.

Seokjin

Kapının çalması ile gülümseyip içeri girmesini söyledim. Yoongi içeri girip gülümseyince boşta ki elimde yanıma çağırdım. Diğer kolumda da Jungkook vardı.

"Alışmış gibi duruyor hyung."

Eğilip yavaşça bebeğin saçlarını sevmeye başladı. Seyrek saçları vardı. Simsiyah ve aşırı yumuşaklardı. Kafası aşırı hassas olduğu için parmak uçlarıyla dokunuyordum hep.

"Evet çok alıştı ve bende ona alıştım. Namjoon sana olanları anlattı mı?"

"Evlatlık edinme olayını diyorsan evet anlattı. Gerçi şaşırdım. Hatta ikinizden birisinin sorunlu sandım ama Namjoon ikinizinde sağlıklı olduğunu söyledi. Senden biraz şüpheli sanki ama bilemem tabi."

Benden mi şüpheli? Gerçi bende kendimden şüpheliyim.

"Namjoon'u bilmem ama belki bende sorun olabilir. Onca yıl aldığım ilaçlar belki kısırlığa yol açabilir. Pek emin değilim ama eminim ki olsam bile Namjoon bunu sorun etmez. Zaten bir tane bebeğimiz oldu."

FAKE ALPHA : NAMJİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin