Bol bol yorum yapmayı unutmayın :)
<İyi Okumalar>
Hastaneye geldiğimizde doktor, Hoseok'u kontrol etti. Hemen bugün bebeğin alınmasını söyledi. Bebek resmen çıkmak için tüm gücünü kullanıyormuş. Yani Hoseok kadın olsaymış bebek şimdiye kadar çoktan doğmuştu.
Neyse işte Hoseok'u ameliyat için hazırlarken Yoongi ise gereken imzaları hallediyordu. Son imzayı da atıp görevli kadına döndü.
"Çok korkuyorum. Eşime bir şey olmaz dimi? Ne kadar sürer bu ameliyat?"
Kadın gülümseyerek baktı Yoongi'ye.
"Merak etmeyin efendim. Sonuçta eşiniz de, bebeğinizin de herhangi bir tehlikesi yok. 20 dakika içinde her şey bitecek."
Yoongi derin bir nefes alıp teşekkür etti. Daha sonradan bana dönüp gidelim işareti verdi. Odaya girince Hoseok'u hazırladıklarını gördük. Yoongi hemen yanına gidip elini tuttu.
"Güzelim nasılsın? Hâlâ ağrın var mı?"
Hoseok dolu gözleriyle baktı.
"Çok olmasa da var biraz. Yoongi aslında çok korkuyorum bu ameliyattan."
"Korkma birtanem. Korkacak bir şey yok. Bebeğimiz ile beraber yine bu odaya geleceksin."
O an hemşireler içeri girdi ve ameliyathane hazır diyerek Hoseok'u alıp götürdüler. Bizde kapının önünde beklemeye başladık. 7 kişi kapının önünde bekliyorduk. Hepimiz merak içindeydik. Jungkook'un geveze çenesi sayesinde keyfimiz daha çok yerine gelmişti. Namjoon'un kucağından inip etrafı gezmeye başladı. Sürekli birimize gidip sonrada başka birimize kaçıyordu. Resmen bizi eğlendirmeye çalışıyordu.
Bir süre sonra kapı açıldı. Bir hemşire çıkıp bebeğin doğduğunu söyledi ve kıyafetlerini istedi. Jimin hemen çantada ki kıyafetleri çıkartıp verirken Yoongi sevinçten hepimize sarılmaya başladı.
"Tamam tamam Yoongi sakin ol artık."
Namjoon'un uyarmasıyla durdu en sonunda.
"Yoongi, bebek doğdu ama biz odayı süslemedik. Hadi gel oda için malzeme alalım. Jimin ve Taehyung kalsın burada."
Dediklerim ile bana dönüp anında onayladı. Jungkook'un ikisine verip üçümüz hastaneden çıktık.
Jimin
Giden hyunglarıma bakıp Jungkook'u, Taehyung'un kucağına verdim. Merakla bebeğin çıkmasını bekliyorduk. Acaba kime benziyordu? En çok bunu merak ediyorum.
"Offf ne zaman çıkacak bu bebek?"
"Merak etme Jimin. Çıkar birazdan."
En sonunda tekerlekli beşik ile çıkardılar. Hemen başına toplandık.
O... O kesinlikle bir melek gibiydi. Aşırı sevimliydi. Daha yeni doğduğu için kıpkırmızı suratı vardı. Beyaz kıyafetleri içinde aşırı şirin duruyordu. Küçücük bir bebek. Kedi kadar sevimli.
Hemen telefonumu çıkartıp fotoğraflarını çektim. Hemşire onu odasına götürürken bizde peşinden gittik.
"Jungkook gördün mü arkadaşını çok tatlı dimi?"
Taehyung'un sorusuyla gülmemi tutamadım. Jungkook zaten bebeğe garip garip bakıyordu.
"O değilde bu bebek bana çok tanıdık geliyor ama ne Hoseok hyung'a ne de Yoongi hyung'a benziyor."
Bilmem anlamında omuz silktim. Cidden bana da tanıdık gelmişti. Kim bilir kime benziyordu.
Odaya girdiğimizde bebeği odada ki beşiği koydular. Hyunglar odayı çok güzel süslemişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FAKE ALPHA : NAMJİN
FanfictionSeokjin bir omegaydı ama bunu gizliyordu çünkü kendi bölgesinde ki alfalar zevk için omega harcıyorlardı. Bir alfa gibi davranan Seokjin kendini korumak için kendi bölgesini terk edip aylardır milletin ağzında dolanan Namjoon'un sürüsüne katılmak is...