[EPİSODE 30]

1.1K 136 65
                                    

Bol bol yorum yapmayı unutmayın :)

<İyi Okumalar>

Seokjin

"Sürüye şimdiden misafirler geliyor. Herkes Namjoon'un evlenmesini bekliyormuş resmen."

Yoongi'nin söylenmesi ile dikkatimi ona verdim. Jimin, Yoongi ve ben bahçe de oturuyorduk. Cidden daha düğüne günler varken misafirler geliyordu. Bu kişiler daha önceden sürüye giriş yapmış önemli kişilermiş.

"Asıl kimin geleceğini biliyor musun?"

Jimin'in sinsice konuşması ile ona döndük.

"Şu yeni Zelanda prensesi diye anılan kişi var ya. İşte Namjoon hyung onu da mecburen çağırmış ama evleneceğini söylememiş. Kız büyük bir neşeyle Koreye gelmiş."

"Hayır ya hayır."

Diye mızmızlandı Yoongi.

"O da kim?"

Sorumun üzerine iki kardeş de birbirine baktı. En sonunda Yoongi anlatmaya başladı.

"Ya Namjoon üniversite zamanında kısa bir süreliğine yeni Zelanda'ya gitti. Eğitim için 6 ay falan. Orada bir kız ile tanışmış. Kız baya Soylu bir aileden geliyormuş. Öyle ki onu prenses gibi görüyorlarmış. İşte bu kız Namjoon'a yavşamaya çalıştı. Namjoon ise tabiki de onu takmadı. Kızda gurursuzun teki. Şimdi de buraya geliyor."

"Hana bitmeden şimdi bu mu başladı."

Diye söylendim. Bu Namjoon'a da aşık olanlar bitmek nedir bilmiyordu. Gerçi Namjoon da aşık olunmayacak gibi değildi ama omega dediğinde gururlu olur biraz.

"Kim bilir daha kimleri göreceksin hyung. Namjoon'a aşık olan çok."

Cidden bu olay sinirimi bozuyordu. Kıskanç bir insan değildim normalde ama konu Namjoon olunca dünyanın en kıskanç insanı oluyordum.

"O değil de Hana nasıl bu sürüye giriyor anlamıyorum. Namjoon'un çoktan onu sürüden çıkarması lazımdı."

Bu konuya asla anlam veremiyordum. Hana sadece bize zarar veriyordu ama hâlâ sürüye girmeye devam ediyordu.

"Namjoon istese çıkartır ama babasını ikna edemiyor. Zamanında babasının isteği üzerine Hana'yı sürüye aldı. Şimdi kendi başına çıkartırsa babasına saygısızlık yapmış olur. O da bunu istemiyor."

Sinirle ofladım. O kızı bu sürüde istemiyordum. İstemiyordum işte o kadar bitti.

°°°

Akşam misafirler gelmişti. Şu prenses olan gelmişti ailesi ile. Onu görünce kıskançlık sinyallerim devreye girmişti. Lanet olsun kız cidden güzeldi ama ben daha güzeldim ve Namjoon'un eşiydim. Bu düşünce ile kapıya doğru yürüdüm. Namjoon misafirleri selamlarken bende yanında durdum. Ufak bir selamlaşmadan sonra yemek masasına geçmiştik.

Namjoon'un babası evinden çalışan göndermişti sürüye. Bu yüzden hiç bir şey yapmayıp yerime geçtim. Tamda Namjoon'un yanına yani. Onlar sohbet ederken bende sakince yemeğimi yemeğe başladım. Pek anlamadığım konular hakkında konuşuyordu. Aynı zamanda üstümde ki bakışları hissediyordum. Büyük ihtimalle neden burada olduğumu sorguluyorlardı.

"Babanız, bize çok güzel bir haber vereceğinizi söylemişti. Şahsen baya merak ediyoruz o haberi."

Kızın babası konuşunca ufaktan sırıttım. Şimdi seni mosmor edecektim çakma prenses.

FAKE ALPHA : NAMJİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin