[EPİSODE 11]

2.2K 210 39
                                    

Bol bol yorum yapmayı unutmayın :)

<İyi okumalar>

"Evet dediğim gibi oldu. Tabi ben inanmadım çünkü sen ruh eşini bulamadığını söyledin. Bir de bana teklif etmesi ile sinirim tepeme çıktı."

Namjoon küçük bir gülümseme ile Seokjin'i dinliyordu. Seokjin ise bugün ki o omegayı anlatıyordu.

"Evet bulamadım. Yalan makinesi resmen. Sen onu takma önüne gelen her alfaya yavşıyor. Bir ara Yoongi'ye çok yavşıyordu ama Hoseok'dan temiz bir dayak yiyince korkudan yüzlerine bakamadı."

Seokjin kahkaha atmadan duramadı. Namjoon'un gözleri ise onun gülüşünde takılmıştı.

"Peki. Sen niye böyle hazırlandın? Birisiyle mi buluşacaksın?"

Seokjin'in sorusu ile Namjoon son kez ayna da kendine bakmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Seokjin'in sorusu ile Namjoon son kez ayna da kendine bakmıştı.

"Evet maalesef. Yine bir omegayla restorana gideceğim. Red edip geri geleceğim."

Seokjin'in yüzü biraz düşmüştü ama Namjoon görmeden hemen toparladı.

"Cidden fazla omegayla randevuya çıkıyorsun."

Namjoon ona dönüp çaresizce omuz silkti.

"Mecburum. Maalesef babam baş edemeyince devreye beni sokuyor. Sanırım benim tarafımdan red edilmek onları tatmin ediyor. Omegamı bulana kadar katlanmam gerek."

"Anlıyorum. Bu arada kıyafetlerinden aşırı belli oluyor buluşmaya gideceğin. Bunlar senin tarzın değil normalde."

Namjoon gamzelerini göstererek kıkırdadı.

"Evet genelde serseri, sokak tarzı giyiniyorum. Zincirler, switler, deri ceketler vb. Sende hep bol giyiniyorsun."

Seokjin zoraki bir şekilde gülümsedi. Bol giyiniyordu çünkü vücudunu saklaması gerekiyordu. Maalesef ilaçlar vücudunu alfa gibi göstermiyordu.

"Seviyorum bol kıyafetleri."

Namjoon her ne kadar asıl amacını bilse de bir şey demedi.

"Neyse ben çıkıyorum. Bu arada sizler de Exo sürüsüne gideceksiniz. Orada ki omegalardan bazıları yaralanmış o haydutlardan dolayı biliyorsun. Bir geçmiş olsun diyip gelin. Yoongi'ye söyledim ama sana da söyleyeyim. İşlerimden dolayı gelemeyeceğimi ama bir gün uğrayacağımı söylersin. Geçmiş olsun dileklerimi iletin. Bir de onlar için bir çözüm bulacağım bunu da söyle. EXO'nun lideri iyice savunmasız kalmış. Arkadaşı olarak yardım etmem gerek."

Seokjin onu onaylayıp kapıdan geçirdi.

"Merak etme hallederiz. Sana da boş şans umarım o omega takıntılı manyak olmaz sana."

İkisi de kahkaha atmıştı bunun üzerine.

"Umarım. Hadi görüşürüz."

Diyerek arabaya bindi ve sürünün sınırına doğru sürmeye başladı.

FAKE ALPHA : NAMJİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin