[EPİSODE 45]

558 67 54
                                    

Bol bol yorum yapmayı unutmayın :)

<İyi Okumalar>

Jimin

Telefonumun çalınca hemen açtım. Sonunda beklediğim kişi aramıştı.

"Geldin mi?"

"Evet. Sürünün girişindeyim. Çok bekletme."

"Tamam hemen geliyorum."

Telefonu kapatıp evden çıktım hemen. Sürünün girişine giderken bizimkilerden birisini görmemeyi diledim. Eğer görürsem nereye gittiğime dair hesap vermek zorunda kalırdım.

Sürünün girişine gelince gördüğüm arabayla koşmaya başladım. Hemen kapısını açıp bindim arabaya.

"Selam Jennie."

Jennie gülümseyerek başını sallayıp selam verdi.

"Selam Jimin. Ne oldu da çağırdın beni? Az kalsın kaza yapıyordum. Kalkanı göremedim diye son gaz geliyordum. Son anda tabelayı görüp ani fren yaptım. Yoksa kalkana çarpıyordum."

Gülerek tabelaya baktım. Bangtan'ın girişi olduğuna dair bir tabela vardı. Tabi bazen sarhoş bir şekilde araba kullanan kişiler tabelayı görmeyip kalkana yapışıyorlardı.

"Sen arabayı sür. Anlatacağım ama uzaklaşalım biraz."

Jennie onaylayarak arabayı sürmeye başladı. Sürünün tam tersi yönüne giderken derin bir nefes aldım.

"Aslında sana bir şey soracaktım."

Gözünü yoldan ayırmayıp başıyla onayladı.

"Sor."

Duyacağım cümlelerden korksam da dayanamayıp sordum en sonunda.

"Sen neden Hyesu'dan nefret ediyorsun?"

Kaşlarını çatarak kısa bir süreliğine bana baktı ve anında yola döndü.

"Nereden çıktı şimdi bu?"

Sesinden bile sinirlendiği belliydi.

"Söyle işte."

Derin bir nefes aldı. Direksiyonda olan parmakları ritim tutmaya başladı. Olayları hatırladığı belliydi çünkü suratı ekşidi.

"Çünkü benim sevgilimle yatmıştı. Adamın benimle sevgili olduğunu biliyordu. Buna rağmen gidip onunla yattı ve sanki çok güzel bir şey yapmış gibi gelip bana anlattı."

Duyduğum cümleler ile başımı eğdim. İnanamıyorum şimdi Taehyung böyle bir kız ile sevgiliydi.

"Hatta kalkıp bunu videoya çekmiş ve bana attı. İkisinin seksini izlediğime hâlâ inanamıyorum. Kalktım sonra ikisini de dövdüm. Evet o alfayı da dövdüm. Bakma omega olduğuma gözüm dönünce ben bile kendimi tanıyamıyorum."

Şok içinde ona baktım. Videoya çekmek ne demek ya?

"Sen ciddi misin? Peki o video hâlâ sende mi?"

Arabayı kenara çekip durdurdu. Telefonu eline alıp bulmak için uğraştı.

"Baya aşağıda kalmış. Tabi bu olay geçen yıl olmuştu. Silmiş bile olabilirim. Ah dur silmemişim. Al bak."

Telefonu bana verip tekrar arabayı çalıştırdı. Ellerimde ki telefona bakıp videoyu başlattım. Anında arabayı saran inleme sesinden korkup hemen kıstım sesini. Yanımda olan Jennie ise kıkırdayarak gülmüştü.

Videoda olan kişi cidden Hyesu. Bir erkeğin altında inliyordu. Bu erkeği hatırlıyorum. Bizim okulda ki bir alfaydı ama bu sene hiç onu görmemiştim.

FAKE ALPHA : NAMJİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin