Bol bol yorum yapmayı unutmayın :)
<İyi okumalar>
Namjoon çene hattında hissettiği yumuşak öpücükler ile gözlerini açtı.
Olayları kavrayamadan Seokjin'in kucağında olduğunu fark etti. Kendisini ateşler içinde hissediyordu.
Seokjin dudaklarını Namjoon'un çenesinden çekip gözlerinin içine baktı. Namjoon'un o an içi titremişti. Seokjin'in gözlerinde ki tutku o kadar belli oluyordu ki vücudunda olan o ateş daha çok yükseliyordu.
"Namjoonie~ Beni istiyor musun cidden?"
Cilveli sesiyle konuşunca, yerine çivilenmişti Namjoon. Ne yapacağını, ne diyeceğini bilemiyordu.
"Jin?"
"Efendim alfam?"
Namjoon şokla kucağında ki omegaya baktı.
"Jin ne yapıyorsun sen?"
Seokjin dudaklarını bükerek Namjoon'un dudaklarına yaklaştı.
"Bir şey yapmıyorum aşkım."
Diyerek Namjoon'un dudaklarını öpmeye başladı. Namjoon'da ona hemen karşılık vermişti. İçinde olan ateş giderek büyüyordu. Ne olduğuna anlam veremiyordu.
Seokjin ayrıldığında yine aşkla ona bakmaya devam etti. Namjoon'un yüzüne yaklaştı. Namjoon ise derince yutkundu.
"Yanıma gel."
"Ha? Ne?"
Seokjin kıkırdayarak Namjoon'un kulağına yaklaştı ve bir yandan da eliyle Namjoon'un gözlerini kapattı.
Nefesini Namjoon'un kulağına üfledi önce. Namjoon anında titrerken kulağının altına bir öpücük kondurdu.
"Uyan ve yanıma gel. Seni bekliyorum alfam."
Namjoon yataktan sıçrayarak uyanmıştı. Etrafına bakmıştı önce, yatağındaydı ve Seokjin'den eser yoktu.
Rüya mıydı yani olanlar?
Hâlâ vücut ısısı çok yüksekti. Kızgınlığa girmişti. Lanet ederek ayağa kalktı fakat aşağıya bakınca eliyle yüzüne vurmuştu.
Kalkmıştı tabi.
Zar zor banyoya gidip yüzüne soğuk suyu vurmuştu. Birazda olsa kendine gelmeye çalışıyordu ama çok zordu.
Uyan ve yanıma gel.
Namjoon hatırladığı bu söz ile hemen odasından çıktı. Seokjin'in kapısının önünde durup sessiz bir şekilde kapıyı açtı. Saat daha sabahın 6'sıydı. Seokjin derin uykuda olmalıydı.
İçeri girdiğinde düşüncesinin doğru olduğunu anlamıştı. Aşırı derin uykudaydı. Üstü açılmıştı ve giydiği şortlu pijama sayesinde bacakları ortadaydı. Tişörtü yukarı çıkmış ve ince beli ortadaydı. Arkasını dönmüş ve yorganı bacaklarının arasına almıştı.
"Ne kadar güzel olduğunun farkında mısın?"
Kurdunun konuşması ile daldığı düşüncelerden çıktı.
"Fazlasıyla kusursuz bir teni var."
Namjoon elini Seokjin'in bacağına koyup parmak uçlarıyla hafifçe okşadı. Cidden kusursuzdu. Diğer eliyle de hafifçe belini okşadı. Kurdu pençelerini geçiriyordu. Seokjin'e daha çok dokunması için baskı yapıyordu.
Ama dur bir dakika bu taciz olmaz mı?
Namjoon aklına gelenlerle hemen ellerini çekti. Resmen gizlice dokunuyordu ve bu taciz olmalıydı. Bunu yapamazdı. Nazikçe yorganı çekip Seokjin'in üstünü örttü fakat yüzünü bile görmek onu delirtiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FAKE ALPHA : NAMJİN
FanfictionSeokjin bir omegaydı ama bunu gizliyordu çünkü kendi bölgesinde ki alfalar zevk için omega harcıyorlardı. Bir alfa gibi davranan Seokjin kendini korumak için kendi bölgesini terk edip aylardır milletin ağzında dolanan Namjoon'un sürüsüne katılmak is...