[EPİSODE 25]

1.5K 182 75
                                    

Bol bol yorum yapmayı unutmayın :)

<İyi Okumalar>

"YAKINDA DÜĞÜN VAR!"

Yoongi'nin bağırarak içeri girmesiyle diğerleri korkudan sıçradı.

"Ne oluyor? Kimin düğünü?"

Hoseok'un sorusuyla Yoongi sevinçle yanına gitti. Onu kaldırarak dudağına narin bir öpücük kondurdu.

"Hey! Gidin başka yerde yiyişin!"

Jimin'in sesiyle Yoongi ona tekme attı.

"Ya Yoongi hyung söylesene artık. Kim evleniyor?"

Taehyung dayanamayıp sordu. Yoongi derin bir nefes alıp bombayı bıraktı.

"Namjoon ve Seokjin hyung ruh eşiymiş! Jin hyung dönüştükten sonra anlamışlar bunu!"

O anda şaşkınlık içinde çığlıklar yükseldi. Hepsi çığlık atıp tepinmeye başlamıştı.

"İNANMIYORUM SHİPİM GERÇEK OLDU!"

Jimin'in bağırmasıyla diğerleri kendini tutamayıp kahkaha attılar.

"İlk shipper benim bu arada. Onları ilk shipleyen bendim."

O sırada Hoseok, Yoongi'ye imalı bir şekilde baktı.

"Tabi sen her şeyi benden saklayınca öyle olman normal. Namjoon ve sen en büyük dışlayıcı olduğunuz için tabi."

Yoongi gözlerini devirmemek için zor tuttu kendini.

"Hoseok, bebeğim bunu konuştuk. Böyle bir şey yok."

"Evet var!"

O sırada iki kuzen bu sıkıcı kavgayı izlemekle meşguldü.

°°°

"Hoşgeldiniz çocuklar."

Seokjin hepsini içeri alıp kapıyı kapattı.

"Namjoon nerede?"

Kendini koltuğa atarken sormuştu Hoseok.

"O dün sabahtan beri bodrumdan çıkmadı. Sadece iki kere yemek yemek için çıktı. Bir proje üzerindeymiş."

"Kristaller hakkındadır bodrumda olduğuna göre."

Yoongi'nin dedikleriyle anlamsız bir şekilde baktı Seokjin.

"Ah bodrumda ki büyük bir odada Namjoon'un kristal koleksiyonu var. Dünyada ki bütün kristaller var orada. Yeni bir tane çıkınca hemen alıp ekliyor oraya."

Yoongi'nin yaptığı açıklama Seokjin'i merakta bırakmıştı. Kesinlikle görmesi gereken bir yerdi.

"Ben geldim."

Elinde ki büyük kutu ile bodrumdan çıktı Namjoon. Gözleri dün gece uyumadığını belli edercesine kızarmıştı. Sürekli esniyor ve gözlerini kısıyordu. Kesinlikle uykuya ihtiyacı vardı.

Diğerleri, ona merakla bakıyordu. Namjoon elinde ki kutuyu ortaya bırakıp ağzını açtı.

"Şimdi sizi neden çağırdığımı merak ediyorsunuz biliyorum."

Kutunun içinden bir tane kolye çıkardı. Elle yapıldığı belliydi. Ucunda açık mavi bir kristal vardı.

"Bu kolyeleri teker teker sürüde olan  herkese vereceksiniz. Sizde bunlardan takacaksınız. Kimse asla ama asla bu kolyeyi takmadan sürü dışına çıkamaz. Dağıtırken bunun yeni kural olduğunu söyleyin. Uymayan sürüden atılır."

FAKE ALPHA : NAMJİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin