[EPİSODE 46]

665 67 46
                                    

Bol bol yorum yapmayı unutmayın :)

<İyi Okumalar>

Dakikalarca Jungkook'u uyutmaya çalışıyordum. Uykusu vardı ama huysuzluk yaptığından dolayı uyumuyordu. En sonunda uyuyunca rahatladım ve bacaklarımdan alıp beşiğine dikkatlice koydum. Üstünü örtüp odasından çıktım. Öğlen uykusunda tahminen en az 2 saat uyurdu. Ben de bu sırada işlerimi yapsam iyi olacak.

İlk önce yatak odasına gidip yatağı düzeltmeliyim. Uyanalı kaç saat oldu ama ben, Jungkook ile uğraşmaktan dolayı düzeltememiştim. Ne zaman düzeltmeye kalksam çarşaflara uzanan bir oğlum vardı.

Yatakta ki her şeyi kaldırıp yeniden düzeltirken elime Namjoon'un yastığı geldi. Bir anda gelen koku ile dikkatim dağıldı. Yastığı burnuma götürüp kokuyu içime çektim. Namjoon'un kokusu hep yastığa bulaşmıştı.

Kokuyu iyice içime çekerken bir anda kasıklarımda ağrı hissettim. Tüylerim diken diken olurken elimde ki yastığı yerine koydum. Düzeltmeyi bitirirken hâlâ dinmeyen ağrım ile bacaklarımı birbirine bastırıp çömeldim.

Sanırım bir banyo yapmam gerekiyor.

Jungkook'u kontrol edip odaya geri döndüm ve anında kendimi banyoya attım. Bütün kıyafetlerimi çıkartıp duşa kabine girdim. Sıcak suda duş alırken ağrı iyice büyümeye başladı. Kızgınlık olduğunu düşünmeye başladım.

İstemsiz olarak yaydığım feromonlar ve penisime uzanan ağrı bunun kanıtıydı.

Deliğimin sızlaması ile elim istemsiz olarak deliğime gitti. Normalde Namjoon'un işten gelmesini beklerdim ama nedense onu beklemeyecek kadar kötü durumdaydım.

Bu yüzden evlendikten sonra ilk kez kendime dokunmaya başladım. Parmaklarımı deliğimde gezdirip iki tanesini içeri yolladım. Anında inleyip göğsümü mermere yasladım. Soğuk duvar irkilmeme neden olurken parmaklarımı hareket ettirdim.

İnlemelerim durmaz iken gözümün önüne sürekli Namjoon geliyordu. Onun parmaklarını içimde görüyordum. Sürekli boynumu öpüşlerini ve bana Jinnie'm demesini...

Bunları düşünmek daha çok zevk verirken yere oturdum. Sırtımı duvara yaslayarak oturdum. Yayılarak bacaklarımı araladım. Penisim sertleşmişti. Şimdi Namjoon olsa ağzını nasıl kullanması gerektiğini çok iyi bilirdi.

Kızgınlığımın üstüne bir de sıcak su eklenince daha çok terledim. Üç parmak ile gelgitler yapmaya başladım. Bir elimle de penisimi çekiştirmeye başladım ama bunlar asla yeterli değildi. Namjoon'un parmakları daha uzun ve daha kalındı. İçimde gezinmesi bile en yüksek zevke çıkartıyordu. Şuan yeteri kadar zevk alamıyordum ve bu resmen işkence.

Alfamın uzun penisi lazımdı bana. Anca Namjoon sayesinde en yüksek zevke çıkabilirdim. Ah bunu düşünmek ile ağzım iyice sulandı. Dudaklarımı yalayıp daha da hızlandım.

Ağzımın boş olması zevkimi yarıda bırakıyordu. Boğazımın zorlanmasını istiyorum. Kusacak gibi olmayı istiyorum. Sıcak spermlerini ağzımda hissetmek istiyorum.

Yere uzanıp hareketlerime devam ettim. Bacaklarımı açarak kıvırdım. Her içime vurduğumda alfamın görüntüleri gözümün önünden gitmiyordu.

"Ahh alfam!"

Her ne kadar yeterli gelmese de sonunda boşalacağımı hissettim. Ağzımı kapatamaz iken hayatımın erkeğini eksik edemedim. Sürekli onun ismini inledim.

"Imm daha sert daha hızlı!"

Titreyerek boşalınca bacaklarımı saldım. Ellerimi çekip iki yana saldım. Bir çok kez yutkunup kendime gelmeye çalıştım ama çok zor. Her an banyoda uykuya dalabilirim.

FAKE ALPHA : NAMJİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin