میتونی بهمون اعتماد کنی
.
سیری_باقیش برای خودت ...ریموس_اون پولِ من بودا!
حرفش باعث شد ریز بخندم و بعد از اینکه اون ماشین رفت سمتش برگشتم.
سیری_خب بابا باشه الان میریم خونه بهت یه اسکناس ۵۰ پوندی میدم!
سمت در خونه رفتم و با خنده سرمو تکون دادم.
ریموس_من باید برم خونه ...
سر جام وایسادم و سمتش برگشتم.
سیری_نه نمیری امشب اینجا میمونی!
ریموس_تا خونهی ما راه زیادی نیست زود میرسم اگه پیاده برم.
چشمامو توی کاسه چرخوندم و سعی کردم خودمو آروم نشون بدم. نفسمو بیرون دادم و دنبال یه دلیل برای نگه داشتنش گشتم.
سیری_اهمیتی نمیدم. جیمز حالش خوب نیست، فردا اگه بیدار بشه قطعا دلش میخواد تو هم اینجا باشی.
مکث چند ثانیهای که کرد میدونستم که دارم توی قانع کردنش موفق میشم و جملهی بعدی که گفت از این بابت مطمئنم کرد.
ریموس_فکر کنم توی قانع کردنِ آدما تبحر داری.
توی دلم مشتمو توی سینم جمع کردم و لب پایینمو گاز گرفتم، ولی توی ظاهرم حتی یه ذره هم نشون ندادم که ذوق زده شدم. رفتیم خونه و پشت سرم در رو بستم و گذاشتم اون با چشمای گشاد شدهاش کل خونه رو بررسی کنه.
سیری_نوشیدنی؟
ازش پرسیدم و وقتی اونطوری از افکارش بیرون اومد لبخند محوی زدم و منتظر جوابش موندم.
ریموس_نه ممنون
لبخندی زد و دوباره مشغولِ دید زدن خونه شد. فرصتِ دیدن خونه رو بهش دادم و روی مبل نشستم.
سیری_این خونهی دختر عمومون آندرومدا بود. بعد از اینکه رفتن نروژ و اونجا موندگار شدن ما اینجا رو صاحب شدیم.
ریموس_اوه ... واقعا قشنگه ... اونا چرا رفتن نروژ؟
نفسمو بیرون دادم و سرم رو پشت مبل تکیه دادم.
سیری_اونم مثل ما از طرف خانوادش طرد شد.
ریموس_طرد شد؟
سیری_آندرومدا با یه فروشنده ازدواج کرد. توی خانوادهی بلک همه کارخونه دارن! ولی اون با یه فروشندهی معمولی ازدواج کرد. هرچند که بعدش تِد از یه فروشندهی معمولی به صاحب یه شکرت معتبر تبدیل شد و به این نقطه -یا بهتر بگم این خونه- رسید، ولی بازم سیگنوس بلک -پدرش- بازم اونو پس زد.
ریموس_اوه ... شما چرا طرد شدین؟
با یاد آوری جوابِ سوال ریموس نفس عمیقی کشیدن به شعلههای شومینه نگاه کردم. هیچکدوم از اونا دلشون نمیخواست دوتا پسر داشته باشن که یکیشون جانورنماست و اون یکی بال داره و بدنش مثل شاهین پر در میاره.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Paper Plane (Wolfstar)
Fanficچطوری اینقدر راحت همه چیز عوض میشه؟ وقتی حتی انتظارشم نداری ... اتفاقاتی میفته که زندگیتو به طور کلی تغییر میده!