Минугийн талаас:
Тэр хэтэрхий ойрхон байна. Яах вэ? Эвгүй хөдлөх л юм бол бараг үнсэх нь. Түлхчихвэл гомдох болов уу? Эсвэл тэврээд авбал уурлах юм болов уу? Яг яах вэ? хэмээсээр бодлууд нь зөрчилдөж эцэст нь ямар ч үйлдэл хийсэнгүй зүгээр л биеэ зөнд нь орхилоо.
Саны талаас:
Болохгүй юм сан. Түүний бие бүрэн эдгээгүй байгаа. Дээрээс нь тэр насанд хүрээгүй шүү дээ. Болохгүй ээ. Гэхдээ л уруулыг нь амталмаар байна. Нарийн гуалиг бэлхүүс, цагаахан гуя, тонтгор *гзгийг нь илж таалмаар байна гэсээр бодлууд нь зөрчилдөж яахаа үл мэднэ.
Эцэст нь Сан зөвхөн өөрийгөө бодсон сонголт хийх гэж байснаа ухааран, Минуд ямар байгааг нь мэдэлгүй түрүүлж үйлдэл хийх гэж байсандаа гэмшин, духан дээр нь хөнгөхөн үнсээд хөнжлийг нь нөмрүүлэн
Сан: Сайхан амраарай. Би угаалгын өрөө орчихоод тэгээд унтана аа. Чи түрүүлээд унтаж байгаарай. гээд холдов.Угаалгын өрөөнд:
Сан өөрийн нойтон бие, толгойгоо арчин толинд өөрийгөө харан ямар увайгүй үйлдэл хийх гэж байснаа бодон өөрийгөө буруутгана. Гарнаас нь чанга атгахад ч гэмтчихмээр нандин жаахан түүндээ өмнөх сэтгэлийн болоод биеийн шархыг нь сэдрүүлэх гэж байсандаа харамсан эцэст нь өөртөө амлав.
Түүнийгээ 18 хүрснийх нь дараа өөрийн болгоод, Минуг бэлэн болсон цагт л тэр хайрыг бүтээлцэж, бие сэтгэлээ нэгтгэхээ амлалаа.
Хэрэв тэрээр энэ амлалтаа зөрчвөл өөрийгөө хэзээ ч уучлахгүй биз ээ.
Маргааш өглөө нь:
Саны утас дуугарч тэр 2ыг зүүд нойрноос нь сэрээлээ.
Дунан: Байна уу Сан, Чи унтаж байсан юм уу? Би одоо 20 минутын дараа очлоо. Яаралтай зөвлөлдөх зүйл байна аа. гэсээр Саны хариуг сонсолгүй таслав.
Сан: Сайхан амарсан уу? Хоёулаа одоо босох хэрэгтэй юм шиг байна. Манай найз ирж байна гэнээ.
Мину: ЗаСан Мину 2 угаалгын өрөөндөө орон Сан Минугийн нүүр гар, шүдийг нь угаахад туслачхаад Минуд хувцаснаасаа өмсүүлэн зочны өрөөний буйдан дээр суулган өөрөө өглөөний цай бэлдэж байлаа. Өглөөний цай бэлдэж дуусахын алдад Дунан ирэх нь тэр.
Сан: Өө чи ирсэн үү? Өглөөний цай бэлэн болчлоо. Эхлээд цайгаа уусны дараа ярилцъя.
Дунан: Би их яаруу явж байна аа. Гялс явах хэр..
Дунаны үгийг таслан
Сан: Чи дандаа ингэж ажил ажил гэж гүйсээр байгаад нэг мэдсэн өнхрөөд өгнө шүү. Угаасаа чи өглөөнийхөө цайг уугаагүй гэдэгт би 100% итгэлтэй биш ээ бүүр 1000% итгэлтэй байна. Дуугүй хамтдаа цайгаа ууя гэсээр загнах зөвлөх 2ын голоор хэллээ. Аргагүйн эрхэнд цуг хооллохоор болсон ч урд нь 2 хүн нялуураад байгаад тавгүй байсан юм.
( Дадсанаараа Сан Минуг өвөр дээрээ суулган хооллосон болно.🤗)
Дунан: Ганц бие хүний дэргэд арай юм биш үү хоёр оо гэсээр үглэн нүдээ эргэлдүүлнэ.Өглөөний цайгаа ууж дуусаад тэр 3 буйдан дээрээ суун ярилцана.
Дунан: За тэгэхээр гол яриандаа оръё.
YOU ARE READING
Гэрэл
RomanceBxB бичвэр болно (+ хэсэг хааяа гарна) 18 нас болон түүнээс дээш насныхан уншихад тохиромжтой.😄 18нас хүрээгүй хүн уншсан тохиолдолд хариуцлага хүлээхгүй болно. Бага зэргийн хүнд сэдэвтэй тул анхаарна уу Миний анхны бичвэр учраас алдаа дутагдал их...