30

955 61 1
                                    

Сан энэ л үгийг хязгааргүй ихээр хүсэж хүлээсэн гэлтэй. Сонсонгуутаа Минуг чангаар тэврэн чихэнд нь: Чи л хүсвэл би чиний дэргэд үүрд үлдсэн ч болно оо. Хэрэв чи минь л хүсвэл би чиний нүднээс хол амьдарч чадна. Энэ зөвхөн чамаас л шалтгаална гэсээр зөөлөн бөгөөд энхрийхнээр шивнэнэ.

Мину хариуд нь Би таны дэргэд л байвал жаргалтай байдаг. Та л миний хав харанхуй ертөнцийг гийгүүлсэн гэрэл минь шүү дээ. Таныг үгүй 7н хоног нүд минь эмчлэгдээгүй үеийнхээс илүү харанхуй, ганцаардмал байсан. Танд өөрийн хэлэхийг байтугай бодохыг ч хүсдэггүй үгийг хэлчих сэн. Уучлаарай гэдэг үгээр уучлагдахгүй хэрэг ч гэсэн, Намайг уучлаарай ахаа хэмээн шулганана.

Сан: Би чамайг уучилчих сан. Би чамд гомдож ч чадахгүй тийм л их хайртай шүү дээ. Тэгэхээр би чиний дэргэд чамтай үргэлж хамт байя. Хэрэв чи надаас холдох талаар боддог бол одоо л хийхгүй бол би чамайг үхэн үхтлээ хайрлаж өөрийнхөө дэргэд байлгана шдээ. Сайн бодож байж хэлээрэй гэсээр нүд рүү нь харан хэлнэ.

Мину: Тийм ээ ахаа би таны дэргэд байхыг хязгааргүй их хүсэж байна гээд хацар нь багахан улайсаар ичин өөр тийш харлаа.

Санд угаас Минугийн үйлдэл бүр хөөрхөн харагддаг болохоор эгдүү нь хүрэн яг л базаад авчихмаар байх нь тэр.

Сан: За тэгвэл чи надаас яагаад ч холдож чадахааргүй болсон шүү. Дараа нь чи надаас холдохыг хүсэвч би чамайг явуулахгүй гэж мэд гэсээр духан дээр нь үнсэнэ.

Дараа нь Сан Мину гаас зөвшөөрөл эрж байгаа бололтой харцаар харна. Төд удалгүй Минугийн гар Саны хүзүүгээр орон Минугийн уруул Саны уруул дээр буух нь тэр. Сан гайхсан ч энэ үнсэлтийг маш ихээр хүсэмжлэн байсан тул зөрүүлэн үнсэлцэж аз жаргалдаа тэр 2 умбалаа.

Энэ хэсгээс доош + хэсэг гарах тул дургүй хүмүүс алгасна уу!!!!!!!!!!!!!





















Удалгүй үнсэлт ширүүсэн Минугийн аман дотор Саны хэл тэнүүчлэн орж ирэн, яг л зогсохоо мэдэхгүй араатан мэт дайрна. Угийн нүцгэн байсан Минугийн биеэр Саны гар гүйнэ. Яг л төгөлдөр хуурын даралтанд хүрж буй мэт зөөлхөн бөгөөд уян налархай илбэн эхлээд хөлийн шилбэ дараа нь зөөлхөн гуя, эцэст нь тонтгор *гзөг дээр нь ирэн маш зөөлхнөөр базална. Энэ л хүрээд Минугийн тэвчээр алдарсан бололтой зөөлхнөөр бөглүү дуу алдах нь тэр.

Энэ л сайхан хоолойг дахин сонсохыг хүссэндээ Сан Минугийн хүзүүгээр уруулаа гүйлгэн доошилсоор эгэмнийх нь ясан дээр ирэн зөөлхнөөр хазлахад
Мину: ах мм ммм мм гэсээр таашаалтай нь аргагүй гиншинэ.

Дараа нь хөхийг нь тойруулан үнсээд шүдээрээ багахан имрэхэд Минугийн бие татганан чангаар гийнаж өшөө илүү ихийг хүссээр байж ядах нь тэр билээ.
Сан доошилсоор Минугийн бэлхүүсийг үнсэн шимсээр гантайтлаа боссон бяцхан Минуг хараад багахан хөхрөөд:
Сан: Энд нэг залуугийн тэвчээр ч алдагдаж байх шиг байна шүү гэсээр Минуг хүсэмжит харцаараа төөнөнө.

Гэрэл Where stories live. Discover now