Сан бэлг*вчээ углан, зөөлхнөөр Минугийн *нус руу *рхтнээ хийнэ. Дөнгөж тал нь ороход л Минугийн нүдэнд нулимс цийлэгнэн байх ба нэлээн удаан с*кс хийгээгүй болохоор өвдөж байгаа бололтой харагдана.
Өвдөлтөө тэвчиж Санд мэдэгдүүлэхийг хүсэхгүй чимээгүй л байх бөгөөд Сан түүнийг мэдэхгүй л гэж бодсон бололтой. Гэвч Сан Минуг хэнээс ч илүү мэдэх билээ.Сан: Өвдөж байгаа бол өвдөж байна гэдгээ хэл. Хоёулаа бие биенээсээ юуг ч нуухгүй гэж амлачихаад одоо ингэж амлалтаа зөрчиж болдог юм уу? гэсээр санаа нь зовнин хэлнэ.
Сан Минуг өвдөж байгааг мэдээд цааш оруулахгүй хүлээсээр л байсан юм.
Мину: Өвдөж байгаа ч тэсэж чадахаар байгаа болохоор үргэлжлүүлээч ахаа гээд нулимс нь цийлэгнэсэн нүдээрээ харна.
Сан: Мину гэсээр арай чангаар бас бага зэрэг ууртай өнгөөр дуудан *рхтнээ гаргана.
Мину: Ахаа та яагаад гарга- үгийг нь таслан
Сан: Энэ с*кс гэдэг чинь нэг нь л таашаал аваад нөгөө нь таашаал авахгүй байхыг хэлэхгүй шүү дээ. Аль аль нь л таашаалыг мэдрэх хэрэгтэй. Хэрэв чи үнэхээр миний үгэнд орохгүй бол би больчихно шүү за юу гээд аргадангуй хэлэв.
Мину: Заа ахааСан дахин *рхтнээ сайтар тослон удаанаар оруулав. Аажим аажмаар оруулсаар бүхэлдээ орох тэр үед Сан зогсон өвдөлтийг нь намдтал хүлээх зуураа үнсэлцэнэ.
Хэсэг хугацааны дараа өвдөлт нь арай намдсан бололтой : Ахаа хөдөлж болно оо, Одоо гайгүй болчихлоо.
Сан удаанаар хөдөлж аль болох Минуд таашаал өгөхийг хичээн, энхрийлнэ.
Хөхнийх нь толгойг үмхлэн, эргэн тойронд нь зөөлхнөөр үнсэн, нэг гараараа биеийг нь илбэн таална.Мину ч дассан бололтой, гиншилт нь чангарах ба өөдөөс нь тосгуурдан хөдлөх аж.
Сан: Чамд минь таалагдаж байна уу? гээд хөдөлгөөнөө хурдасгалаа.
Мину: Тийм ээ ахаа, цааш үг хэлж чадахгүй болтлоо таашаалдаа мансуурна.Мину дөхөж байгаа бололтой, бие нь чангаран, доторх хана нь бариу болох ба үүнийг мэдэрсэн Сан хөдөлгөөнөө илүү хурдасган, *рхтнийг нь шувтрах бөгөөд удаа ч үгүй Мину маш нарийн хоолойгоор гиншсээр бие нь чичигнэн тавьлаа.
Сан: Би тавиагүй болохоор хоёулаа үргэлжлүүлэх л болж дээ гээд инээмсэглэн, Мину дөрвөн хөллөөрэй гэх нь тэр.
Мину 2 ч удаа тавьсан болохоор бие нь хүнд оргиж байсан ч ахынхаа хэлснээр хийлээ.
Сан: За орууллаа шүү гээд оруултал Минуд Саны *ртхтэн өмнөхөөсөө том болчихсон юм шиг санагдаж байв.Энэ байрлалаар Саны *рхтэн гүн орох бөгөөд, аль алинд нь жаргалыг мэдрүүлж байлаа.
20иод минут хурднаас удаан, удаанаас хурдан хэмнэлтэй хөдөлсөөр л, харин Мину чангаар гиншсээр.Мину: Ахаа би би тавих гээд байх шиг байна аа. гээд чичирхийлсэн хоолойгоор хэлэв.
Сан: Хамтдаа тавья, тэсээрэй за юу?
Мину: Заа ах-
Сан ч Минугийн дотор тулган хурдтай хөдлөнгөө Минугийн андыг шувтран , удалгүй гиншилт нь чангаран орилсоор тэд зэрэг тавьцгаав.
Дээр дээрээсээ давхралдан унаад хэсэг амьсгалаа хэвийн болтол байсны дараа Сан *рхтнээ гарган бэлг*вчээ салган уяад хаячихаад нүд нь анилдах Минуг тас тэврээд чихэнд нь: Чи минь үнэхээр сайн байлаа гээд хэлэн хүзүүн дээр нь зөөлхнөөр үнсэнэ.Сан хэдий Мину дээр хайрын тэмдэг уруулаараа тавихыг хүссэн ч хэн нэгэн хайртыг нь хараад шоглох вий, сургууль дээрээ эвгүй байдалд бүү ороосой гэсэндээ тэвчсэн ажээ.
Бичээчийн үг:
За ингээд энэ 2ын маань халуухан нэмэлт хэсэг өндөрлөж байна.
Энэ хүртэл үргэлж хамт байсан цөөхөн ч гэсэн уншигчиддаа баярлалаа💚🙆♀️Уг нь Мину Сан болон Саны ээж аавтай цуг нэг хэсэг бичье гэсэн боловч сунжирсаар байх юм шиг санагдсан тул энэ хүргээд бүрэн дуусгая дөө.😉
YOU ARE READING
Гэрэл
Любовные романыBxB бичвэр болно (+ хэсэг хааяа гарна) 18 нас болон түүнээс дээш насныхан уншихад тохиромжтой.😄 18нас хүрээгүй хүн уншсан тохиолдолд хариуцлага хүлээхгүй болно. Бага зэргийн хүнд сэдэвтэй тул анхаарна уу Миний анхны бичвэр учраас алдаа дутагдал их...