🥀 𝐕. 𝕮𝖍𝖆𝖕𝖙𝖊𝖗 🥀

66 1 0
                                    

1689-1710

Salem Village-ben két fiatal lány azzal a váddal illetett néhány környékbelit, hogy megbabonázták őket és hogy az Ördög oldalán álló boszorkányok. A kis közösségű város elhitte ezeket a dolgokat, hiszen a lelkipásztor minden héten a Sátán kísértéseit szónokolta és az ellene való védelmeket szajkózta, tehát az emberek féltek. A vádlottakat előállították, hogy vallják be, hogy varázserővel bírnak, ez esetben a vagyonukat elveszik, vagy kötél által halált halnak. Közel tizenkilenc embert akasztottak fel hamarosan. A rémhiedelmek több nagyobb városban is elterjedtek, ezzel elérve, hogy rengeteg varázslót, boszorkányt, de mind emellett bizonyíték nélkül megvádlott ártatlan embereket végezzenek ki, ítéljenek máglyán való elégésre.

A Mágusok Nemzetközi Szövetségének csúcstalálkozóján eldöntötték, hogy a varázslóknak állandóvá vállhat a pálca viselés, ahogy arról is egyaránt döntöttek, hogy a varázsvilágnak rejtve kell maradni a mugli szemek elől. A bíró, aki mindezt törvénybe íratta, el hagyta a termet, majd mikor nem látták visszaváltozott eredeti alakjába. Noha senki nem tudta, hogy az ítéletet egy ezüsthajú nő hozta meg, ezzel megvédve a mágusokat. Ő mindig tudta, hogy ezzel ártatlanok ezreinek életét mentette meg a kivégzéstől.

Egy évtizeddel később, miután lassan elfelejtették a varázslatot az emberek, a mágia helyett már a technikára koncentráltak. A két világ teljesen külön vált. A varázslatot gyermekmesének tartották, hisz amit nem láttak a saját szemükkel, abban nem hittek.

Vele született sors (Előzmény Könyv) (𝑯𝒂𝒓𝒓𝒚 𝑷𝒐𝒕𝒕𝒆𝒓 𝒇𝒇.)Where stories live. Discover now