1926 kezdete, 1926 december 31.
Egy boszorkányt, Merople Gomold, akinek apját és testvérét is az Azkaban börtönbe vitték muglikínzás miatt, egyedül maradt. Legnagyobb „unalmában” szerelmi bájitalt itatott egy Tom Denem nevű fiúval. Hamar összeházasodtak, élték a romantikus napjaikat, majd a boszorkány úgy gondolta, hogy az ifjú már belészeretett, abba hagyta a szerelmi bájital adagolását. Tom, mikor rájött, hogy mi történt vele elhagyta Meroplét.
December 31.-én a nagy hideg miatt Merople egy árvaházban volt, hogy ne fagyjon kint halálra, hisz senkije nem volt, ő maga pedig elszegényedett. A nő állapotos volt. Terhességének az utolsó napjaiban járt, sőt talán utolsó óráiban is, hiszen egy ideje erős, hosszan tartó fájásokkal küzdött. Mindenki készen állt, hogy meg szülessen a kis Tom Rowle Denem.
Néhány nehéz óra múlva a egy kisbaba síró hangja hasított az árvaház csendjébe. Már Merople sem ordított a kínoktól, hanem először és utoljára kezébe vette szerelmétől kapott egyetlen kincset érő ajándékát, a kisbabáját. Gyenge volt, mégis átvette a picit. Rámosolygott a könnyekkel áztatott szemeivel a síró babára, hiszen boldog volt, hogy a kisfiú egészségesen jött világra. Azokkal az érzésekkel tért át a túlvilágra, hogy utolsó perceiben a csöppségét a kezében tarthatta és ez elmondhatatlan örömet okozott neki az élete legutolsó pillanatában.
Cesariel láthatatlanul, mégis ott volt azon az esetén, mikor meg született az ifjú Tom Denem. Tudta, hogy hatalmas hibát vét, ha életben hagyja a gyermeket, mégsem tudott megölni egy kisbabát.
A varázslók szemében elbukott, mint védelmező, hiszen az elmúlt jónéhány évben nem volt jelen egyszer sem, mikor bármi történt is, holott mindenről tudomást szerzett. Most pedig nem tudta megmenteni a mágusokat egy rossz korszaktól, mivel nem tudta megölni a gyermeket. A bölcsőbe fektetett, már megfürdetett kisbaba felé lépett. Kezével végig simított a csöppség arcán.
-Csak kérlek, légy jó – suttogta, miközben lehullott egy könnycsepp az arcán, majd eltűnt az éjszaka sötétségében.
YOU ARE READING
Vele született sors (Előzmény Könyv) (𝑯𝒂𝒓𝒓𝒚 𝑷𝒐𝒕𝒕𝒆𝒓 𝒇𝒇.)
FantasyHarry Potter ff. A történet első részei az előzményekhez kapcsolódnak, később aztán a könyvek alapján folytatódik. 𝕰𝖑𝖋𝖔𝖌𝖆𝖉𝖔𝖒 𝖆 𝖏ó𝖙 é𝖘 𝖆 𝖗𝖔𝖘𝖘𝖟𝖆𝖙 𝖎𝖘, 𝖒𝖊𝖗𝖙 𝖆 𝖘𝖔𝖗𝖘 𝖒𝖊𝖌𝖙𝖆𝖓í𝖙𝖔𝖙𝖙 𝖆𝖗𝖗𝖆, 𝖍𝖔𝖌𝖞 𝖒𝖎𝖓𝖉𝖊𝖓 �...