Gerçekleşen Kehanet

287 27 12
                                    

"Kim olduklarını söylediler mi?"

"Dragonia ülkesinden geldiklerini söylediler."

"Ne için gelmişler?"

"Hükümdarlarını istiyorlar. Onu aldıkları sürece sorun çıkarmadan ülkelerine geri döneceklermiş."

Daphe peşinden gelmelerine şaşırmıştı. "Neden arkamdan geldiler ki? Benden ejderhayı geri getirmemi isteyen onlardı."

Arthur hemen cevap verdi. "Belki de senden şüphelenmişlerdi. Onları terkedeceğini biliyorlardı."

Daphe'in kafası karışmıştı. "O zaman beni göndermek yerine tutsak etmeleri gerekmez miydi?"

Arthur buna bir cevap veremedi. Aklında bir sürü düşünce dolaşıyordu
Öncelikle Arthur kimi istediklerinden emin değildi. İstedikleri kişi Merlin de olabilirdi. Bir yandan da Merlin'in Ejderha Efendisi olduğundan haberleri olamayacağını düşünüyordu. Arthur Daphe'e döndü.

"Merlin'in Ejderha Efendisi olduğunu biliyorlar mı?"

Daphe hemen cevap verdi. "Sanmıyorum. Ben bile buraya geldiğimde öğrendim."

Arthur'un aklına bir şüphe düşmüştü. Belki de Daphe kraliçe olmaktan kurtulmak için onları da peşinden buraya sürüklemiş ve her şeyi anlatmıştı. Arthur başını hızlıca sağa sola salladı. Dragonia ülkesinden gelmelerinin nedeni ne olursa olsun harekete geçmek zorundaydı. Neyse ki Morgana sayesinde önlem alabilmişlerdi.

Arthur Merlin'e kısa bir bakış attı. Gözlerindeki harekete geçmeye hazır olduğunu belirten ışığı gördüğünde Sör Leon'a döndü. "Hemen sınır hattına gidelim. Kraliçe Daphe her ihtimale karşı burada kalsın."

Arthur Daphe'e döndü. "Eğer kraliçelerini istiyorlarsa ve siz de geri dönmek istemiyorsanız yapılacak en mantıklı şey bu olur."

Kraliçe kararsız kalmıştı. "Bundan emin misin? Bilmiyorum, belki de geri dönmeliyim. Savaş çıkma ihtimali var. Bunu göze alamayız. "

Arthur şimdi daha kararlıydı. "Onlarla konuşarak anlaşabileceğimi düşünüyorum. Eğer işe yaramazsa buradan ayrıldığınızı söylerim."

"Ya inanmazlarsa?"

Arthur'un yüzünde tek bir mimik oynamamıştı. "O zaman savaşırız. Siz de burada kalın. Biz gelene kadar bir yere ayrılmayın."

Kral Arthur, Merlin ve Sör Leon kraliçeyi orada bırakıp merdivenleri hızla çıktılar. Ana kapıdan çıktıklarında Arthur ahırın yakınında duran Isaac'e işaret etti. Isaac ahırdan atları hızlıca çıkardı. O atları hazırlarken Merlin Arthur'a yaklaştı. Kimsenin duymayacağı kadar kısık bir sesle "Daphe'i yanımızda götürmemiz daha iyi olmaz mıydı?"

"Morgana'nın söylediğine göre Daphe ejderhanın üstünde gökyüzünde olacak. Bunu iyi ya da kötü bir niyetle yapacak. Bizim yapmamız gereken ise gerekli önlemi almak."

"Morgana'nın söylediklerine inanıyorsun artık."

Arthur Merlin'e yüzünde düşünceli bir ifadeyle baktı. "Gelecekle ilgili konularda ona güvenebilirim. Ama yaptığım şeyden emin değilim."

Merlin anlamamıştı. "Neyden emin değilsin?"

Arthur şatonun kapısını kafasıyla işaret etti. Merlin döndüğünde gördüğü şey karşısında dondu kaldı. Morgana yanında iki büyücüyle kapıda duruyordu.

"Morgana'nın kehaneti savaş alanında olduğunu gösteriyor. Orada olmadan gelecekle ilgili bir şey görmesi imkansız. Ben de onu hem önlem olarak hem de gözümüzün önünde olması için çağırdım."

RISE AGAIN (Merlin Fanfiction) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin