Gelmiş Geçmiş En Büyük Büyücü

1.3K 84 17
                                    

"Çok yaşa kralımız! Çok yaşa!"

Merlin daha önce hiç böyle bir karşılama görmemişti. Geleceklerini haber alan halk saraya akın etmişti.

O kalabalıkta gözüne ilk çarpan kişi Gaius oldu. Koşar adımlarla ona gitti ve sıkıca sarıldı.

"Başardın Merlin! Seninle gurur duyuyorum."

Kalabalığın sesine doğru döndüler. Arthur kalabalığı yarıp Guinevere'e ulaşmayı başarmış, ona sarılmıştı. Herkes çok mutluydu.

"Merlin!" Seslenen Guinevere'di. Kollarını açmış ona doğru geliyordu.

Merlin dostuna şaka yaparak "Ah hayır kraliçem! Bir hizmetkara sarılmanız hiç uygun olmaz!"

"Saçmalama Merlin, buraya gel!"

Merlin sonrasında Percival'ı gördü. Yüzünde buruk bir gülümseme vardı. Kısa bir kucaklaşmanın ardından Merlin Gwaine'i hiç görmediğini farketti.

"Gwaine nerde?" Percival cevap vermedi. "Bizi aramaya çıkan ve dönmeyen bir grupta mıydı.?"

"O gitti Merlin. Sizi korumaya çalışırken öldü."

Merlin bunu beklemiyordu. En yakın arkadaşlarından olan Gwaine'ı kaybetmek canını yakmıştı.

Sadece "Ben çok üzgünüm.. O çok.. Çok cesurdu. Kendini bizim için feda etti. O bir kahraman" diyebildi.

"Merlin!"

"..."

"Merlin neredesin? İltifatları kaçıracaksın, Arthur seni ilk defa övecek"

Gaius Merlin'in kolundan tutarak onu Arthur'un yanına getirdi. Arthur konuşmaya başladı.

"Camelot halkı bugün bizim en mutlu günümüz! Çünkü biz en büyük düşmanımızı yendik!"

Alkışlar..

"Bu süreçte herkese bir şekilde bana yardım etti. Onlara göre teşekkür etmek istiyorum Şövalyelerim, askeri birliklerim, şifacılar, desteklerini esirgemeyen halkım.."

Alkışlar.. Halk burada konuşmanın bittiğini sanmıştı. Ama Arthur Merlin'e yanına gelmesini işaret ediyordu.

"Ve çok cesur aynı zamanda da yetenekli hizmetkarım Merlin!"

Arthur Merlin'in omzuna elini koydu

"Ben yaralandığımda beni iyileştiren ve buraya dönmemi sağlayan oydu. Şimdi hepinizin önünde hiç yapmadığım bir şey yapmak istiyorum. Teşekkür ederim Merlin! Yaptıkların için Camelot halkı sana minnettar!"

Ve yine alkışlar.. Ama bu sefer Merlin içindi. Merlin çok şaşkındı.

Camelot halkı ve Arthur onu alkışlıyordu. Bu belki de fark etmeden çok uzun zamandır beklediği bir şeydi. Merlin gülümseyerek karşılık verdi.

Arthur'un konuşması bitince saraya girdiler.

"Beni şaşırttın." Merlin Arthur'un yanında yürüyordu.

"Bunu hakkettin Merlin."

"Hayatını tehdit eden bir unsur daha ortadan kalktı o zaman" konuşan Sör Leon'du.

Arthur "O ne demek?" diye sordu merakla.

"Merlin'in seni öldürmekle ilgili cümlelerini az duymadım Arthur."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
RISE AGAIN (Merlin Fanfiction) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin