Yelbegen'in Şişesi

355 34 3
                                    

"Nasıl dirilebilir? Onu öldürdüğünü gözlerimle gördüm."

Arthur başını ellerinin arasına aldı.

"Ben de bilmiyorum Arthur. Bu onun ikinci dirilişi. Sanki dünya onun ölmesini istemiyor" dedi Merlin.

Gaius kafasını hızlıca salladı.

"Saçmalama Merlin. Mutlaka bir açıklaması vardır."

"Yine de ölü birinin önümüzde nefes alıyor oluşunun tuhaflığını değiştirmez bu!"

"Onu gitmesi gereken yere geri göndermemiz gerek" dedi Guinevere.

"Kesinlikle!" dedi Arthur. Ama Gaius bunu mantıklı bulmadı.

"Onun tekrar ölmesi gerektiği açık Lordum. Ama sarayın üstünde tehlikeli bir şekilde uçan Aithusa'nın varlığını unutmamalıyız. Morgana öldüğünde yapabileceklerini hayal edemiyorum."

"Merlin bir şey yapamaz mı? O bir ejderha lordu. Eminim sözünü dinleyecektir" dedi Guinevere.

Merlin o konuda tereddütlüydü. O bir ejderha lorduydu. Ama Aithusa'yı belli bir süre emri altında tutabilirdi.  Morgana'yı yine öldürürlerse Aithusa'yla sürekli başa çıkması gerekirdi.

"Onu bir süre emrim altımda tutarım. Ama Aithusa zor bir ejderha. Çok inatçı ve kırılgan bir yapısı var. İkna edilebilir ama o zamana kadar zamana ihtiyacım olur."

"Biz Morgana'yı öldürürsek Aithusa'nın nasıl haberi olabilir ki. Kimse ona cesedini göstermez ve böylece konu kapanır. " dedi Arthur.

Gaius pencereden yukarı baktı. Aithusa hala oradaydı.

"Ne oldu Gaius?"

"Ben bundan o kadar emin değilim Kralım. Morgana'nın dirilişiyle bu ejderhanın bir ilgisi olabilir."

"Anlamıyorum Gaius."

Gaius yeniden yanlarına geldi.

"Eski din kitaplarında görmüştüm. Büyülü bir yaratık bir büyücüyle çok güçlü bir şekilde bağ kurabilir. Onun dostu olarak gördüğü kişileri dost, düşmanı olarak gördüğü kişileri de düşman olarak görür."

Merlin "Yani bizi düşmanı olarak görüyor" dedi.

"Açık bir şekilde. " dedi Arthur tereddütsüz.

"Büyülü yaratığın yaşadıkları ve kişiliği onun kuracağı bağda önemli bir etken. Morgana ve Aithusa bir  kuyunun dibinde birlikte 2 yıl geçirdi. O korkunç şartlarda Aithusa'ya destek olan bir tek Morgana vardı."

"Harika! Anlaşılan Morgana ağabeyine göstermediği sevgiyi bir ejderhaya göstermiş. Ağabeyine gösterdiği tek şey ise bir hançer."

Arthur onun, babası Uther'le ilgili gerçekleri öğrendikten sonra ne kadar çabuk değiştiğini düşündü. Aslında bir yeğen değil de öz evlat olduğunu ve bunun yıllarca saklandığını öğrendiğinde zaten ince bir çizgide yürüyen Morgana tamamen kötülerin tarafına geçmişti.

"Kralım, aralarındaki manevi bağ maddi bir bağa dönüşmüş olabilir. Aithusa yaptığı bir şeyle Morgana'yı bilmeden diriltmiş olabilir."

"Yani ejder Morgana öldüğünde bunu hissedebilir. " dedi Arthur.

"Öyle görünüyor Lordum."

"O zaman yapılacak en uygun şey Morgana'nın güçlü büyücüler gözetiminde bir mahzene koyulması. O sırada da Merlin Aithusa'yla ilgilenebilir. " dedi Guinevere.

Arthur "En mantıklı şey bu. " dedi.
_______________________________________

Arthur Morgana'yı mahzene koydurduktan sonra başında nöbet tutmaları için yarısı mahzen önünde yarısı da dışında olmak üzere bir düzine muhafız görevlendirdi. Ayrıca Merlinden de en güvendiği 5 büyücüyü seçmesini istedi. Gerekli güvenlik sağlandıktan sonra Merlin Aithusa'yı ikna edebilmek için dışarı çıktı.

RISE AGAIN (Merlin Fanfiction) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin