"Suçlu olan ben değilim! Sabah uyandığımda etrafta uçuşan bir şeyler görmekten bıktım! "Büyücü Merlin elini kaldırdı.
"Kendinizi savunurken sesinizin yüksekliğini değil cümlelerinizi kullanın. Unutmayın ki ben aranızdaki sorunu çözmek için buradayım."
Merlin Arthur'a hizmet ettiği onca yıldan sonra yeni bir unvan kazanmıştı. Önceki yıllarda Arthur'u korumakla geçiyordu günleri. Şimdi ise yeni bir unvanı ve işi vardı ama hiçbir şey yapmıyordu. Arthur da bu durumu farketmişti. Sonra da Merlin'e bir teklifte bulundu. Büyücüler ve diğer insanlar arasında çıkan sorunları Merlin çözecekti.
Büyü yasağı ortadan kalktığından beri Arthur bu sorunlarla uğraşıyordu. Ama büyücülerin dilinden anlaması mümkün değildi. Merlin ise hem büyücüydü hem de sorunları kolayca çözebilecek bir kişiliğe sahipti.
Büyücü adam iç çekti ve sakince konuşmaya başladı.
"Ben bir büyücüyüm. Hayatım boyunca da bunu kullanmaktan vazgeçmedim. Bana evini kiraladı diye bundan vazgeçecek değilim."
Büyücüyle anlaşamayan çiftçi adam Merlin'e döndü.
"Sorun büyü kullanması değil. Kiraladığım odayı bir muayene yeri gibi kullanması ve yetiştirdiğim bitkileri iznim olmadan koparması beni sinirlendiriyor. Eve her geldiğimde türlü türlü insanı karşımda buluyorum. "
Merlin tek kaşını kaldırdı.
"Büyücü bana bir şifacı olduğunu söyledi. O yüzden de kiraladığın odayı bir muayene gibi kullanıyor. Doğru mu?"
Büyücü başıyla onayladı.
Merlin kargaşanın çözümünü kendilerinin bulmasını istiyordu. Yapılacak en mantıklı şey cevabını bildikleri soruları sorup sonuca da kendilerinin ulaşmasıydı.
Merlin çiftçi adama döndü.
"Senin de yapman gereken birçok iş var. Tarlalarını ekip biçmen, tımar etmen ve ürünleri depolaman gerek."
Çiftçi de başıyla onayladı. Merlin başını yavaşça iki yana salladı. Gözleri, onların yaptıkları davranışın çok saçma olduğunu belirtircesine belli bir noktaya sabitlendi. Sonra sesini yavaş yavaş yükseltti.
"Vaktinizi kavga etmek yerine birbirinize yardımcı olarak daha verimli kullanabilirdiniz."
Çiftçi ve büyücü anlamayan gözlerle bakınca Merlin konuşmasına devam etti.
"Çiftçi bir adamın en çok ihtiyaç duyacağı şey ona yardım edecek bir yardımcıdır. Sana hiç yorulmadan ve para almadan yardım edecek biri de var oysa ki. O kişi kiracın. O sana kiraladığın odayı muayene odası olarak kullanma ve istediği bitkileri rahatça alabilmek şartıyla yardım edecek. Böylece sen daha az yorulacaksın ve büyücü de işini rahatça yapabilecek. "
Çiftçi ve büyücü bu çözüm karşısında yumuşadılar. Merlin bulduğu çözümden son derece memnun bir şekilde sırıtıyordu.
"O zaman anlaştık. Bundan sonra kavga etmek yok, işbirliği var. Uygun mudur?"
İkisi de onayladığında Merlin sandalyeden kalktı. Onları kapıya kadar geçirirken Leon'la karşılaştı.
"Teşekkürler Büyücü Merlin."
Merlin onlara gülümsedi.
"Kavga etmemeye çalışın."
Leon Merlin'e onu onaylayan bir şekilde baktı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RISE AGAIN (Merlin Fanfiction)
FanfictionMerlin'in büyücü olduğunu öğrendikten sonra Arthur'un yönettiği bir Camelot. Tüm varlıkların bir arada huzur içinde yaşayacağı bir krallık. Diziyi izlerken en başından beri bunu hayal ettik hepimiz. Ben de bunu yazmak istedim . Umarım beğenirsiniz...