".. Yalnız ölmeyeceksin Arthur Pendragon.. Ahh!"
Merlin ejdarha nefesinden dövülmüş kılıcı Morgana'ya saplamıştı. Morgana yere düştüğünde Arthur Merlin'e övgü dolu bakışlarla baktı.
"Elveda Morgana" bunlar Merlin'in Morgana'ya son sözleriydi. Birkaç saniye sonra da Morgana yüzündeki şaşkınlık ifadesiyle öldü."Dünyayı kurtardın Merlin" dedi Arthur ama sanki o söylememişti. Arthur Merlin'i hiç övmezdi çünkü. Merlin buna fazla takılmadı.
Arthur'un durumu gittikçe kötüleşiyordu. Elindeki Morgana'nın kanıyla kaplı kılıcı tuttu ve biraz düşündü. Başka çaresi yoktu. Bu kılıçla Morgana'yı öldürmüştü. Şimdi de Büyük Ejder Arthur'a yardım etmeliydi. Ne kadar yaşlı olursa olsun bunu yapabilirdi.
"Oooooo dragon fsvsvgwgwhwbabah"
Merlin Arthur'un tepkisini görmek için döndü. Arthur'un yüz ifadesini hiç unutmayacaktı. Az kalsın gülüyordu.
"Merlin sen ne ya.." Arthur'un cümlesi yarım kaldı. Büyük Ejder çok yaşlı olmasına rağmen tüm ihtişamıyla gelmişti. Arthur'un ağzı açık kaldı.
"Sen!" dedi Arthur. Büyük bir öfkeyle ejdarhaya bakıyordu.
"Bu.. Bu Camelot'a saldıran ejdarha! Merlin bana neler olduğunu söy.."
"Arthur bir kez olsun kapa çeneni.." Merlin bu kadar sert konuşmayı hayal etmemişti. Ama gerekli etkiyi vermişti.
"Kral Arthur!" konuşan ejderdi. Saygıyla boynunu eğdi. Sonra Merlin'e döndü. Emir bekliyordu.
"Kilgharrah çok yorgun olduğunu biliyorum. Ama Arthur'a yardım etmelisin. Onu göle taşımalısın. "
"Merlin.. Bunu yapamayabilirim. Ben artık eskisi gibi deği.." Merlin sözünü kesti.
"Kilgharrah! İmpalaa faccacaca! Benim emirlerime uymak zorundasın! Arthur ölmeyecek!"
Arthur daha fazla sabredemedi.
"Merlin o bir ejderha. O senin emrine uymaz. Ona sadece Ejderha Efendisi emir verebilir. O da öldü.""Biliyorum.." Merlin'in gözü yaşarmaya başlamıştı.
"O benim babamdı. O öldü. Son Ejderha Efendisi artık benim!"DEVAMI GELECEK..
Merhaba Merlin severler. Merlin'i izleyip de sonunda hayal kırıklığına uğramayan yoktur. Sonunu herkes farklı hayal etmiştir. Ben de finalini izledikten sonra kafamda tamamen farklı şekilde hayal ettiğim hikayeyi yazmak istedim. Yazarken çok keyif alıyorum umarım siz de okurken aynı duyguları paylaşırsınız.
Not:Merlin'in ejderi çağırdığı sahnedeki sözleri randomlu yazdığım için üzgünüm. Ama her ejderi çağırışında beni güldürüyor o yüzden dinleyerek yazamadım 😂😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RISE AGAIN (Merlin Fanfiction)
FanfictionMerlin'in büyücü olduğunu öğrendikten sonra Arthur'un yönettiği bir Camelot. Tüm varlıkların bir arada huzur içinde yaşayacağı bir krallık. Diziyi izlerken en başından beri bunu hayal ettik hepimiz. Ben de bunu yazmak istedim . Umarım beğenirsiniz...