Beklenmedik Hazine

395 35 5
                                    

"Merlin ben de seni arıyordum!"

Gaius Merlin'i bulduğunda kitaplara gömülmüş durumdaydı. Son birkaç günü ejderhalarla ilgili kitap bulmak için kütüphanede geçmişti. Kütüphaneci adama büyüyle ilgili kitapların yerini sorarken artık bunu gizli bir şekilde yapmasına gerek kalmadığı için içinden Arthur'a teşekkür etti.

Şuan okuduğu Büyülü Yaratıklar kitabında bir sayfayı daha çevirdi.

"Hah! İşte burada!"

Merlin ejderhalar ile ilgili bölümü bulmuştu sonunda. Gaius da meraklandı ve kitaba yaklaştı.

"Son derece tehlikeli yaratıklardır. Saldırmaya meyillidirler ve insanlardan hoşlanmazlar. Drake, Wyvern, Wyrm ve Dragon gibi türleri vardır. En tehlikeli olanları iki kola, iki ayağa, iki kanada sahip olan ve ağızlarından ateş çıkarabilen Dragon türüdür. Özgürlüğe düşkün yaratıklardır. Onları bir yere hapsetmek bir insanın yapacağı son şey olabilir. Ejderhalar türünü devam ettirebilmek için nadir de olsa çoğalırlar. Yumurtadan çıkabilmeleri için Ejderha Efendisinin ejderhaya bir isim vermesi gerekir. Yavru ejderha yumurtadan çıktığında açık bir alanda olması çok önemlidir. İlk anda uçamasa bile özgür bir ortamda olduğunu bilmek onu mutlu edecektir. Yavru ejderha bir hafta içinde uçmaya başlayacaktır. O bir hafta içerisinde avlanmayı, dengede durmayı ve belli zamanlarda uyumayı öğrenecektir. Bir haftadan sonra ejderha her ne kadar küçük de olsa kendi ayakları üstünde durmayı öğrenir. Anne ejderha ya da baba ejderha onun artık bir birey olduğunu kabullenir. İnsanlar içinde tek anlaşabileceği kişi - aynı zamanda benim görevim - Ejderha Efendisidir.."

"Yazar da benim gibi biriymiş!"

Gaius karşılık olarak gülümsedi.

"Ejderhalar, efendilerinin doğuştan bildiği büyü dilini anlar. Efendilerinin verdiği emire uymak zorundadırlar.. "

Merlin sayfayı çevirdi. Ama tek gördüğü kitabın başka bir bölüme geçtiğini gösteren boş sayfaydı. Diğer sayfaya baktığında ise Elfler konu başlıklı bir bölüm vardı.

"BU KADAR MI?! Bu anlattıklarını Arthur bile biliyor! "

Gaius Merlin'in omzuna elini koydu.

"Yazar belki de bir ejderha efendisinin ne yapılacağını bildiğini düşünüp daha fazla ayrıntı vermek istememiştir."

"Teşekkürler Gaius. Bir şey bilmediğimi hatırlattığın için sağol."

Gaius anlayışla başını salladı.

"Merlin alınganlık ediyorsun. Kilgharrah onları sana emanet ederken bu işin altından kalkacağını biliyordu ki yumurtaları sana bıraktı."

"Ama.."

"Aması filan yok. Hadi Merlin kalk bakalım! Burada yeterince oturdun. Kütüphaneci yıllardır bu kadar zamanını burada geçiren birini daha görmemiştir."

Gaius Merlin'i yarı sever yarı döver bir şekilde sandalyeden kaldırmayı başardı.

"Hem ben buraya önemli bir şey için gelmiştim Merlin. Sanırım iyice yaşlanıyorum. Söyleyeceğim şey çıktı gitti aklımdan. Arthur seni çağırıyor."

Merlin sorar gözlerle bakınca da "Ne olduğunu bilmiyorum Merlin. Belki de şenliklerle alakalıdır."

Arthur Camelot'un başına gelen pek çok felaketten sonra hem moralleri düzeltmek hem de kaybedilenleri anmak için bir gece düzenliyordu. Yarın için hazırlıklar başlamıştı. Bahçeye şövalyelerin kabiliyetlerini sergileyecekleri bir parkur bile yerleştirilmişti.

RISE AGAIN (Merlin Fanfiction) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin