Sisli ormanın sonuna geldiklerinde Avalon Gölü'ne ulaştılar. Merlin ve Arthur gün doğumunun serinliğini iliklerine kadar hissediyorlardı. Merlin elindeki seramik kabı sıkıca tutuyordu. Merlin'in gözlerinde sarı ışık belirdi ve bir kayık ortaya çıktı. Sevdiklerini kaybettiğinde uğurlamak için kullandığı kayık..
Arthur, Merlin kayığa binip uzaklaşırken sessizliğini korudu. Merlin gölün ortasına geldiğinde elindeki kabın kapağını açtı. Temsili olarak Kilgharrah'ın küllerinden çok az konmuştu.
"Yaptığın her şey için minnettarım. Bu dünyaya senden daha inatçı ve fedakar bir ejderha gelmeyecek."
Merlin kabı ters çevirdi. Dünyanın en fedakar ejderinin külleri göle yavaşça kondu. Küller suyun hareketiyle uzaklaşırken Merlin, her şeye rağmen doğan güneşe baktı. Hayat devam ediyordu. Kaybettiği onca kişiye rağmen..
Merlin kıyıya gelip de kayıktan indiğinde Arthur'un yüzündeki "ne yapacağını bilemeyen" ifade yüzünü güldürdü.
Arthur rahatlamış bir şekilde nefes verdi. Merlin'in neye güldüğünü bilmese de onu mutlu görmek tüm olanlara rağmen güzeldi. Atlarına binerken Merlin yüzünde meraklı bir ifadeyle konuşmaya başladı.
"Kilgharrah'ın bahsettiği yerde ne var merak ediyorum."
Merlin Büyük Ejdere bir söz vermişti. Ama o sözün ne olduğunu bile bilmiyordu.
"Ben de o yerin neresi olduğunu merak ediyorum."
Arthur Merlin'le ilgili birçok şey bilse de daha bilmediği bir sürü şey vardı.
"Ben saraya ilk geldiğimde o bahsettiği yeri tesadüfen buldum. Kilgharrahla o sarayın derinlerindeki bir mağarada zincirlenmiş bir haldeyken tanıştım."
"Babam bana bundan hiç bahsetmedi."
"O kadar çok canlıya zarar verdi ki arada kaynamış olmalı."
Arthur Merlin'in iğnelemesini duymamazlıktan geldi.
"Ejderhanın dışarıya nasıl çıktığını merak ediyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RISE AGAIN (Merlin Fanfiction)
FanfictionMerlin'in büyücü olduğunu öğrendikten sonra Arthur'un yönettiği bir Camelot. Tüm varlıkların bir arada huzur içinde yaşayacağı bir krallık. Diziyi izlerken en başından beri bunu hayal ettik hepimiz. Ben de bunu yazmak istedim . Umarım beğenirsiniz...