11.Bölüm

403 17 4
                                    


"a-ama siz n-nasıl buldunuz bizi ne yapıyorsunuz burada"

X"seni almaya geldim izelcik görülecek bir hesabımız var"

*****************************************

Şuan karşımda ateş hoca var nereden bulduğunu bilmiyorum ama bir an önce gitmezsek o adam gelebilir.

"hocam bize yardım edermisniz?"

"tabi hangi konuda"

"hocam bizi biri kaçırdı da biz de onun elinden kaçtık ama bir an önce gelebilir bizi evimize bırakabilirmisiniz yoksa o adam bizi öldürecek"

"tamam az sakin ol ben götürürüm sizi gelin hadi arabaya"

Biz arabaya geçerken arkamızdan o adamın bağırdığını duydum ama biz çoktan gidiyoruz bile inşallah bir sorun çıkmaz. Arabada sessiz sakin giderken önümüzü bir araba kesti ve direk ateş açtılar.

"hocam ne oluyor?" ben şokla arabaya doğru bakarken kolumda bir sızı hissettim koluma baktığımda kanıyordu niye kanıtı ki bu.

"hocam benim kolum neden kanıyor, kolum acıyorda "

"Allah Allah neden acaba bir yere çarpmışsındır izel, neden olabilir tabikide vuruldun" ayyy ne kadarda güzel bir teselli teşekkürler hocam. Tam hocaya bir şey soliyecekken ateş hoca beni ensem den tutup çekti ve çektiği gibi arabanın ön camı kırıldı ve üstümüze düştü.

"sakin ol heeşey benim konturalüm altında az sonra bizimkiler gelecek onlar gelene kadar idare edeceğiz" ensemi bırakıp yerde kıpırdama dedi. Ezele baktığımda uyuduğunu gördüm,iyide bu hiçmi seslere kalkmadı ya ne uyku varmış arkadaş.

"Ezel, uyan Ezel bak saldırıya uğruyoruz kalk" Allah Allah gece beşik mi salladı acaba.o kadar sarsıyorum sarıyorum uyanmıyor. Sarsarken belinden kan çıktığını gördüm. Olamaz! Ezel vurulmuş.

"h-hocam e-Ezel vurulmuş, kardeşim vurulmuş, ölmez değilmiş, onu kaybetmem değilmi! " gözlerimden şarıl şarıl gözyaşlarım akarken ateş hoca dürtükledi.

"sakin ol ona bir şey olmayacak, az sonra bizimkiler gelecek sabret" daha ne kadar sabredebilirim kardeşim benim elimden bir şey gelmeden gözümün önünde can veriyor nasıl sabredebilirim.

"hocam bir şey yapın kardeşim ölüyor kurtaramıyacam onu lütfen Bir şey yapın" bana döndü ve tişörtünden bir parça yırtıp elime verdi;

"bunu vurulan yerine bastır ve bekle"dedi bende dediğini yapıp parçayı alıp bastırıyorum umarım benden erken gitmezsin ikiz daha çok erken ben seni daha çok kandırcam saycam sovcem olmaz böylelütfen bırakma beni,derken bir araba daha geldi ve bizm çatıştığımız arabadakileri öldürüp yanımıza geldiler.

"lütfen kardeşimi hastaneye götürelim ölmesini istemiyorum" hemen bizim sınıftan olan Arel geldi ve kucağı na aldı.

Arel'den

İzel'in kardeşi ezel'i alıp arabaya götürdüm ve hemen binip hastaneye sürmeye başladım. Hastaneye geldiğimde direk ezel'i kucağıma alıp sedye ye yatırdım, sedyenin peşinden giderken ameliyathaneye girdiler ama ben giremedim kapıda kaldım. Oturaklarda otrurken izel ve abim geldi ;

"Arel, kardeşim nerede iyimi "

"ameliyat da gireli 1 saat oluyor" biraz bekledikten sonra ameliyat kapısı açıldı ve doktor ;

"......"

*****************************************

Evet canlarım ciğerlerim uzun zaman sonra nasılsınız? Bölüm nasıldı sizce? Yazım yanlışlarım illaki var ve eğer siz görürseniz yazmaktan çekinmeyin lütfen. Bu arada hikayeye instangram bölümü De yapayımmı?❤️

Sizce ezel'e ne oldu?










Acı SerzenişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin