4. Bölüm

1.2K 37 28
                                    

"yok Baba gerek yok ben kendim giderim" dedim ve çantamı kontrol ettim bir şey unutmuş uyum diye evet unutmuşum telefonumu hemen yukarı çıkıp odama girdim telefonumu aldım ışığı söndürdüm çıkıyordum ki birisi beni kolumun ve gözlerimden tuttu...

**

Ağzımdan elini çekip çok kısık bir sesle "sakın ses çıkarma yoksa sana vururum" dedi. Bende kafamı salladım. Adam;

"sen kime, nereye ve ne için gidiyorsun" dedi.
Bende;

"sanane bu seni ilgilendirmez buraya bunu sormak için mi geldiniz, ayrıca siiz kimsiniz?" tam elimle kapşonunu indireecektim elimi çok sıkı bir şekilde tuttu ve haliyle benimde canım yandı ve ağzımdan;

"Ahg-" acı belirten bir inleme geçekleştirecektimki ağzımı kapattı ve ;

"bir kez daha söylemiycem sus"

"yö ömö ölmö öcötüyösün bürökürmüsün ölömü" (ya ama elmi acıtıyorsun bırakırmısın elimi)

"kızım sen hangi dilde konuşıyon ne dediğin anlaşılmıyor"

"ölünü öğzömdön çök" (elini ağzımdan çek) dedim ama anlamadı kaş ve göz işaretlerimden anlattığımda anladı ve bıraktı.

"ya bileğim kangren oldu yeminle bi sal bana kolumu ya ben daha çok şeyler yalşıyıp görecektim onunla" (sjsjsjs yazar kafayı yedi)

"kızım sen ne anlatıyon" dedi ve beni bıraktı sizcede evime gizli gizli giren biri için fazla kibar değilmiydi. Her neyse ben en iyisi yanıma Alihan'ı alıyım bir süreliğine. Aşağı indim  indiğimde Alihan yeni eve giriyordu ;

"baba sen haklısın bir süreliğine Alihan'ı alayım yanıma"

"Tamam kızımda sana kararını değiştiren ne oldu" şimdi ben babama eve biri girdi dessem babam korkar ve peşime daha çok adam takar o yuzden en iyisi soylemiyim. Babam;

"tamam kızım al ama Alihan ne ya abi de abi o senden 2 yaş büyük" o sırada Alihan pardon Alihan abi atladı söze;

"yok yok arif amca gerek yok bana sadece Alihan'da diyebilir" dedi ama bunu söylerken aynı şu beni kurtardığı deponun önündeki gibi kızgın boğa gibi oldu neden oldu anlamadım.

"her neyse tama Alihan abiciğim geç kaldık gidebilir iyiz artık" o da dişlerinin arasından;

"tamam  hadi gidelim" dedi dışarı çıktık ara ay bindik ve;

"bana abi demene gerek yok, bu arada nereye gideceğiz"

"sorun yok derim nasıl olsa benden büyüksün ve büyüğüm abi dememe sakınca yok Alihan abi, bu arada **** kafeye gideceğiz" dedim ve gene bordoya döndü ben anlamayom neden her abi dediğimde bu çocuk bordoya dönüyor.

Alihan'dan

Ben tam 2 senedir izeli seviyorum ama bu gün nasip oldu karşılaşmamız. Ve o Her bana abi dediğinde beni bir abisi olarak gördüğünde benim kalbime hançer saplanıyor sanki çok acıyo orası çok, neden acıyor neden? acımasın artık sevdiğim insanın beni sevmemesi çok acımasızca (yazar efkarlı ahey ahey) hayat her zaman neden acımasızca davranıyor neden. Sonunda Sonunda kafeye geldik bir de hanfendinin murat arkadaşı çıktı başımıza içimden sayıklarken içeri girdik ve masadakilerle selamlaştık, İzel muratın yanına oturdu ya muratın neden benim yanım değilde orası çok mu güvensizim veyatta beni sadece babasının onun için tuttuğu bir korumayı ben olum sen kendini ne sanıyorsun şi seni önemsediğini falanmı hah hayal işte ne olcak hep ulaşamadıklarımızı hayal ediyoruz işte ne olcak gerçek mi ah hayır adı üstünde hayal. Derken herkes sipariş verdi bende bir su istedim murat ve İzel de limonata aldılar bunlar habire sarılıp duruyo ya neden acaba çoktan sevgili mi oldularki? Yok canım neden olsunlar onlar arkadaş. Neden olmasın ama bole vıcık vıcık arkadaşlık mı olur ya. Murat bu sefer çizgiyi aştı kolunu atıp öpmek ne kardeşim.

"murat kardeş hava zaten sıcak birde bu havada kızı darlıyorsun indir şu kolu" tabi ki durumu benim miniğim (ayh abi düşünüyorum şu 'miniğim' lafına ya) hanım hayır durmaz;

"yo ben darlanmadım Alihan abi sorun yok" bakk hala abi diyor ya. kızım sen darlanmadım ama benim kalbim daralıyor kasılıyor o her murat sana sokulduğunda kalp krizi geçiriyorum anla be.

"olsun sen genede çek" dedim ve muratın kolunu izelden çektim. Bu sefer de o murat denen şahıs bu seferde seni çok özledim çok korktuk ayağına yatıp izeli kolları arasına aldı ve öptü.

"aa bizim saatimiz dolmuş izel hadi eve gidelim baban çağırdı seni hadi kalk" dedim ve muratın kollarından çektim miniğimi kolundan tutup dışarı çıkarttım o da ;

"ya sen ne yapıyorsun Alihan abi ben arkadaşlarımla eğlenmek istiyorum neden karışıyorsun sana ne oluyor kimsin sen?"

"neden karışıyor öylemi, benim sana karışmaya hakkım var çünkü..."

Evet arkadaşlar bu bölümde bu kadar olsun nasıl olmuş. Bu arada arada sırada yazım yanlışları oldu kb öpüyorum sizi CANLARIM. ❤️

Sizce eve giren kim...

SİZce

Alİz mi?(Alihan ❤️İzel) ...?

Atİz mi? (Ateş❤️İzel) ...?

Muİz mi? (Murat❤️İzel) ...?
















Acı SerzenişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin