İzel'den
Sabah yine lanet olası alarmın o cırtlak sesiyle
kalktım lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadıktan sonra giyinme odamdan göbeği açık beyaz büstiyer ve sizleri yırtık siyah yüksek bel pantolonumu giyerek makyaj masadan lipbalm sürdüm ve eyeliner çekip aşağı indim."Günaydın tontişim" dedim Ayşe ablaya. Ayşe abla bizim yardımcımız ama ben ona hiç bir zaman hizmetli olarak değil abla olarak gördüm.
"Günaydın güzel kızım" dedi ve "kahvaltı hazır güzel kızım ben gidip Ezel'in çağırayımmı yoksa sen uyandırırmısın?" dedi.Bende;
"yok Ayşe abla sen uyandırma benim ezel için çok güzel planlarım var"dedim ve yukarı çıktım bu kızda kış uykusu var aga yanında davul çalsak uyanmaz.
" ezel, ezel uyan hadi kahvaltı hazır aşağı inelim kalk okula geç kalacağız "yok anam tık yok kızda ama ben napçam şimdi sana bekle sen.
" hih kız bu eren mi yoksa ben mi yanlış görüyom, kız kalk eren seni görmeye gelmiş"demem ile ezel;
" hani, nerde, ne zaman, ne için, onun burada ne işi var be! "dedi.
" aa niye öyle diyosun ezelcim çocuk senin hasretine dayanamamış gelmiş işte, kızım sen salak mısın? hadi kalk okula geç kalacağız. Engelli birde nerede diye soruyo salak onca kız içinden sanamı bakar o!"
" Niye ole diyonki bakmaz mı bana? "dedi ve aynanın karşısına geçip aynada kendini süzdü, süzme salak.
" valla senin yüzü den geç kalcaz HADİ SALAK, MAL, ENGELLİ, AŞAĞI GEL"dedim ve aşağı indim aşağıya çokta annem ve babam oturmuşlar ve sohbet ediyorlardı annemi ve babamı öperek oturdum masaya ve annem;
"Ne oluyor kızım nereden bu bağrışmalar!" diye sordu, ah be anne ezel'in kalbi bir oğlana elden gidiyeah dedim tabiki içimden yoksa, ezel beni ters yatırım düz s**erdi valla.
"anne her zaman ki ezeli uyandırma çabalarından sonra biraz bağrıma bir elektiririk çarpıntısı olduğu için arada o da bağırdı" dedim ve ezel aşağı indi o da annemi ve babamı öperek masaya oturup yemeğimizi yedikten sonra şöförü bizi okula bıraktı.
"ezel sınıfa çıkmadan önce kantine uğrayıp bir tane karam alalımı?" diye sordum.
"tamam olur ama hızlı olalım ders başlamak üzre ilk derse geç kalmayalım sınav var bu gün!" dedi. Bir dakika ne dedi o sınav mı var dedi.
"bu gün sınav mı var? "
"evet" dedi gülerek ve devam etti "bil bakalım ne senin en sevdiğin ders, matematik" anskm ben napçam lan gıram çalışmadım lan. O sırada iç sesim;
*Hahhaa gerizekalı İzel, inek İzel, herkes 100 alacak sen 0 haahahahaa*
Ya uf sen bir sus be kopya çekerim ben, hem sen nerden çıktın slk çıktığın yere geri dön çabuk bakıyım.
*heee bok çekersin, salak biz aynıyız geri ananın yanına ozmn orada girelim çıktığımız yere slak ben senin iç sesinim sen nereye ben oraya slksşkslk*
Üff tamam sus be ben sınava geç kaldım laaaaan. Direk kantine gidip karnımı aldıktan sonra topukları götüme vura vura sınaf çıktım.
"hadi ezel az hızlı ol kaplumbağa gibisin amk, pardon kaplumbağa daha hızlı hakaret ettim sorry!" dedim ve ezeli merdiven başında bekledim, geldikten sonra ise sınıfa girip sıramıza oturduktan sonra hocayı bekledik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acı Serzeniş
Chick-LitÖnceki kitap adı: Öğretmenim Bir Mafya Ateş KIZIL, İzel KIRAN'ı öldürmek için öğretmen olan bir mafya, ama hesaba katmadığı bir şey oldu gelin hep beraber ne olduğuna göz atalım... 📍okul 513. 📍mafya 967. 📍öldürme 3.