16.BÖLÜM

282 16 7
                                    

Odam da yapacak bir şey bulamadığım için kulaklıklarımı kulağıma takıp yatağa yattım ve başımı cama doğru çevirdim odamın ışığı kapalı olduğu için dışarının görüntüsü çok güzel görünüyordu .Ben dışarıya bakarken uyuya kaldığımı hissettim gene ama kulaklıklarımı çıkartmadım öyle uyudum. Bir süre sonra kulaklıklarımın kulağımdan çıkması ile gözlerimi açtım karşımda iki çift göz görmem ve burnumda bir bez hissetmem ile uykuya daldım .

*********************************************

Gözlerimi açtığımda tavan karşıladı beni tahtadan bir tavan biz ne zaman yaptırdık bu tahtadan tavanı ya Allah Allah yataktan doğruldum ve doğrulduğumda karşımda Alihan abiyi görmeyi beklemiyordum. İyi de Alihan abinin benim odamda  ne işi vardı.

"Alihan ab- Alihan senin benim odamda ne işin var" odam da bakışlarımı gezdirdiğimde buranın benim odam olmadığını anladım ve ağzım bir karış açıldı ve Alihan abinin kahkahasını duydum.

"Ama burası benim odam değil ki, NEREYE GETİRDİN BENİ BURASI BENİM EVİM ODAM DEĞİL NEREDEYİM BEN BENİ DERHAL EVİME GÖTÜR" Alihan abi kollarımdan tuttu ve beni yatağın üzerine oturttu.

"sakin ol güzelim, biraz tatile çıktık sadece "

"ya annem babam ne kadar endişelenmiştir ayrıca ne tatili benim niye haberim yok neredeyim ben BANA CEVAP VER"

"Sakin ol ama İzel sakin olmazsan -"

"Ne yaparsın sana bağırdım diye vurur musun he ne yaparsın öldürür müsün? he NE YAPARSIN" Alihan abi beni birden sertçe yatağa ittikten sonra bağırmaya başladı;

"NE Mİ YAPARIM SEN BENİM SANA VURACAĞIMI NASIL DÜŞÜNÜRSÜN, ULAN NE VURMASI BIRAK VURMAYI SAÇININ TELİNE ZARAR GELSE SENİN İÇİN KENDİMİ VURABİLCEKKEN DÜNYAYI BİR DAMLA GÖZ YAŞINA YAKABİLECEKKEN NE ÖLDÜRMESİNDEN BAHSEDİYORSUN SEN SENİN İÇİN YAPABİLECEKLERİMİN SINIRI YOK İZEL SENİ ÇOK SEVİYORUM SENDEN KOPAMIYORUM DELİOLUYORUM BAŞKALARIDA SANA BENİM GÖZÜMDEN BAKACAK DİYE AMA OLMUYOR O KADAR GÜZELSİN O KADAR SAFSIN Kİ HAYRAN OLMAMAK ELDE DEĞİL. NEYDEN BAHSEDİYORSUN SEN?" Alihan abinin itirafı ile ağzım açık kaldı ne yani Alihan abi beni mi? seviyormuş şimdi. Yok İzel seni değil  senin gibi salağı kim sevsin şaka yapıyordur o. Bence de şaka yapıyordur. kahkaha atıp;

"Alihan güzel şaka valla bir an inanıyordum sana ha güzel oyuncusun ben olsam bir ajansa yazılırdım" Alihan abi birden kolumdan tutup beni kendine çekince dengemi sağlayamadım ve omuzlarına tutundum.

"Şaka yapmıyorum İzel seni çok seviyorum" 

"İyide biz daha yeni tanıştık beni nasıl bu kadar kısa bir sürede sevebilirsin ki. Senin ki hoşlantıdır Alihan benimde hoşlandıklarım oldu ama bu kadar hoşlanmadım"

"Sakın benim sevgimi küçümseme İzel sakın bana istediğini söyle ama sevgimi küçümseme. Ayrıca sen beni yeni tanıyorsun ben seni değil." Nasıl yani ama ben daha yeni tanıdım o nasıl beni daha önce tanıdı ki ben daha önce Alihan abiyi görmedim gördüysem de hatırlamıyorum.

"Nasıl yani. İyide ben seni daha önce görmedim ki eğer gördüysem de hatırlamıyorum sen ne kadardır seviyorsun ki en fazla 2 veya 3 dür."

"2 senedir seviyorum seni İzel tam tamına 2 senedir hasretim sana , 2 senedir takip ediyorum seni başına bir şey gelmesin diye"

"N-ne sapık mısın sen ne demek iki senedir takip ediyorum SAPIK" debelenip ellerinden kurtuldum ve odadan çıkıp merdivenlerden koşmaya başladım . Tam kapıyı açıp çıkacakken kolumu tuttu ve ;

"Bir dur İzel ben sapık falan değilim yanlış anladın"

"Neyi yanlış anladım ya bildiğin iki senedir sapık gibi takip etmişsin seninkisi sevgi değil takıntı bırak beni"

"Lütfen böyle konuşma kalbimi kırıyorsun İzel"

"Sen  beni sevseydin benim korkacağımı bile bile kaçırmazdın Takıntılı psikopat bırak beni" kolumu bırakıtı ve tekrar burnuma bir bez tuttu ve beni gene bayılttı son hatırladığım dudaklarım konan küçük bir öpücük ve 'özür dilerim güzelim' diye kulağıma  fısıldayışı.

Boş boş televizyona bakıyordum uyanalı bir saat oldu ve ben koltukta oturuyordum ve çıt çıkarmıyordum hiç konuşmuyordum Alihan bana o kadar bir şeyler söyledi ama ben hiç birine cevap vermedim.

"Hadi ama güzelim konuşsana beni o güzel sesinden mahrum bırakma lütfen" Ona döndüm ve boş bakışlarımı ona yönelttim bir süre baktıktan sonra ofladı kalktı ve ;

"Ben banyoya gireceğim acıkırsan mutfakta makarna var tabakta yemedin onu yersin." Aklıma gelen planla sevindim ama beli etmemek için eski yüzüme döndüm ve;

"Bende uyuyacağım rahatsız etme beni "deyip odama çıktım ve yatağa yattım gözlerim kapalı bir şekilde beklerken banyoya girdiğini düşündüm ve dikkatli adımlar ile odasına doğru ilerledim kapıyı açtım ve dış kapının anahtarını çekmeceden alıp yavaş yavaş odadan çıktım kapıyı sessiz bir şekilde kapattım ve hızla odama gittim montumu aldım ve yorganı kaldırıp iki tane yastığı altın koyup örttüm ve odadan dışarı çıkıp hızlı hızlı aşağı indim ve kapıyı anahtarla açtıktan sonra kapıyı hızlı bir şekilde kapatıp dışarı çıktım . Nereye gideceğimi düşünürken Alihan tarafından  n bana bağırdığını duydum ve hızla bilmediğim bir yere koşmaya başladım ve arkama baktığımda bornozla beraber koşan Alihan'ı gördüm . Aman Allah'ım şuan o kadar gülmek istiyorum ki ama gülemem hızlı hızlı koşmaya devam ettim ve bir yola çıktım yolun ortasında koşarken arkama bakaya döndüm ve o sırada bir yerden ışık geldiğini gördüm ve önüme döndüm.  Hızla bana gelen kamyonu fark ettim  acı fren ve Alihan'ın İZEL diye bağırışını duydum.

Selam canlar nasılsınız .Bölümü beğendiniz mi .Bölüm hakkında fikirlerinizi bekliyorum. Oy ve yorum yaparsanız sevinirim .Bundan sonra hafta da iki gün bölüm atacağım biri çarşamba günü diğeri ise cuma günü. Sizin için uygun mudur?Bir dahaki bölüme sağlıcakla kalın. Belki de şuan burayı okumuyorsunuz bile ama eğer okuyorsan TEŞEKKÜRLER❤️

Sizce İzel'e kamyon çarpacak mı?

Alihan'ın itirafı hakkında ne düşünüyorsunuz?

İzel sizce haklı mı?

İzel ölecek mi?

En sevdiğiniz ship nedir?

instangram: wattpadhilalk

Acı SerzenişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin