7.Bölüm

678 27 6
                                    


"matematik hocası, Ateş hoca Ateş KIZIL" dedim dediğim anda Alihan abinin gözleri pörtledi ve bana döndü.

"n-ne Ateş KIZIL mı? Senin hocan mı?"

"evet neden bu kadar şaşırdın ki? Bir yerden mi tanıyorsun!"

"evet o senin" ve arkadan başka biri sözü kesti.

"Hocan"

_______________________________________________

Ezel'den

'B-baba senin ne işin var burada, ayrıca Ateş Kızıl'ın benim hocam olduğunu nereden biliyorsun.'

'eve gidince konuşuruz kızım, Alihan bizi eve götürürmüsün'

'tabi Arif amca, buyur arabaya geçelim.' neden bu kadar endişelendilerki neyse babam zaten eve gidince anlatacak nasıl olsa ondan öğrenirim.

Arif kıran(izel ile ezel'in babası)

Nereden çıktı ya bu Ateş Kızıl inşallah yıllar öncenin intikamını benim kızlarımdan almaya kalkmaz, olmaz, olmamalı, kızlarımız kaybedemem. Bir an önce onları o   adamdan kurtarmalıyım, bir an önce onları okuldan başka bir okula hatta başka şehir, başka bir ülkeyr götürmeliyim. Eve geldik ee ben izel'e ne diyeceğim ona söyleyeceğimi söylemiştim bir yalan bulmalıyım hemde ülke dışına çıkmak için de gayet güzel bir yalan bulmalıyım.

'baba ne düşünüyorsun, her neyse bana eve gelince söyleyeceğini söylemiştin baba nedir bu konu' heeeeh şimdi sıçtın Arif ne diyen kızına hocan seni oldürmek istediği için mi hoca oldu diycen he. 'kıızm bir dur bismillah eve daha yeni girdik bir duş alayım geleyim güzelce konuşuruz' dedim ve direk yukarı çıktım.

İzel'den

Allah Allah neden babam benden kaçıyormuş gibi hissediyorum. Hadi hayırlısı inşallah kötü bişi yoktur.

'Alihan sen biliyormusun babamın ne anlatacağını, sen en son ne diyordun, hadi anlat ama merak ediyorum' Alihan abi derin bir nefes aldı ve bir süre bir yere daldı aradan bir 20 dk geçti hala duvara bakıyor, en son dayanamadım.

'Alihan' cık bunda tık yok nasıl daldığı yerden uyandırabilirim. Hmm ne şakası yapsam acaba ona aşık olduğumu solesem fazla tepki verirmi? Neyse denemekten zarar gelmez.

'Alihan  ben sana aşık oldum' dediğim an gözleri bana döndü yüzünde hem şaşkın bir ifade vardı hele gözlerindeki o harmanlayan ateş değişik bir duygu çözemedim ama sanki içinde bir hırs için yanıp tutulmuş gibiydi.

'n-ne sen n-ne dediğinin farkındamısın' hiih çok kızdırdı herhalde çok kızdı ya.

'Alihan kızma bana o kadar çok fazla daldın ki Alihan Alihan papağan gibi tekrarladı ama duymadın bende bu çözümü buldum özür dilerim çok kızdınmı?' birden çöktü Alihan abi gözlerindeki ateşe üzerine su serpilmiş gibi söndü.

'n-ne h-ha tamam yok sorun değil keşke boyle bir şaka yerine dürtüklerseydin duyardım'

'ee en son babamın ne diyeceğini soylicektin'

'he şey o sizin hocanız olan Ateş Kızıl senin-'arkadan bir öksürme sesi geldi tabikidi babam. Tam yerinde böldin baba ya yeminle dizilerdeki en heyecanlı yerde giren reklamlar gibisin ya.

' o Ateş Kızıl hem senin hocan hem de bizim şirketten arkadaşımız izelcim Alihan abin o yuzden bole şaşırdı. 'Alihan abi ye baktığımda suratında değişik bir ifade vardı.

' evet arif amcacım ben o yuzden şey ettim'

'ney ettin Alihan'

'eağ ş-şaşırdım evet şaşırdım' bana pek doğru soyluyo gibi gelmediler ama.

'emin misiniz? Bana şuan ortada bir yalan dönüyormuş gibime geldi de?'

'ay kızım be yalanı biz sana neden boyle saçma bir konu yuzunden yalan atalım ki'

'iyi peki oyle olsun, ben odama gidiyorum iyi geceler babacım' dedim babamı öptüm ve odama girip pijamalarımı giyip yattım.

Yine sabahın o lanet alarmıyla değilde birinin öpücükler yüzünden uyandım kim opuyor lan suratımı hayır yani işin garip tarafı gözlerim açık ama göremiyorum ve bu parfüm kokusu bir yerden tanıdık geliyor ama çıkaramadım çünkü bu bir erkek parfümün benziyor ve yatak da sallanıyor ha depremmi oluyor lan yoksa(bu arada iznirde ki okuyucularına ve tüm İzmir halkına geçmiş olsun bir an önce umarım toparlanırız dualarımız sizinle🙏❤️) a bir dakika yatak korna çalıyor lan yatak neden korn- bir dakika yatak korna çalmaz ki olamaz b-ben evde değilim arabadayım ve kaçırılıyorum.

Eveeet bu bölümde buraya kadar canlarım bölümü nasıl buldunuz. ❤️

Sizce izeli kim kaçırıyor....?

Hadi size bir spoiler kaçırılan sadece izel değil bu da size kıyaaam olsun 😏

Sizce kaç kişi kaçırılıyor ve kimler kaçırılıyor....?









  

Acı SerzenişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin