17.Bölüm

294 19 10
                                    

 Aman Allah'ım şuan o kadar gülmek istiyorum ki ama gülemem hızlı hızlı koşmaya devam ettim ve bir yola çıktım yolun ortasında koşarken arkama bakaya döndüm ve o sırada bir yerden ışık geldiğini gördüm ve önüme döndüm. Hızla bana gelen kamyonu fark ettim acı fren ve Alihan'ın İZEL diye bağırışını duydum.

********************************

"Kalksana be üstümden öldüm resmen, ne ağırmışsın be az daha üzerimde oturursan bokum çıkacak ,kalk ya" Dedim ama Alihan donmuş bir şekilde bana bakıyordu.

"Ölüyordun" Diye fısıltısını duydum. Sonra tekrar bir fısıltı "Benim yüzümden ölüyordun" Ya be adam az daha kalırsan patlayacağım senin öküz gibi cüssen benim narin bedenim nasıl taşısın .

"Ayyh kalk be adam öldüm kalk" Diye dayanamayıp bağırdım. Benim üstümde olduğunu ve Bornozla olduğunu yeni fark etmiş gibi birden kalktı ve

"Siktir ,lan  arkanı dön İzel  karizmamı bu pembe bornozla çizemem senin gözünde" kahkaha atıp.

"ah bebeğim çoktan o arkamdan pembe bornozla slow motion yürüyüşünü gördüm" deyip tekrar kahkaha attım. O sırada Alihan 

"Bebeğim mi? ben mi? bana mı dedin?"

"ha yok hayır şu arkanda Harry Potter'a benzeyen yakışıklı bir çocuk vardı ona söyledim sen üzerine alınma." Dediğimde suratındaki ifadeyi görmeniz lazımdı. Tekrar kahkaha attığımda anlamış olacak ki 

"Yeminle İzel beni bir gün öldüreceksin" O sırada yolda eve doğru yürümeye başladık.

"Niye be ne yaptım ben sana " 

"Ne yapmadım diye soracaktın herhalde"

"yo ne yaptım diye sordum " Cevap vermeyip bir süre ilerledikten sonra konuşmaya başladı.

"İzel az kalsın benim yüzümden arabanın altında kalıp ölebilirdin Allah korusun ,benden bu kadar mı kaçmak istiyorsun, bu kadar mı sevmiyorsun ,görmek istemiyorsun beni, eğer o kadar sevmiyorsan beni, yüzümü görmek istemiyorsan çıkarım hayatından ,sevdiğim kızın ,hayallerimi süslediğim kızın ölümü benim yüzümden olsun istemem" Dedi. Ama ben onu suçlamıyorum ki benim yüzümden oldu.

"Ben seni suçlamıyorum Alihan senin suçun değil ben önüme bakmadığım için oldu bu ,eğer ben önüme baksaydım ne sen yere düşerek karizmanı çizerdin ne de ben senin altında kalarak ölmezdim" kıkırdadım birazcık da olsa gülmesini istediğim için . Suçlu hissetmesin diye. Alihan durup bana döndü .

"Yalnız seni üstten görmek ne kadar güzelmiş. Ben alttan nasıl gözüküyorum" Deyip güldü. en ise kızardım tabi ki .Omzuna vurup 

"Alihan" diye tısladım.  Ve yürümeye devam ettim. O ise hala arkamdan kahkaha atıyordu .


Alihan ile eve geldikten sonra Alihan üzerini giydi ve aşağı inip akşam yemeği hazırlamaya başladı. Ne birde ben mi hazırlayacaktım ne yapayım kaçırmasaymış o da beni . Yemekleri hazırlayıp önüme koyduğunda ben sizce ne söyledim nasıl bir mallık yaptım .Evet evet doğru duydunuz 'Aferin yeni damat dedim' Ama ben onu espri olarak söyledim hani 'Aferin yeni gelin' oluyor ya bende damatlı versiyonunu söylemek istemiştim.

"Ne yeni damat mı ? İzel iyi misin? kafana bir şey mi düştü. Kızım senin derdin beni kalpten götürmek mi?" dedi. Ama fazla tepki verdi ben sadece espri ve şaka niyetinde söylemiştim.

"A-ama ben sadece espri ve şaka niyetinde söylemiştim hani 'Aferin yeni gelin' derler ya bende espri yapmak istemiştim" dedim ve istemsizce gözlerim doldu.

Acı SerzenişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin