10.Bölüm

495 22 2
                                    

Uykumu bir tıkırtı böldü, gözlerimi açmadım, sonra burnumda  bez hissettim ve gerisi karanlık. Uyandığı sa evin her tarafı dağınıktı direkt gidip ezel ve izelin yattığı odaya gittim ve gitmeme kalakalmam bir oldu yatakta oluk oluk kan ve yatağın üzerinde bir not. (notu zaten Gördünüz o yüzden tekrar yazmadım) Allahım nasıl olabilir böyle bir şey şimdi onlar yok u, sevdiğim kadın ve onun kardeşi hayatta değilim, ne kadar vicdansız hiç mi vicdanınız sızlamıyor ben şimdi nasıl yaşarım onun kokusu olmadan, gözlerine bakmadan sesini duymadan o sırada sarıldığımı hissettim ve sağıma baktım arif abi. B-ben ne diyeceğim şimdi nasıl bir babaya kızların öldü, bir daha kızını göremiyeceksin, bebek kokusunu koklayamayacaksın diyeceğim, hangi baba çocuğunu öpmek yerine toprağını öpmek isterki, hangi baba kaldırabilir çocuklarının kendinden önce ölmesini hangi BABA.

_______________________________________________


İzel'den

Rüyadan rüya'ya koşarken benim tatlı rüyamı bölebilecek kapasitede olan hangi salak olduğunu düşünüyordum ki biri burnuma bir bez tuttu ve karanlığa doğru bıraktım kendimi. Kendimi etraftaki sesler ile açtım.

"abi bunları biz şimdi öldürecekmiyiz"

"yok len ne öldürmesi iki tavla atıp bırakçaz"

"He tmm iy-" gerizekalı birde he tmm diyo mal ya.

"lan gerizekalı ne saçmalıyorsun, öldürmeyeceksek niye kaçırdık salak"

"beni kaçıran beyefendi siz bu salak beyefendiyi çok mu aradınız acaba, ha eğer çok aradım diyorsanız aynaya baksaydınız nasıl bir kişi alacağınızı bilirdiniz demekki bakmamışsınoz bakmanızı öneririm" hahaha adama laf soktum adam mal mal bakıyo aq. Anlamadı yazık ayküsü yetmedi çocuğun. Ben kendi kendime konuşurken birden 'kes be' diye bir tokat attı.

"ahh orospu ne vuruyon lan pezevenk anca kadınlara yeter gücünüz, sıkıyorsa başkasına bole vurmayı deneyin götünüze yılan sokturup bağırsaklarını yedirirler demedi demeyin"

"eeeeh ne kadar konuşuyor sen kızım azcıo sus beynimiz çürüdü be" ahh evet öyle yeteneklerim vardır. Bir dakika ezel nerede olamaz o-onu öldürmemişlerdir dimi.

"KARDEŞİM, İKİZİM NEREDE LAN, ONA BİR ŞEY YAPTIYSANIZ SİZİN SOYUNUZU SOPUNUZU VARYA NERDE LAAAN"

"öfff prensesin içinden aslan çıktı be, ne kadar korktum yaa"

"o aslan az sonra seni azına sıçıcak haberin yok pok çuvalı" sonra ezel'in sesi geldi;

"izel burdayım kardeşim, nasılsın iyi misin sen?" ohh şükürler olsun iyiymiş.

"iyiyim ezel sen iyimisin"

"eehh kardeş kardeş konuşmanız bittiyse ezelciğimizle biraz eğlenelim ne dersin ezelcim"

"lan kardeşime dokunursan seni gebertirim lan bırak lan onu beni al lan bırak onu şerefsiz" adam hala onun üzerine doğru yürüyor bir şey yapmam lazım aklıma gelen şey ile ezel'e döndüm ve kuş dili ile bir şeyler söyledim o da 'tamam' dedi.

"ne oldu len Türkçe ile anlaşamayınca kuşlar gibi ötmeye başladınız bakıyorum"

"ya ya aynen o kuş az sonra senin tepene sıçacak haberin yok" diye mırıldandım ve duymamış salak. O salak ezel'i götürüken bende yanımdaki adama tuvaletimin geldiğini söyledim ve tuvalete gittim. Tuvalette kesici bir şey bulmam lazım ne olabilirdi ne olabilir gözlerimi etrafta gezerken tırnak çakısı buldum aldım ve dışarı çıktım tuvalet deponun dışında olduğu için kenarda yakmak için kullanılan odunlardan bir tane alıp adamın arkasından doğru vurdum adam bayıldı hemen içeri ezelim yanına doğru koştum ve içeri girdiğimde o adam ezelşn üstünde ezel ise ağlıyordu yetişemeyeceğimi düşündü herhalde hemen odunu kafasına vurdum ve ezeli aldım.

"ezel iyi misin"

"iyiyim izel ama çok korktum yetişemeyeceğini sandım çok korktum"

"kızım ben ne zaman geç kaldım ben her zaman dakikim dir, neyse hadi koş çıkalım buradan koş" depodan çıktık ormanlık alanlıklarıda geçtik bir tane yola çıktık ve araba geçmesini bekliyoruz o sırada tabiki akşam oldu ve çok soğuk tam umudumu kaybetmiştimki yoldan bir araba geçiyordu hemen el salladım, araba durdu ve içinden siyahlı biri indi ışıktan göremedim ama ilerleyince oha b-bu olamaz ne işi var burada nasıl buldu bizi.

"a-ama siz n-nasıl buldunuz bizi ne yapıyorsunuz burada"

X"seni almaya geldim izelcik görülecek bir hesabımız var"

Merhaba CANIMSILAR nasılsınız uzun bir aradan sonra yeni bölüm, nasıl buldunuz bölümü. Bundan sonra sınır mı koysam çünkü hiç yorum ve oy vermiyorsunuz! ❤️

Sizce gelen kim?

Sınır 10 yorum, 20 vote❤️

Acı SerzenişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin