5.Bölüm

927 31 27
                                    

"neden karışıyor öylemi, benim sana karışmaya hakkım var çünkü..."

**

"çünkü ben senin korumanım senin iyiliğin için sana karışabilirim"

"iyide ortada korumanım gerektirecek bir şey yok murat benim arkadaşım hatta kardeşim gibi beni ondan koruman gerek yok"

"peki tamam" dedi. Ama gözleri yapma diyor ama neden yapma diyor anlamadım.

"iyi bidaha bana karışma sadece koruma görevini yerine getir Alihan abi"

"peki hadi arabaya bin gidelim bari eve"dedi ve üzgün bir şekilde arabaya bindik arabadan eve kadar ne o konuştu ne de ben acaba onu kırmışmıydım. Ama kıracak bir şey söylemedim ki neden kırılsın ki çok saçma ayrıca söylediklerim doğru. O sırada içses devreye girmeden durarmı

Asla

Ey salak izel adam seni seviyor neyini anlamıyon.

Ya saçmalama iç ses adama abi diyorum ki onu abim olarak da görüyorum ne sevmesi ne diyon sen.

İzel bazen senin salak olduğunu düşünüyorum ama bana yazık neden böylesin annem anan seni 4 kere atım 1 kere tuttu diye şüphe tmiyor diğilim yağnii.

Kes alla alla kızımsen bensin niye kendine hakaret ediyon. Derken bir dürtü hissettim hemde belimde neee!! Bir anda tikim olduğu için ellerimle yumruk yapıp savurdu Alihan abiye doğru tabi suratına geldi ama napim benim tikim ver istemsizce refleks olarak oluyor.

"napıyon kızım niye vurdun" abooww baya adamın dudağı kanıyor lan tabi babam beni dövüş derslerine verince elimde ağır biraz

"ya benim tikim var ne demeye tikimi elliyon lan" adama vurmamışım gibi bide dikleniyom şuan acayip komik ve gülesim var eğer gülersem bordoyo dönmüş adam beni boğar heralde dudaklarımı gülmemek için bastırdım.

Gülmiycem

Gülememeliyim

Gülemem

Ve bum kendimi tutamadım ve güldüm Alihan abi bir an yumuşadı ve gülüşüme bakmaya başladı sanki uyuşmuş gibi ne gülüşüme i bakıyo hayırdır len sonra silkelenip

"kızım ne gülüyon" dedi ve nevrim döndü gibi bir şey mırıldandı

"efendim Alihan abi bilemi dedin duymadım"

"yok bişi sen niye hala bana abi diyon deme bana abi bana Alihan de abi deme " alihan abi birden yükselince ne olduğunu şaşırdım ben cevap vermeden arabadan aşağı indi bende şaşıracak arkasından bakıyorum mal mal lan izel kendine gel in arabadan. Arabadan inip yanına gittim.

" alihan ab- ha şey alihan neden bana sana abi dediğim için bağırdınki hem babam sana abi dememi söyledi hemde bende seni abim gibi değer veriyorum benim abim yok sen bana abi oldun, sana abi diyebilirmiyim lütfen? " dedim ve gene adam boğaya döndü bole kırmızılık tan bordoya yatay geçiş yaptı ve gözleri doldu ama neden, neden gözleri dolduki.

"alihan ab- alihan iyi misin? Gözlerin doldu ne oldu kötü bir şey mi söyledim?"

Alihan'dan

Acı SerzenişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin