2.Bölüm

1.5K 42 11
                                    

Aynen ya nolcak bişi olmaz gidiyim de azcık eğlenirim. O sırada arkamdan bir el dokundu

**

Arkama korka korka döndüm ve döndüğümde ezeli görmemle oh çektim. Ezel;

"İzel sana ne oldu böyle hortlak görmüş gibi suratın bembeyaz olmuş, hasta oldum mısın? Neyin var?"diye sordu. bende;

" h-hayır bişi yok sadece sen birden gelince korktum "dedim. Sanırım bu gizliden baya bir korktum.Okulun dışına çıktım ve arka tarafa doğru yürümeye başladım. Arka tarafa geldiğimde hiç kimse yoktu etrafa bakındım ve yerde bir kağıt gördüm. Kağıtta ;

*Merak etme güzellik şimdilik sana bir şey yapmayacağım. Ama bu hiçbir zamann yapmayacağım anlamıma gelmez. Görüşürüz güzellik *

! Bay gizli !

Tekrar etrafıma baktığımda kenarda siyah kapşonlu biri vardı. Çok korktum ve ordan çıkıp direk arabaya binim eve gittim. Eve gelir gelmez duşa girdim. Duştan çıktım ve telefonum çaldı.

Aslı arıyor...

Aslı:alo

İzel:efendim

Aslı :buluşalımı İzel? evde sıkıldım herzaman ki kafeye gidelim murat ve Eren'i de çağır ezel'i de al gel olur mu?

İzel:tamam yarım saate oradayız.

Üzerime sıyah bol tişört altınada mavi kot şort giydim ve ezel ile beraber çıktık. Acaba bu gizli neyin nesi kendimi çok kötü hissediyorum bunu ezel'e söylemem lazım. Umarım buraya kadar takip etmemiştir.

"ezel okulda sırada bir kağıt buldum kağıtta okulun arkasına gelmemi ve beni öldüreceğini soylüyor çok korkuyorum okulun arkasına gittim ve oradada bir kağıt buldum oradaki kağıtta ise;şuan seni öldürmeye eğim ama bu hiçbir zaman öldürmeye eğim anlamına gelmez diyor ne yapacağım ben çok korkuyorum"

"kızım biri sana oyun oynuyo galiba ama bu uzun süreli bir oyun heralde bununkafeye gidince oradakilerin gözlemleri belki kafedekileeden biri sana şaka yapıyordur"

"peki, ha bu arada eren'de orada olacak"

"kızım sen bunu neden şimdi söylüyorsun, nasılım, güzel gözüküyor uyum, eren beni beğenir mi?" dedi ve karşımda şekilden şekle girdi. O sırada bizde kafeye geldik ve içeri girdik masadakiler bakarak yanlarına gittik.

"selam gençlik, nabıyonuz" dedim. Evet arkadaşlarımın yanında biraz değişimdir ama tanımadlarımın yanında çok utangaçımdır. Aslı;

"iyi İzel sen gel hadi otur iki sohbetin belini kıralım kız"

"ay aslı bu nasıl bir konuşma sanki dedikodu bekleyen teyzeler gibi" bunun bana bilerek böyle konuştuğunu biliyorum sırf beni gıcık etmek için. Güldü ve;

"üf tamam be, ee nabıyonuz gençlik ne var ne yok" dedi. Bende;

"iyi aynı okul, ev, ev, okul değişen bişi yok yani sizde" dedim. Bu arada tabiki onları gözlemliyorum ama murat bir değişik habire telefonuna bakıp sonrada bana kaçamak bir bakış atıyor.

"murat bçr sorun mu var habire telefona bakmıyon biz bize balda gül yüzünü görek beğ" biz muratla çok yakın arkadaştık aslında buradaki herkesle çok yakın arkadaşız ama biz muratla daha çok kardeş gibiyiz.

"yoo, bir şey yok izelcim öyle anneme mesaj atıyordum kafedeyiz diye" Allah Allah ben bundan bir şeyler seziyorum ama hadi hayırlısı. Derken telefonuma bir mesaj geldi. Mesajda;

*Oo akıllı kız gözlemliyor demek ha, sen ara ara belki bulursun,sana bir ip ucu sana çok yakınım ama bir uçurum kadar da uzağım güzelim. *

*Bilinmeyen Numara*

Gördüklerim ile dona kaldım yoksa bu adam beni gözlüyor mu?ama neden ben ne yaptım mesaja cevap vercen ve kim olduğuna bana neden mesaj attığını sorsam cevap verir değil mi? O sırada iç sesim;

*ey salak adam sana kim olduğunu söyliyecekse neden gizli numaradan yazsın he, azcık beyin kullan be tabi pardon sende o yoktu dimi*

Ya sen benim iç sesimin bana neden laf sokuyorsun he. Herneyse o da doğru ama ben genede sorayım.

BEN: Pardon beyefendi siz kimsiniz? Neden bana mesaj atıyorsunuz?

BN(Bilinmeyen Numara) : sen beni sırası gelince tanıyacaksın güzelim hiç merak etme. Sana seni ön korkutma olsun diye mesaj atıyorum. Çünkü yakında çok yakın da malesef hayata gözlerini yumacaksın... Etrafına bakın ayında kes beni asla bulamazsın boşuna aramaya kalkma güzelim.

Ben:Bana güzelim deme be. Salak sen kesin şuan yanımda olan mallardan birisin bana eşek şaka yapıyorsun ve ben senden korkmuyorum haberin olsun. KIÇIMDA BİLE DEĞİLSİN BAY GİZLİ.

Okundu✔️✔️


Oh be içim rahatladı ya neymiş beni öldürecekmiş ayh kıçımın kenarı. O sırada annem aradı ve eve misafir geleceği için eve gelip hazırlanmamı söyledi çünkü çok önemliymiş güzel güzel giyincekmişim ezel ile ben eve doğru yürümek istedik. Yürürken ezel markete girdi bende o sırada yere düşen bir çoçuğun yanına gittim çocuk yere düşmüştü ve dizleri kanıyordu .

"iyimisin tatlım annen baban nerede senin" ufacık çocuğu sokağa salmışlar ya, ya araba çarsaydı.

"annem babam evde abla, bacağım çok acıyor abla yardım et" dedi ve ağlamaya başladı.

"tamam tatlım evin nerede senin eve götüreyim annen sana şurup ve dizine buz koyar geçer hemen" dedim ve çoçuğun kucağıma alıp giderken çocuk bana kısık sesle kulağıma;

"abla gelme abla seni-" demeye kalmadan önümüze siyah bir minibüs kırdı ve kucağımdaki çocuğu bir adam aldı ve bir tane adamda kolumdan tutup beni arabaya binmeye çalışıyordu.

"İMDAT YARDIM EDİN İMDAT" diyerek adamdan elimi çekmeye çalışıyorum ama adam ayı gibi olmuyor.

"İMDA-" demeye kalmadan burnuma bir bez koydu etraf kararmaya başladı. Suratına baktım ama o sırada gözlerim kapandı...

Nasıl olmuş CANLARIM bölümü beğendiniz mi. Oy verip beğenmeyi unutmayın CANLARIM. ❤️

Sizce izel'i kim kaçırdı...


















Acı SerzenişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin