8.Bölüm

636 26 6
                                    

Yine sabahın o lanet alarmıyla değilde birinin öpücükler yüzünden uyandım kim opuyor lan suratımı hayır yani işin garip tarafı gözlerim açık ama göremiyorum ve bu parfüm kokusu bir yerden tanıdık geliyor ama çıkaramadım çünkü bu bir erkek parfümün benziyor ve yatak da sallanıyor ha depremmi oluyor lan yoksa(bu arada iznirde ki okuyucularına ve tüm İzmir halkına geçmiş olsun bir an önce umarım toparlanırız dualarımız sizinle🙏❤️) a bir dakika yatak korna çalıyor lan yatak neden korn- bir dakika yatak korna çalmaz ki olamaz b-ben evde değilim arabadayım ve kaçırılıyorum.

_______________________________________________

Arif Kıran(izel ile ezel'in babası)

Yurt dışı sorununu da hallettiğimize göre bende işlerimi bitirip kızlarının yanına gitmeliyim. Bu çok saçma biliyorum ama kendi kızlarımı onların iyiliği için kaçırmaktan başka şansım yoktu ona seni yurt dışına okumaya gönderiyorum desem inatçılık yapardı gitmezdi nedenini sorardı bende bu yolu buldum hehe çok akıllıyım yaw. Birden yukarıdan kızların odasından bir bağırmış geldi işte beklediğim tepki.

'Ne oldu Beyza neden bağırıyorsun hayatım.'

'A-arif kızlarımız yok, kaçırılmışlar yok'

'N-ne nasıl yok nasıl olabilir kim, neden, bizim kızlarımızı kaçırsın ki' karıcım affet beni, yalnız oyunculuğuma kaç puan😏.

'Bilmiyorum sabah alarmları çaldı ama açmadılar bende dedim ki birazdan kalkarlar uyuya kalmışım bir kalkıp bakıyım dedim yoklar ve yataklarında bir not vardı'

'Hani nerede bakayım, notu ver' işte benim yazdığım ve bizim ikimizinde yurt dışı biletimiz notta;

Kızlarınızı tekrar görmek istiyorsanız kızının hep gitmek istediği yerde seni bekliyor olacağız!

~Anonim~

'Kızımızı tekrar görmek istiyorsak kızımızın hep gitmek istediği yerde bekliyoruz yazıyor.' biliyorum hayatım bu notu ben yazdım ama ben altına anonim diye bir şey yazmamıştım umarım bir terslik yoktur veyatta yazmışımdırda hatırlamıyorumdur ya olur oyle şeyler.

' tamam karıcım kızlarımızın gitmek istediği yerler neresiydi'

'Her ikiside bir tek yere gitmek istiyorlar' ikimizde aynı anda soyledik.

A-B(Arif-Beyza) :Güney kore

'ne yani şimdi kızlarımız Güney koredemi, iyide bu kişi nereden biliyor oraya gitmek istediklerini?' sıçtık cevap ver bakalım.

'bilmiyorum bir yerden öğrenmiştir, araştırmıştır belkide?'

'neyse vakit kaybetmeden hemen gidelim haydi çabuk pasaportları al direk gidelim bende bir uçak ayarlayayım'

'tamam Arif hadi çabuk ol benim işim 10 dk sürer sende hızlı ol lütfen kızlarımızı sağ salim alalım ellerinden' ah be karıcım gözlerinden düşen yaşa sebep olduğum için özür dilerim.

Ben de odama gittim ve bir tane bilet aldım şuan saat 7.30 bende 8'e bilet aldım sonrada duşa girdim çıktım ve hemen aceleyle uçağa yetişmeye çalıştım ve yetiştim de uçaktayken telefonuma bir mesaj geldi ama gizli numaradan.

Gizli Numara

Kızlarına dikkat et kurttan kaçırırken  kurta verme!

Anonim;-)

Bu kim ya bir dakika A-anonim bu kağıttaki anonim olabilirim sonuçta ben kağıda anonim yazdığımı hatırlamıyorum ama bir ihtimal yazmışta olabilirim. Hemen alihan'ı aramam lazım ama olmaz arayamam ararsam yanımda Beyza var hemen anlar mesaj yazmalıyım.

Gönderilen:Alihan Koruma

Alihan nasılsınız vardınızmı, neredesiniz, kızlar nasıl iyilermi.

Okundu✔️✔️

Gönderen:Alihan Koruma

Evet geldik şuan seulde ki ayarladığınız evdeyiz, izel ve ezel de uyuyorlar, siz ne zaman geleceksiniz.

Gönderilen:Alihan Koruma

Bizde uçaktayız 1-2 saate ineriz.

Okundu✔️✔️


Ohh içim rahatladı he bir an o anonim den şüphelendim demekki ben yazdım o yazan kişide belli ki şaka yapmak istemiş. Aradan 2 saat geçti ve uçaktan indik, indiğimde direk telefon çaldı Alihan arıyor'du hayırlısı inşallah kötü bir his doğdu içime.

Alihan ve Arif konuşma

-Efendim Alihan

-A-arif a-amca izel ve e-ezel

-ne oldu izel ve ezele

-b-ben  ne olduğunu anlayamadım, kafama vurdular arif amca.

-Ne demek lan kafama vurdular çabuk bul onları

-T-tamam Arif amca

Ne demek oluyor lan bu kim nasıl buldu korede kızları lan yoksa anonim hasiktir ya.

'Çabuk bizi verdiğim adrese götür şoför ******* sokak H blok.

' ne oldu Arif kimle konuştun ne dedi niye bu kadar celallendin '

' dur Bi Beyza sana sonra söz her şeyi anlatacağım bir şu kızları bulalım da'

'geldik Arif bey' hemen arabadan inip eve doğru gittim kapı açıktı içeri girdim ve alihan'ı aramaya başladım yatak odasına gittim ve Alihan oylece yatağa baka kalmış, yatakta oluk oluk kan var, gözleri şişmiş bir şekilde, elinde ise bir not notta;

Sana dikkatli ol kurttan kaçırırken kurta verme demiştim sen yine kendi ellerinle bana vermeyi seçtin Arif teşekkürler işimi kolaylaştırdın.  Kızlarını son kez gördün birdaha göremeyeceksin . Sen bu notu okurken ben kızlarının  mezarını kazıyor olacağım. ;-)

Anonim;-)

Sizce izel ve ezel öldüler mi?

Sizce izel ve ezeli kim kaçırdı?

Yataktaki kan kimin?

Eveeet bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz? Ben çok beğendim valla jsjjs en heyecanlı yerinde bıraktım ne kadar vijdansızım reklam gibiyim be en heyecanlı yerde giriveriyorum araya. Hahaha. ❤️










Acı SerzenişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin