Şuan ne mi yapıyoruz o gün o konuşmadan sonra 1 hafta sonraya psikoloğa randevu almıştık ve şu anda randevu için gidiyoruz. Çok heyecanlıyım sonunda kabussuz bir hayat yaşayacağım için. Randevu yerine geldik ve içeriye girdik ve danışmaya gidip Ali Aslanoğlu'nun odasını sorduk ve odasına doğru gitmeye başladık. Kapıyı tıklatıp içeri girdiğimde çok şaşırdım.
"A-ama siz ,siz nasıl"
***
Karşımda gördüğüm adam tam kabustaki gördüğüm adamın yan profili ile aynı yani ikiz gibiler aynı.
"Buyurun hanım efendi birisine benzettiniz galiba beni" adamın o olduğuna emin gibiyim yani adamı tam görmedim ama kanım kaynadı yani adamı hayatımda hiç görmemiş olmama rağmen yakın hissetmem normal mi. Daha fazla sessiz kalmayıp.
"Her neyse birine benzettim kusura bakmayın" başını sallayıp.
"Peki buyurun oturun ayakta kalmayın" başımı sallayıp oturdum.
"Evet bana gelen dosyanızdan sizi az çok tanıyorum ama bir de siz anlatabilir misiniz. Bu arada rahat olun lütfen burada konuşulanlar burada kalacak hiç bir hastamızın bilgilerini kimseye paylaşmıyoruz en yakını olsa bile ki biz hastamızın bilgilerini paylaşmamamız için bir kağıt imzalıyoruz siz istemediğiniz takdirde kimseye bilgilerinizi vermiyoruz .O yüzden güvenebilirsiniz." Başımı sallayıp başından sonuna kadar her şeyi anlattım.
Ali' den
Karşımdaki sarı saçlı rengini tam anlamıyla anlamadığım yeşil renk gözleri ile bana bakıyordu. İlk başta beni birine benzetmiş ama sonra dan yanlış birine benzettiğini söylemişti. İşin garip tarafı bu kızı bana da bir yerden tanıdık geliyordu ama çıkartamıyordum. Ah ben kendimi tanıtmadım ben Ali Aslanoğlu orta halli bir ailenin tek çocuğuyum .Gerisini de eğer nasip olursa gelecekte öğrenirsiniz.
"Anlaştığımız gibi haftaya cumartesi bekliyorum sizi , ayrıca kabus görmemeniz için de yazdığım ilacı almayı unutmayın. İyi günler" Kız gittiğinde gene düşüncelerime daldım acaba nereden tanıyorum o gözleri diye ama bir türlü hatırlamadım ama kendimi ona çekilmiş gibi hissediyorum neden. Yani daha önceki hastalarımdan biri de değil ki olsa dosyası olurdu dosyası yok. Dosya deyince kızın dosyasını elime aldım ve tekrardan okumaya başladım okudukça sinirlendim satır atladıkça sinirlendim. Bu kız ne kadar güçlü diye geçirdim içimden. Kadınlar ne kadar güçlü Allah kadınlarımızı bizim kaburgamızdan yaratmış biz onları koruyup kollayalım ve şefkat edelim diye. Ama bazı insanlar güçlü KADINLARIMIZI hafife alıp dövüyorlar umarım dövdüğünüz uvuzlarınız kopar vicdansızlar .Hep Güçlü kalın Kadınlar sizi döven şerefsizler ile aynı cinsiyette olduğum için kendimden utanıyorum umarım bu kadar kötülüğe rağmen hep tertemiz ,saf ve güçlü kalırsınız 8 Mart Dünya Kadınlar Gününüz Kutlu olsun siz çok güçlü ve özelsiniz.
İzel'den
Bu gün cumartesi olduğu için evdeyiz az önce Lavin ile psikoloğa gittik ve geldik . Geldikten sonra Lavin dalgın dalgın etrafa bakıyor ve arada sırada iç çekiyor. Neyse yakında çıkar kokusu. Bu arada bu bir hafta içinde biz Alihan ile sözlendik ama hala bir evlenme teklifi almadım hayır yani çok meraklı değilim ama yani hayatımda bir kere evleniyorum evlenme teklifi istemek hakkım değil mi. Düşüne düşüne evde sıkıldığım için dışarı çıkmaya karar verdim.
"Kızlar evde sıkıldım hadi gelin dışarı çıkalım " bu arada Ezel bu gün biraz garip davranıyor ve ha-bire telefon bekliyor gibi telefonla uğraşıp duruyor. O sırada Ezel'e mesaj geldi Ezel mesajı görür görmez hemen lafa atlayıp.
" Olur hadi çıkalım benimde dışarıda işim var oraya da uğrarız"
Dışarı çıktık ve bir süre yürüdükten sonra Ezel bizi bir banka yönlendirip siz burada bekleyin deyip gitti bir süre sonra daha Lavin'e de mesaj geldi ve o da gitti Allah aşkına ne oluyor herkesin bir işi çıktı . Bende işte sahil kenarında oturuyordum çünkü yanıma iki takım elbiseli adam gelip beni götürmeye çalışıyorlar.
"Ya nereye götürüyorsunuz be bıraksanıza beni" hiç birinden çıt çıkmıyordu. Arabanın önüne geldiğimizde benim gözlerimi bir bez ile bağlayıp arabaya bindirdiler. Bir süre sonra gideceğimiz yere varmış olmalıyız ki araba durdu ve beni indirip götürdüler beni bir yerde bıraktılar korka korka gözlerimi açtığımda koskoca ormanda ışıklandırılmış yerler ve yerde minderler vardı onun haricinde her yer karanlıktı. Sonra arkamda bir adım sesi işitip arkama döndüm Alihan elinde yüzük kutusu ile yere çökmüş bir şekilde.
"Biliyor musun İzel soldan akan gözyaşı 'üzüntüden' sağdan akan gözyaşı ise 'mutluluktan' akarmış sen benim sağ gözyaşımsın izin ver bende senin sağ gözyaşın olayım . Benimle evlenir misin Gözyaşım?"
Bölümü beğendiniz mi? Oy ve yorumlarınızı bekliyorum. Bu arada geçmiş 8 Mart Dünya Kadınlar Günümüz Kutlu olsun. Yazım yanlışlarımı söylerseniz sevinirim. Kitabım saygı çerçevesinde eleştiriye açıktır. Kendinize iyi bakın bir sonraki bölüme sağlıcakla kalın Pandalarım 🐼❤
Siz Ali Aslanoğlu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Sizce Ali nereden tanıyor Lavin'i?
Siz Alihan'ın evlenme teklifi hakkında ne düşünüyorsunuz?
instangram: wattpadhilalk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acı Serzeniş
ChickLitÖnceki kitap adı: Öğretmenim Bir Mafya Ateş KIZIL, İzel KIRAN'ı öldürmek için öğretmen olan bir mafya, ama hesaba katmadığı bir şey oldu gelin hep beraber ne olduğuna göz atalım... 📍okul 513. 📍mafya 967. 📍öldürme 3.