21.Bölüm

232 13 21
                                    

"Biliyor musun İzel soldan akan gözyaşı 'üzüntüden' sağdan akan gözyaşı ise 'mutluluktan' akarmış sen benim sağ gözyaşımsın izin ver bende senin sağ gözyaşın olayım . Benimle evlenir misin Gözyaşım?"

***

Şaşkınlıktan ne diyeceğimi şaşırmış bir şekilde bana gözleri ışıl ışıl parlayan Alihan'a bakıyordum. Yani tamam evlilik teklifi istedim ama bu bu çok güzel gerçekten Alihan'ı sevseydim buna bayılırdım ama hala Alihan'a kırgınım ve yani ben ne bileyim Alihan'ı sevmiyorum ama içimde bir sürü kelebek var  birbirlerine çarparak tatlı bir his oluşturuyorlar neden böyle oldu ki.  Yani bari bu kadar hazırlık yapmış kabul edeyim bari.

"Evet ,kabul ediyorum" Alihan da bu cevabımdan sonra Hayır diyeceğimi sanmış olmalı ki önce şaşırdı sonra da ayağa kalkıp gelip sarıldı ve alnımdan uzun uzun öptü. Yüzüne baktığımda sağ gözündeki yaş çenesine doğru yol aldı ve benimde sağ gözümün üstüne düştü . Etraftan alkış sesleri gelmesiyle kafamı çevirip baktım Lavin, Ezel , Arel ve daha bir çok arkadaşım buradaydı. 

"Siz Ezel ve Lavin bu işin içindeydiniz değil mi? ah aptal kafam nasıl anlamadım" deyip elimi yumruk yapıp hafif bir şekilde kafama vurdum.  Kafama vurduktan sonra Alihan elimi tutup öptü ve sonra vurduğum yeri öptü kulağıma eğilip.

"Kendine zarar vermene sinir oluyorum İzel vurma kendine acıtma kalbimi" dediğinde utanıp kafamı eğdim yanaklarım kızardığına eminim çünkü alevler çıkıyor yanaklarımdan. O sırada Ezel  ve Lavin ile sarıldıktan sonra diğerlerine de sarıldım ve Alihan söze başlayıp.

"Evet bu gün İzel ve benim evlenme şerefimize burada kamp yapacağız herkes eşleşsin bakalım" Dediğinde benim eşyalarım olmadığı aklıma geldi Alihan'a dönüp.

"Alihan benim eşyalarım yok ki" o da gülüp.

"Merak etme güzelim Ezel ve Lavin senin eşyalarını aldılar" Lavin ve Ezel'e dönüp gözlerimi kıstım ve sahte kızgınlıkla.

"Vay kalleşler arkamdan iş çevirdiniz demek" deyip ikisinin arkasından kovaladım .

"Gelin buraya sizi çiğ çiğ yiyeceğim oğlum" deyip koşarken tam dala takıldım düşeceğim sırada biri tarafından sırtına alındım.

"Kimsin sen be . Nevrim döndü aşağı indir beni" deyip sırtına vururken bir gülme sesi geldi ve konuştu.

"Benim müstakbel kocan zaten başka kimse seni benden başka sırtına alamaz" sesi sona doğru sertleşirken artık dayanamadım ve konuştum.

"Ya tamam Alihan artık beni indirir misin valla dünyam döndü ya" dediğimde beni yere indirdi ve suratımı avuçları içine alıp suratıma baktı.

"İyi misin Gözyaşım suratın kıpkırmızı olmuş" ben gözyaşımdan sonrasını duymadım valla bu kelimeye bu kadar düşeceğim aklıma gelmezdi. Alihan da anlamış olacak ki gülüp kafamı göğsüne bastırıp içli ve anlamlı bir şekilde.

"Gözyaşım seni çok seviyorum" 

Herkes gülerken bende eşlik ettim. O sırada üzerimde bir bakış hissetim kimin baktığını bulmak için etrafta göz gezdirdim ve en son yanımdaki Alihan'a kaydı .Bana bakıyordu bakışlarımı kaçırıp başka tarafa baktım. En son ki Alihan'ın bana 'seni seviyorum' dedikten sonra hemen kızarıp kaçtım ve saatlerdir utandığım için yüzüne bakamıyorum, baksam bile kızarıyorum. Bana seslenmeleri ile kafamı kaldırıp bana seslenene baktım.

"Ee hadi oyun oynayalım , İzel ne oynayalım" dediğinde Lavin söze atlayıp.

"Doğruluk ve cesaret oynayalım mı . Ben hiç oynamadım merak ediyorum." 

"Tamam o zaman şişe bulup gelin oynayalım" Berk şişeyi getirdi ve ortamıza koydu. Evet Berk 'de burada . Şişeyi çevirdiler ve şişenin ucu Berk'e diğer ucu ise Ezel'e geldi.

"Doğruluk mu? Cesaretlilik mi?"

"Cesaret be korkmuyorum en fazla ne yaptırabilirsin ki ormanda" Berk gülüp.

"Peki benim yanağıma masum bir öpücük bırak bakalım" Ezel'de gülüp.

"Bu kadar kolay olacağını düşünmemiştim" deyip Arel'in yanında oturan Berk'e yaklaştı  tam öpeceği sırada Arel önüne geçti ve Ezel Arel'i öpmüş oldu.

"Ah kusura bakmayın önümdeki meyvelerden almak için uzanmıştım fark edemedim sizi" Berk güldü ve başını salladı.

"Peki öyle olsun bakalım Arel efendi . Neyse sonuçta öpecekti ama Arel'i öpmüş oldu bende Arel demiş sayın bari." dedi berk. Ve sonra ki çevirdiklerinde şişenin ucu bana diğerin ise Lavin'e geldi. 

"Doğruluk mu? Cesaretlilik mi?" 

"Cesaret" dediğinde aklıma gelen fikirle sinsice gülümseyip.

"Lavin şurada iki kişi var oradaki gitar çalan kişiyi git yanağından öp" deyip gülümsedim.

Lavin'den

İzel'in bana verdiği görev ile ayağa kalkıp Gitar çalan çocuğun yanına doğru gitmeye başladım. En fazla ne kadar zor olabilir ki. Yanına gittim ve yanağına bir öpücük bıraktım ve tam önüne açıklamak için geçtiğim de gördüğüm yüz ile donup kaldım. 

Nasılsınız sevimli pandalarım .Bölümü beğendiniz mi. Oy ve yorumlarınızı bekliyorum. Yazım yanlışlarım var ve eğer görürseniz bana söylerseniz sevinirim. Kitabım saygı çerçevesi içinde eleştiriye açıktır. Bir sonraki bölümde görüşürüz sağlıcakla kalın sizleri seviyorum sevimli pandalarım 🐼❤

Sizce Arel bilerek mi Ezel'e kendini öptürdü?

Sizce Berk Ezel'i mi seviyor?

Sizce Lavin kimi gördü?

instangram: wattpadhilalk

Acı SerzenişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin