Otele girdiğimizde danışmanın oraya gidip iki yataklı VIP oda rezerve ettim 1 haftalığına sonra anahtarı alıp asansör ile VIP odaya çıktık Lavin ile . Odaya çıktığımızda anahtarı aldım ve kapıyı açtım karşımdakilerle olduğum yerde kaldım.
***
"Ne işin var senin burada . Ne yüzle geliyorsun yanıma ,daha ne kadar hayatımı mahvedeceksin. Hala ne yüzle geliyor yanıma Allah'ım çıldıracağım .
"Ya İzel bir dinle , göründüğü gibi değil. Anlamadan dinlemeden yargılama hemen, Bir açıklamama yapmama izin ver."
"Neyi açıklayacaksın ya. Seni sevmiyorum diye zoru kullanıp gidip babama benimle evlenmek istediğini söyledin çünkü nasıl olsa evlendikten sonra alışırım, sevmeye başlarım değil mi? kusura bakma ama ne sen bir dizi oyuncususun ne ben bir oyuncuyum kendiniz romantik aşık aptal dizilerdeki karakterler değiliz ikimizde gerçeğiz ve gerçekler senin toz pembe hayallerin gibi değil Alihan daha acı. O yüzden defol" Alihan kırgın bakışlar ile bana bakarak dışarı çıktı ve gitti.
"Sana karışmak gibi olmasın ama biraz ağır olmadı mı sence de?" Lavin'in söylediği şey ile durup düşündüm. Ve evet biraz ağır konuştum hatta birazcık pişman olmuş olabilirim ama kızgınken ben kendimi kaybediyorum.
"Evet Lavin biraz ağır olmuş olabilir ama ona kızgınım. Nasıl ben onu sevmiyorum diye gidip babama benimle evlenmek istediğini söyler, hayatımı mahvetti resmen"
"Her neyse Lavin gel yatalım, senin odan hemen yanımda ,bir şey istediğinde hemen bana seslenebilirsin tamam mı?" ona gülümseyip odama gidip bir duş aldım ve yatağıma girip yattım.
Gece gelen inleme sesleri ve 'Yapma' sesleri ile uyandım. Hemen kalkıp Lavin'in kapısını tıklattım.
"Lavin gelebilir miyim" ses gelmediğinde bir kez daha tıklattım ama gene bir sonuç alamayınca odaya girdim. Karşımda yatakta kıvranarak uyuyan bir Lavin gördüm. Hemen yanına gidip.
"Lavin... Lavin iyimisin? Kalk Lavin Kabus görüyorsun uyan hadi." Lavin'i sarstım hemen sıçrayarak uyandı. Ellerini yüzüne siper edip .
"Yapma lütfen yapma" diyerek sayıklıyordu.
"Sakin ol Lavin benim İzel" dediğimde hemen yanıma gelip bana sarılıp ağlamaya başladı. Bende saçlarını öptüm ve okşamaya başladım.
"Şşt ağla Lavin rahatlarsın" biraz ağlayıp rahatladıktan sonra bana bakıp.
"Neden ağladığımı ve kabusu sormayacak mısın?" tekrar saçlarını öptüm ve okşamaya devam ettim ve ona dönerek.
"Hayır tatlım sen kendini ne zaman anlatmaya hazır hissedersen o zaman anlatırsın zaten" aldığı cevap ile gülümseyerek.
"Sen çok iyisin İzel .Çok iyi olduğun için teşekkürler."
"İyi ve masum olan kişilere neden kötü davranayım. Ayrıca teşekkürler sende çok iyisin"
"Lavin bu gün benimle yatmaya ne dersin. Ben herkesi yanımda yatırmam değerini bil he" deyip göz kırptım. O da gülümseyip başını salladı. Ben odama gittim ve Lavin de geldikten sonra Lavin'i yanıma çektim ve başını okşayarak uyumasını sağladım.
Sabah uyandığımda Lavin uyanmamıştı. Bende gece kabus gördüğü için uyuyamamıştır diye uyandırmadım. Ben duş alıp hazırlanana kadar uyumasına müsaade ettim. Duşumu yapıp çıktıktan sonra Lavin'in uyandığını gördüm.
"Neden uyandırmadın beni İzel" Ona gülümseyip.
"Günaydın tatlım. Gece kabus gördün uyuyamamışsındır diye biraz daha uyuman için uyandırmadım ama bakıyorum ki sen çoktan uyanmışsın." Lavin'in gözleri doldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acı Serzeniş
أدب نسائيÖnceki kitap adı: Öğretmenim Bir Mafya Ateş KIZIL, İzel KIRAN'ı öldürmek için öğretmen olan bir mafya, ama hesaba katmadığı bir şey oldu gelin hep beraber ne olduğuna göz atalım... 📍okul 513. 📍mafya 967. 📍öldürme 3.