(Medya, Willow - Wait a Minute)
🕷️Başladığınız tarih🕷️
İyi okumalar ❤️
Lise son sınıfta mezuniyet bahanesiyle arkadaşlarımla gittiğim barda sinsi planların kurbanı olmak üzereymişim. O zamanlar haberim yoktu tabi, bu bana sonradan söylenmişti.
Arkadaşlarımla yeni içkiler ve tuhaf tatlar keşfederken izlendiğimi hissetmiştim. Olurdu ya, üzerinizde gezinen bakışları sırtınız dönük olmasına rağmen görür gibi olurdunuz, işte bana da öyle olmuştu. Meraklı bir çocuktum bu yüzden dönüp bakmış ve görüş alanıma giren adamı görmüştüm. Şu an bile yüzündeki yavşak sırıtışı sanki dünmüş gibi hatırlıyordum.
Kumral saçları ve ince uzun bedeni ile arkadaşlarımla olduğum yerden on beş, yirmi adım ileride elindeki birası ile duruyordu. Bar tezgahına yaslı bedenini tamamen ilgi odağına beni alacak şekilde çevirmiş ve ona baktığımı gördüğü anda göz kırpmıştı. Utangaç bir kız misali ondan bakışlarımı çekip arkadaşlarıma döndüğümde kaşlarımı kaldırmıştım. Resmen adamın teki bana iş atmıştı. Kadın ağırlıklı biseksüeldim ve bunun saçma sapan uygulamalardan yürüdüğüm korkak homolar yüzden olduğunu düşünüyordum. Karşımdaki adam açık açık bana yolu gösterdiğinde beklediğimin aksine üstüne atlamamış hatta tekrar ondan tarafa bakmamıştım.
Geçen zamanla içtiğim içkiler mesanemin sınırını zorladığında yanımdaki Olcay'ı da alarak tuvalete gitmiş ve dönüş yolunda King Kong vari bedeni görmüştüm. Dar tuvalet koridorunu kapatan bir iriliği olan adamdan öyle bir korkmuştum hatta korkmuştuk ki adam tuvalet girene kadar Olcay ile geriye çekilip ona yol vermeye çalışmıştık. Ama o tuvalete girmek yerine yanıma gelmiş tam önümde durarak beni döveceğini düşünmeme sebep olan surat ifadesi ile şunu sormuştu "Kaç yaşındasın sen?"
"Abi vallahi 18 olduk biz, gizli falan girmedik içeriye."
Olcay korkudan titreyen sesi ile hızlı hızlı konuştuğunda ben sadece yutkunmuş ve Olcay sanki hayatının en haklı savunmasını yapmış gibi ardı ardına kafamı sallayarak onaylamıştım onu.
"Sen git."
Olcay'a bakarak söylediği şey üzerine bana bakmamasını fırsat bilerek duvar ile arasından sıyrılmış ve dört yıllık arkadaşıma bir kere bakmadan dar koridordan koşa koşa çıkmışım. Bizimkilerin yanına vardığımda onlar benim muhtemelen korku dolu olan yüz ifadem ile şöyle bir toparlanmış daha sonra söylediklerim ile hızla yerlerinden kalkmışlardı.
"Oğlum galiba Olcay dayak yiyor. Yürüyün gidelim adam hepimizi sikerek bayıltır."
Gruptaki en iri arkadaşım olan Yahya kaşlarını çatıp ayağa kalktığında yanıma gelmiş işaret parmağını yüzüme yüzüme iterek konuşmuştu.
"O dayak yiyor da sen niye geldin?"
"Dayağı da mı beraber yiyelim?"
"Vefasız orospu çocuğu."
Dediğine güldüğümde sinirle kaçtığım yere doğru ilerlemişti ki Olcay bembeyaz yüzü ile karşımıza çıkmıştı.
"Vefa, adam seni sikecekmiş galiba kanka."
"Ne?"
Titreyen elini havaya kaldırmış ve avcunu açarak kırıştırdığı kartviziti göstermişti.
"Bunu verdi, arayacakmışsın."
Ciddi yüz ifadem solup püskürerek güldüğümde Olcay ifadesini hiç bozmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Together +18| bxbxb
General FictionSugar Daddies ✨ Daddykink 🍷 "Merak etme, bizim elimizde şekilleneceksin. Her bir noktanı keşfedip, sana kendine ait hiçbir şey bırakmayacağız. Her zerren bizim." 01.21