(Medya, Nicholas Bonnin - Shut up and listen)
İyi okumalar ❤️
Bir insanın yapamayacağı bir şeyi inatla yapmaya çalışması kadar saçma bir şey yoktu. Mesela şu an Korkut ve Çağatay'ın benden izinsiz boşalmamamı istemesi de benim yapamayacağım ama yapmaya çalıştığım o saçma şeydi. Maslow'un ihtiyaçlar hiyerarşisinde bile açlık, susuzluk ve cinsellik ilk sıradayken onlar bu temel ihtiyacımı yok saymamı istiyordu.
"Immh"
Çağatay içimden çektiği vibratörü tekrar içime itti. Lanet şey öyle bir titriyordu ki dediklerini yapmaya çalışmamı bile imkansız kılıyordu.
"Çağatay, lütfen... Dur!"
Deliğimdeki aleti bana daha çok bastıran Çağatay'a yalvararak söylendiğimde beni umursamadı.
"Şşh mızmızlanmak yok, zevk almaya ve boşalmamaya bak."
Dediği şeyin saçmalığına normalde bir ton şey söylerdim ama söyleyemedim ve sızlanarak inledim.
" Kucağıma gel."
Korkut kıvranan bedenimi belimden tutup zorlanmadan havaya kaldırdı ve kendisi koltuğa oturup beni de kucağına oturttu. Onun kasıklarında otururken o belime koyduğu elleri ile oraya bastırmış ve kalçamı dışarıya çıkarmamı sağlamıştı.
"Dizlerinin üzerinde dur güzellik."
Çağatay'ın sözü üzerine dizlerimi Korkut'un bedeninin iki yanına attım ve dediği gibi dizlerim üzerinde durmaya çalıştım.
"Belini kıvır ve Çağatay'a güzel bir manzara sun.
Korkut'un dediği şeyi algıladığımda bir şey yapmadım. Sadece İçimden çekilen vibratör ile biraz rahatlamış ama çokça huysuzlanmıştım. Tam bu sırada koltuğun yanına oturan Çağatay ellerini kalçalarıma koymuş ve kendine doğru çekip belimi bükmemi sağlamıştı.
"Bu arsız delik kasılıp gevşiyor. Bunu içinde mi istiyorsun?"
Çağatay'ın dişlerinin arasından söylercesine söylediği şey ile Korkut bir küfür mırıldandı. İçimden çektiği vibratörü deliğimin üzerine gezdirdiğinde yutkundum. Usulca kafamı salladığımda utanmayı tüm bunlar bittiği ana bırakmıştım. Hayatımda yaşadığım ve yaşayacağım en yoğun utanç olacağının bilincindeydim ama şu an düşünmek istemiyordum.
"Kelimeler bebeğim, şu ağzını konuşmak için kullan yoksa ben daha güzel şeyler için kullanırım."
Korkut'un bir çok anlam barındıran uyarısı ile dudaklarımı yaladım, onun ise gözleri ıslattığım dudaklarıma kaymıştı.
"Evet, istiyorum."
Vibratör tekrar deliğimden içeriye itildiğinde derince inledim, inlemem ise Korkut tarafından yarıda kesildi.
"Cezan bitti."
Dudakları ağzımı yakalayıp beni hızına yetişemediğim bir öpüşmeye çektiğinde nefes bile alamadığım için ellerimi boynuna götürmüş ve beni deli gibi öpen adamın boynuna tutunmuştum. Dili ağzımın içine girmiş ve dilimi yakalamıştı, dilimden dişlerime kaydı, damağımda dolaştı ve iri eli ensemi bulduğu anda kafasını yana eğip ağzını ağzıma daha çok dayadı. Nefes alamıyordum, Korkut ağzımı talan ediyordu ve Çağatay ise Vibratörü sokup çıkardığı deliğim ile oynuyordu. Kafayı yemek üzereydim.
Bir parça nefes için yalvaracak duruma geldiğimde Korkut ağzını ağzımdan çekti ve nefes nefese kalan halime acele etmeden aldığı kısa nefesler ile baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Together +18| bxbxb
Narrativa generaleSugar Daddies ✨ Daddykink 🍷 "Merak etme, bizim elimizde şekilleneceksin. Her bir noktanı keşfedip, sana kendine ait hiçbir şey bırakmayacağız. Her zerren bizim." 01.21