İyi okumalar ❤️
Bitkin düşmüştüm. Öylece sırtımı jakuziye dayamış, az öncenin etkisi ile yaşarmış gözlerim ile etrafı buğulu görüyorken sıcak suyun içinde oturuyordum. Orgazm olmak güzeldi, hatta çok güzeldi ama sarhoşluk gibiydi. Kendime gelmem zaman alıyor, bedenimdeki etkisini hemen üzerimden atamıyordum. Bacaklarım bile hala titrerken nefeslerim yeni yeni düzene giriyordu.
Gözlerimi kırpıştırıp önümdeki iki adamı görmeye çalıştım. İlk Çağatay'ı gördüğümde başımı geriye atıp inledim. Tüm bakışları üzerimdeyken bir elini aletine atmış kendini çekiyordu. O benim aksime suyun dışındaydı ve her şey apaçıktı.
"Tekrar inlesene... Tekrar inle bebeğim."
Ses tonu kafayı yedirtirdi. İstemsizce tekrar inledim ve onu izleyen Korkut'a baktım. Her gün gördüğü ama gerçekten hoşuna giden bir şeyi izliyor gibiydi. Gözlerini ağır ağır kırpıyor ve kendini çeken Çağatay'ı izliyordu. Birkaç dakikanın sonunda Çağatay başını geriye atmış ve boğazından gelen bir sesle, eline boşalmıştı.
"Senin ağzından sonra kendi elime kalmak rezil hissettiriyor."
Söylediği şeye cevap vermedim. Ona bile halim yoktu. Biraz sonra Korkut suyun içinden çıkmış ve Çağatay gibi jakuzinin kenarına oturmuştu. Gözlerim çıplak vücuduna ve oradan erekte aletine kaydı. Çok sertti, çok büyüktü ve belirgin damarları ile gerçekten canını yakıyor olmalıydı.
"Patlayacak gibi."
Çağatay gülerek söylediğinde Korkut dudağını ısırdı.
"Yardım ister misin?"
Bu teklif benden değildi, Çağatay'ın sözü üzerine Korkut sorgular gibi kaşlarını kaldırmış daha sonra sağ elini aletine atıp baştan sona çekmişti.
"Gel."
Çağatay onun ağzından çıkanla tekrar güldü.
"Emredersin."
Oturduğu yerden kalkıp Korkut'un önünde diz çöktü.
"Elim mi ağzım mı?"
Korkut bir süre Çağatay'ın yüzüne baktı. Az önce aletinde olan elini kaldırıp Çağatay'ın ağzına götürdü. Baş parmağını ağzına soktuğunda ne istediğini de açıkça göstermişti. Çağatay tekrar güldü ve baş parmağı ağzının içine alıp emerken iki elini de Korkut'un aletine koyup yavaşça okşamaya başladı. Önümde gerçekleşen sahne izlediğim en ateşli pornodan bile daha fena bir şeydi. Bunu göreceğimi söyleseler asla inanmazdım ama işte canlı canlı izliyordum. Suyun içinde biraz daha kaydım ve kafamı kenara yaslayıp daha rahat bir pozisyonda izlemeye başladım.
Çağatay birkaç kez çektiği aleti tek eli ile tuttu. Onun elinde bile kocaman duruyordu ki Çağatay'ın elleri de kocamandı. Ağzına duran parmağı başını yana doğru çevirip çıkardı. Her hareketi nasıl bu kadar çekici olabilirdi ki. Sonra eğildi ve Korkut'un bacaklarına koyduğu elleri ile iyice bacaklarının arasına ilerledi. Önce dudakları arasına aldığı aleti biraz dudakları arasına gezdirdi. Korkut inlediğinde ve elini kumral saçlara koyup sertçe çektiğinde Çağatay gülüp aletini ağzına aldı. Yanağına doğru bastırdığı aletin ucu yanağını şişiriyordu. Sakso çeken o olabilirdi ama Korkut ile kedinin fare ile oynadığı gibi onunla oynuyordu.
"Çağatay..."
"Hım?"
Çağatay ağzına olan alete rağmen kafasını kaldırıp sorar bir bakış attığında alsında dalga geçtiğini 10 km öteden bile fark edebilirdim. Benimle uğraşırken nasıl davranıyorsa şu an da aynısını yapıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Together +18| bxbxb
General FictionSugar Daddies ✨ Daddykink 🍷 "Merak etme, bizim elimizde şekilleneceksin. Her bir noktanı keşfedip, sana kendine ait hiçbir şey bırakmayacağız. Her zerren bizim." 01.21