19🕷️

19.2K 1K 190
                                    

Bölümleri flop bırakmayın 🥺

İyi okumalar ❤️

Kendisini kalçama yasladığında yutkundum ve ilk adımımı attım. Attığım adım ile titreşimi artan alet adımımı tekletmiş ve dangemi korumamı sağlayan Çağatay'ın karnımdaki kolu olmuştu.

"Dikkatli ol."

Söylemesi kolaydı. Hassas noktama kayan ve titreşimi sürekli artan Vibratör ile çok kolaydı. Yavaş ve titrek adımlar ile insanların içinden çıktığımızda gözlerim direkt bizi izleyen Korkut'u buldu. Yüzünde memnun bir sırıtış ile elinde telefonunu tutuyor ve baştan aşağıya beni süzüyordu.

Bu halimin hoşuna gittiğini biliyordum bu yüzden dik durmaya ve ona bu zevki yaşatmamaya çalıştım. Korkut ise bu halime yan bir gülüş bırakmış ve baş parmağını telefon ekranına kaydırdıktan hemen sonra elindeki telefonu sallayarak tam o noktaya vuran titreşim ile ağzımın açık kalmasını sağlamıştı.

Deliğimde hissettiğim kasılma ile ağzımın içinde inlediğimde Çağatay boynumdan tutup beni göğsüne çekmiş ve bu halimi birinin görmesine engel olmuştu.

"Sakin ol bebeğim. Şimdi yavaşça oturacağız tamam mı?"

Belimden destekleyip koltuğa doğru yavaşça yürüdüğünde attığım her adım bir titreme olarak dönüyordu vücuduma. Vibratör deliğimde hem de o noktada titreşip duruyor, artık tamamen ereksiyon olan penisim ise her titreşimde seğiriyordu. Aklımda olan tek şey bir an önce kendimi rahatlatmaktı.

Çağatay belimden tutup locaya çıkmamı sağladığında bedenim el değiştirmiş, bu kez bana destek olup hemen yanına oturmam için çeken Korkut olmuştu. Onun dibinde, vücuduna bitişik olarak oturuyordum, Korkut ise yan taraftan yüzüme bakıyor ve tepkilerimi inceliyordu.

"Imhh ba... Babacığım?"

Aklım başımdan uçmak üzereydi. Hiçbir şey düşünemiyor ama aslında sadece tek bir şey düşünebiliyordum. Aklım sadece sona ulaşmak ile doluydu. Bu yüzden oturduğum koltuğa kendimi bastırdım ve istediğim noktaya çarpan vibratör ile başımı Korkut'un boynuna gömerek inledim.

"Ah!"

Korkut ise anına elimi kalçama koymuş ve sertçe sıkmıştı.

"Yaramazlık yok."

"Ama..."

"Ama da yok bebeğim."

Yanıma oturduğunu hissettiğim Çağatay ile kafamı Korkut'un boynundan kaldırmadan ona baktım. Tüm ilgisi üzerimdeydi. Sadece onun bakışları ve Korkut'un kalçamdaki eli bile daha fazla tahrik olmamı sağladığında elimi pantolunumun üstüne attım ve kabarık kısma bastırdım. Her hareketimi izleyen Çağatay oraya bastırmama engel olmasa bile hemen ardından elimi oradan çekmiş ve kafasını iki yana sallayarak yaptığım şeyi reddetmişti.

"İstiyorum...ihtiyacım var... Lütfen"

İfadesinde hiçbiri değişiklik olmazken oturduğum yere tekrar sürtündüm. Aklım bulanıktı, sürtünmek istediğim yer bir bar koltuğu değil yanımdaki adamlarından birinin kucağıydı.

"Babacığım... kucağına gelmek istiyorum."

Nefes nefese kulağına fısıldadığımda kalçamdaki eli orayı daha sıkı tutmuştu. Bu yüzüne bakmama sebep olurken sert bakışları ile yutkundum.

Together +18| bxbxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin