(Medya, Chris Isaak - Wicked Game)
Vefa
İyi okumalar ❤️
Bol bol yorumlarınızı bekliyorum 😘Yattığım yatakta duyduğum çıtırtı sesi ile irkilerek doğruldum. Diken üstündeydim ve bunun sebebi yürek yiyerek izlediğim filmdi, evet. Deniz ve Şahin'e güvenerek izlemiştim ama işin sonunda odamda yalnız yatacağımı düşünememiştim, planlarım arasında bugün yalnız uyumak yoktu çünkü.
Üç harflilerin bir insanın içinden çıkıp diğerine girdikleri filmde, korkunç sahneler, dini imgeler havada uçuşurken yanlız olmadığım için çok korkmamıştım. Sadece erkana bir anda gelen korkunç suratlar irkilmemi sağlıyor, bazen de Şahin'in beni korkutmak için yaptığı saçma şeylerden tırsıyordum. Filmin sonuna doğru beraber odama gidip kardeş kardeş yatmayı düşünürken filmin bitmesine 10 dakika kala Çağatay film odasına gelmiş ve Deniz ile Şahin'e misafir odasının hazır olduğunu, rahat rahat yatabileceklerini söylemişti. Filmin bitmesini bile beklemeden, yalvaran bakışlarıma aldırmadan yeri söylenen odaya geçen hain arkadaşlarım sayesinde koşar adım odama gelmiş, kendimi en güvenli yere yani battaniyenin altına atmıştım. Şimdi ise güvenli yer bile güvenli gelmiyordu. Gözlerin ara ara pencereye kayıyor, bildiğimi unuttuğum, en son anneannem ile ilkokuldayken söylediğim duaları söylüyordum. Korku arkadaşlar, en dinsiz insanı bile inançlı kılardı.
Bu şekilde olamayacağına karar verir komodin üzerindeki telefonuma uzanmış ve uykum gelene kadar onunla oynamaya karar vermiştim. Kış zamanı esen rüzgar uğulduyor gibi gelirken ve hangi komşunun olduğunu bilmediğim it acı acı havlarken ben hayatımdaki en önemli şey instagram keşfetimde çıkan saçma sapan videoymuş gibi davranıyordum. Kafamda dönüp dolaşan saçma senaryoları bilinç dışına atmaya çalışırken ve neredeyse bunu başarırken yapmaman gereken bir şey yapmış ve bir sonraki videoya kaydırıp başlığı okumuştum.
"Saat gece 3'te size musallat olan..."
Gözlerim yavaşça saate kaydığını 03.05 'i görmüş ve "Ananı sikeyim" diyerek doğrulduğum gibi yataktan kalmıştım. Koşar adım değil resmen koşarak odadan çıkıp hemen yan odaya Usain Bolt edasıyla uçtuğumda, odaya uçmam yetmemiş her şeyden habersiz uyuyan Çağatay' ın üstüne de uçmuş ve sıkı sıkı sarılmıştım.
"Çağatay uyan, bana mesaj verdiler galiba, saat 3. Lütfen uyan."
Kafamı gömdüğüm örtüden kaldırıp şaşkın şaşkın bana bakan adama korku dolu gözlerle bakmaya devam ettim.
"Ne?" dedi sadece ve sonra önce etrafa sonra kucağına tünemiş olan bana baktı. Şaşkın bakışları an be an kaybolduğunda derin bir iç çekti.
"Korku filmi mi izlediniz?"
Hızla kafamı salladım.
"Korkunç şeyler gördüm, saat 3."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Together +18| bxbxb
General FictionSugar Daddies ✨ Daddykink 🍷 "Merak etme, bizim elimizde şekilleneceksin. Her bir noktanı keşfedip, sana kendine ait hiçbir şey bırakmayacağız. Her zerren bizim." 01.21